bugün

faiz vs dolar

altına yatırır, faizimi de altın olarak alırdım. yani hem faiz alıyorsun, hemde alman gereken faizden daha çok değerli bir şey alıyorsun, hem de paranın erime imkanı sıfır.

ama insanlar paralarını, karşılığını para olarak alacak şekilde faize yatırıyorlar. nasıl böyle bir mallık yapıyorlar anlamıyorum. enflasyonun ne olduğunu, gerçek faiz oranlarının ne olduğunu bilmiyorlar herhalde.
© copyright 2005 - 2026