bugün

Halaybaşı benim kamki.

Takı olarak seri açık oy düşünüyorum.
Troll bile olsa bu çocuğu bu kıza kaptıramayız
Pimi çekilmiş bomba takıp mutluluklar diliycem.
Allah şifa versin güzel kardeşim.
mutlu bir kardeşimizin feryadı.

ulan eleman yakışıklı kız güzel diye mi eksilediniz anlamadım ki?

edüt: ünlülerse de tanımadım lan harbiden. swh.
Seda Güven ve Onur Tuna'ymış fotoğraftaki. Ünlülermiş sanırım.

(bkz: kim ki onlar)
sedası seda güven kendisi onur tuna değilse fotoğrafı niye koyduğunu anlamadığım yazarın evlenme olayı.

http://www.sozcu.com.tr/h...tuna-agustosta-evleniyor/
hayirli ugurlu olsun usta dedirtir.
ogrenci adam im yoksa bi cumhuriyet takardim.
Aaaa Onur tuna da ( ki gram inanmadım inanmış gibi yapayım) mı burdaymış.
https://www.youtube.com/watch?v=UB9vX6pOJVs
© copyright 2005 - 2026