bugün
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- cemevinde hain kemal sloganları8
- sigmund freud'un koltuğu4
- kemalist dünya10
- 26 haziran 20264
- birader yazar olmak8
- devletin her şeye karışması2
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- galatasaray lobisi6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- kemalistler9
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- sistem patlamış2
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- sarapci koala2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- saian dan aforizmalar2
- demet evgar10
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- şile2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- aşure3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
diğer yazarlarla sohbet eden, foruma göz kırpan entrylerdir.
kalitesiz ve basittir.
Hangisi yanlış mesela ?
Deja vu oluyorum biraz sanki aynı entryler.
Hani Twitter da bir paylaşımı okurken deja vu olursun ya onu gibi.
Hani Twitter da bir paylaşımı okurken deja vu olursun ya onu gibi.
Deja vu mu nedir ?
(#46371862)
(#46371862)
%5 i öyle olabilirde.
Forum chat tarzı kuralını çiğnediğim için...
Forum chat tarzı kuralını çiğnediğim için...
ama çok şeyisiniz ekşi sözlükte böyle değillerdi.
8 yaşında ablasının telefonundan entry giriyor.
Benzer entryleri ben girsem "forum-chat tarzı entryler silinir" uyarısı eşliğinde entrylerim silinirdi dediğim oldukça kaliteli entrylerdir, evet.
teşekkür ederim.
tüm ricalara ve tatlı dilli uyarılara rağmen huyundan vazgeçmeyen entrylerdir. olsun biz onu böyle kabul ettik. *
kendine has forum ve sohbet havasında son sürat girilmeye devam edilen entrylerdir. yine de severiz kendisini.
Sözlüğe farklı bir renk katan, kardeşçe entry'lerdir.
sözlükte gece geç saatlere kadar beni yalnız bırakmayan entrylerdir. henüz özelden tanışmadık ama belki bir gün.
Yalaka deme lazım olur.
umarım rol yapıyordur.
rol yapmıyorsa durum vahim.
rol yapmıyorsa durum vahim.
çok hoş girdilerdir şüphesiz.. o girdiler girdikçe benim kalp atışlarım hızlanır..
görsel
Kavga mı ediyorsunuz ?
Kavga mı ediyorsunuz ?
Bruh derler.
Daha fazla entry var bende hemde son 2 ay da en çok entry girenler listesine girdim.
Daha fazla entry var bende hemde son 2 ay da en çok entry girenler listesine girdim.
başımızın tatlı derdi biçiminde devam eden entrylerdir. ben yine de çok seviyorum kendisini ve hep seveceğim.
şimdi şu üstteki görselin kavgayla başlıkla ne ilgisi var.
tanımam etmem ama insan merak ediyor.
malı kimden alıyorsun.
tanımam etmem ama insan merak ediyor.
malı kimden alıyorsun.
Silebilirim istiyorsan.
kısa ve sohbet tarzında tam gaz yazılmaya devam etmektedir.
benden vazgeçtiğini düşünmeye başladım.
yazarını ölmemi istediği için donuza eklediğimden artık görmeyeceğim entryler.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar