bugün

/25
Hayalimdeki eşi ruhumda adapte etmesi gerekiyor. Öyle olmazsa heyecan sensörleri ateşleyici mekanizmasını tetiklemiyor.
Masraf olduğu için çünkü.
Goca istiyooom geldi beni al, al beni laaaan alsana.

Şaka bir yana bekarlık sultanlıktır, evlenip ne yapacaz.
Aslında evlenememe nedenleridir.
Çünkü evlenilecek biri yoktur ortada ama çevreye karizmayı çizdirmemek için "yeaa ben evlenmeyi düşünmüyorum bla bla" denilir.
Benim Teyze oglu vardı.
25 nden beri sevdigi kizla evlenemedi
Adam Parasızliktan 28 ine kadar Dayandılar.
28_29 yasinda seytanin bacagıni kırdı.
Tabi bunda Babasınin Satmaya ikna oldugu Arsalar bayaa
Etkili oldu.
Edit=Isin ozetine gelicek olursak bunun en büyük ve en etkili sebebi parasızlıktır.
Belli bir sebebi yok. (bkz: evleniriz bi ara)
param yok, pulum yok, hiçbir şeyim olmasın ziyanı yok...
Arkadaşım evlenirken düğün traşı olmadan gitti, düğün takımı da giymedi; bildiğin beşiktaş forması ile gitti nikaha. Kız da öyle havalı gösterişli gelinliklerden giymedi. Kıyamet kopartan düğün de yapılmadı. Çünkü kendilerini gezmeye, öğrenmeye adadılar. Türkiye’nin örf ve adetleri çok kötü.

Bunları kabul edecek bir kadın bulursam evlenirim.
Maddi şartlardır.
türkiye'de ne doğru ki en basitinden yüzük ve başlık parası ile ilgili çekilen yeşilçam bile bize ihanettir.
görsel
pipinin kalkmaması.
Koca şiddeti korkusu,şımarık bir velet, anlayışsız bir eş.
Sebeplerinden biri Şımarık bir veletse siz zaten evlenmeyin.
Kadın ya da erkek fark etmez güvenecek insanın olmaması.Her şeyden önce sadakat,dürüst,yalansız ve güven veren insanların azlığı.
Erkek için bulamamak kızlar içinse ahmak olmaktır.
napolyon, ateş etmesi gereken topla birden susunca komutanı ayağına çağırır pür hiddet:

--toplar neden sustu?
--efendim 40 nedeni var.
--söyle.
--1. barut yok 2...
--tamam, gerisini sayma.
Yasal seks yani %40.
Gereksiz sorumluluk.
Gereksiz aşırı doz aile
Seviyorsan mutluysan biriyle evlilik neden şart neden halay abi halaysızda mutlu olabiliyor insanlar.
kafa olarak anlaşıyor, hele bir de seviyorsan bir ömür düğün dernek.
malumunuz belediyede çalışıyorum, nikah memuru arkadaşa indim abla kıysana dedim. tek başına olmuyor ki dedi.
Aradığınızı bulamazsınız, ekonomik anlamda zorluk çekersiniz iyi bir gelecek sağlıyamazsınız geri durursunuz.
Bakire olmamak.*
"Evlenmeyin erkekler naylon kızlar çıkacak" sözüne kanmak olabilir.
Henüz teklif etmemesi. Böyle giderse teklifi de ben yapacağım*
© copyright 2005 - 2026