görsel
gel gel sarışınım gel, gel sana aşığım'ı güzel seslendirmiş şarkıcı.

https://youtu.be/enGBtWIViWI
sezen aksunun sarşınım şarkısını kendince remixlemiş hollandalı şarkıcı.
Lan istanbul' a gelmiş ya kadın dediğim sanatçı. Arkadaşlarım da fotoğraf atıyor, Ortaköy'de bir mekanda çıkmış kadın.....

ya saçlarını çok seviyordum, canlı canlı görüp dokunmak isterdim.... çok üzüldüm sözlük anlatamam....
Saçın sahip olduğu kadındır. O ne saç bacım. Şivesi çok güzeldir ayrıca.
Ilk dinledigimde latin sandigim sonra zenci kırması Hollandalı olduğunu öğrendiğim bela istemeyen polis kaçkını kadın.
görsel
numberone fm de polıceman' a denk gelıp googleda rıhanna polıceman dıye aratıp karsılastıgım kadın.
policeman şarkısı güzel.
policeman şarkısı gerçekten güzel.
Rihanna ve nicki minaj Karışımı kadın. Şu sıralar policeman şarkısı ile gündemde.
horoz ibiği gibi olan o saçını kendine çok yakıştırdığım; ayrıca sesi ve fiziğiyle de beğenimi kazanmış şarkıcı hatun.
büyüleyici bir sese sahip. seviyorum bu hatunu.
sesi kadar tarzıyla da dikkat çeken müzisyen.
görsel
napıyordur acaba şimdi? duş alırken saçları nasıl oluyordur? sabah uyandığında önce tuvalete mi gidiyordur yoksa fön mü çekiyordur? işin garip tarafı kadın bizim köydeki bi kızın aynısı. farklı yerde doğmanın getirileri işte. neyse yani sonuç olarak this is love this is love this is looooouve.
will i am in ünlü yaptığı bir şarkıcı daha.
ayrıca bu saç sadece buna yakışabilir.
(bkz: aşırı derecede sevimli bir şey)
çok güzel olan şarkıcı. o saçın ykıştığı tek insan.
this is love şarkısında yardırmıştır.
4.15'ten sonra transa geçtim mazur görün.
http://www.youtube.com/watch?v=9I9Ar6upx34
Mükemmel sesi var. Rihanna ile lady gaga düeti sanılan Silly boy 'u söylediğinde keşfetmiştim bu kızı. o saçı da değiştirmemeli. Tarz katıyor ona. will. ı. am ile son düetinde az söylese de yardırmıştır.
harika sesi olan alman şarkıcı.

http://en.wikipedia.org/wiki/Eva_Simons

http://www.youtube.com/watch?v=9I9Ar6upx34
© copyright 2005 - 2026