bugün

Grafiklere bakınca dolar son 1 yılda yüzde 30, son 1,5 yılda ise yüzde 21 artmış. Yani TL'si 1,5 yıldır bankada duran faizzedenin kaybettiği bir şey yok. Çok da ağlayacak bir durum yok aq.
ev arsa araba at eşek yatırım.
en güzeli tefecilik

param olsa tefecilik yapardım.
altına yatırır, faizimi de altın olarak alırdım. yani hem faiz alıyorsun, hemde alman gereken faizden daha çok değerli bir şey alıyorsun, hem de paranın erime imkanı sıfır.

ama insanlar paralarını, karşılığını para olarak alacak şekilde faize yatırıyorlar. nasıl böyle bir mallık yapıyorlar anlamıyorum. enflasyonun ne olduğunu, gerçek faiz oranlarının ne olduğunu bilmiyorlar herhalde.
© copyright 2005 - 2026