diğer yazarlarla sohbet eden, foruma göz kırpan entrylerdir.
kalitesiz ve basittir.
Hangisi yanlış mesela ?
Deja vu oluyorum biraz sanki aynı entryler.
Hani Twitter da bir paylaşımı okurken deja vu olursun ya onu gibi.
Deja vu mu nedir ?
(#46371862)
%5 i öyle olabilirde.
Forum chat tarzı kuralını çiğnediğim için...
ama çok şeyisiniz ekşi sözlükte böyle değillerdi.
8 yaşında ablasının telefonundan entry giriyor.
Benzer entryleri ben girsem "forum-chat tarzı entryler silinir" uyarısı eşliğinde entrylerim silinirdi dediğim oldukça kaliteli entrylerdir, evet.
teşekkür ederim.
tüm ricalara ve tatlı dilli uyarılara rağmen huyundan vazgeçmeyen entrylerdir. olsun biz onu böyle kabul ettik. *
kendine has forum ve sohbet havasında son sürat girilmeye devam edilen entrylerdir. yine de severiz kendisini.
Sözlüğe farklı bir renk katan, kardeşçe entry'lerdir.
sözlükte gece geç saatlere kadar beni yalnız bırakmayan entrylerdir. henüz özelden tanışmadık ama belki bir gün.
Yalaka deme lazım olur.
umarım rol yapıyordur.

rol yapmıyorsa durum vahim.
çok hoş girdilerdir şüphesiz.. o girdiler girdikçe benim kalp atışlarım hızlanır..
görsel
Kavga mı ediyorsunuz ?
Bruh derler.

Daha fazla entry var bende hemde son 2 ay da en çok entry girenler listesine girdim.
başımızın tatlı derdi biçiminde devam eden entrylerdir. ben yine de çok seviyorum kendisini ve hep seveceğim.
şimdi şu üstteki görselin kavgayla başlıkla ne ilgisi var.

tanımam etmem ama insan merak ediyor.
malı kimden alıyorsun.
Silebilirim istiyorsan.
kısa ve sohbet tarzında tam gaz yazılmaya devam etmektedir.
benden vazgeçtiğini düşünmeye başladım.
yazarını ölmemi istediği için donuza eklediğimden artık görmeyeceğim entryler.
© copyright 2005 - 2026