bugün
- utanmadan şort giyen erkek3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği7
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- beyaz otomobil satın almak15
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- ankara4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- bugün de meme atan olmaması13
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- wine me dine me2
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- ilgi3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- anın görüntüsü15
istanbul üniversitesi elektrik elektronik mühendisliği bölümünün en gereksiz elemanı... verdiği devre laboratuvarı dersinin föyleri bile kendisine ait değildir... haftada bir gün dersi vardır ama ona rağmen hiç boş vakti yoktur... kağıt okumaktan bi haber bir insandır... not nasıl verilir nerelere verilir bilmeyen bi varlıktır... sanırım sadece öğrencilerle değil bölümle de uyumsuzluk içerisindedir... zira bugün gözetmen *kopya çekmeye çalışan bir öğrenciye "valla isminizi alırım sonra erkanla uğraşıp durursunuz" dediği gözlenmiştir.
(bkz: allah nasıl biliyorsa öyle yapsın)
flash edit: 37.5 ortalama ile bırakacağını iddaa eden bi süheyl-behsat uygurdur kendisi
(bkz: allah nasıl biliyorsa öyle yapsın)
flash edit: 37.5 ortalama ile bırakacağını iddaa eden bi süheyl-behsat uygurdur kendisi
Gelecekteki şase düzeltme makinasının dehalarından biri olduğu söylenir.
Türkiye'de ilk elektrikli arabayı yapacağına inandığım kişilik, az imkan verin adama yahu.
Türkiye'de ilk elektrikli arabayı yapacağına inandığım kişilik, az imkan verin adama yahu.
istanbul Üniversitesi Elektrik Elektronik Mühendisliği bölümü hocalarındandır. Bölümün en kaprisli en gereksiz hocasıdır. Şu güne kadar tek bir hoca hakkında tek kelime yazmadım ama bu hoca bu söylediklerimi hakediyor. istanbul Üni.de bu bölümde okuyorsanız, zaten mecburi ders olarak elektrik makinaları 1 dersinde bu hocayla karşılacaksınız ve anlarsınız ne mal olduğunu.
Şöyle ki, bu hoca derste kafasına göre birşeyler anlatır, konudan konuya atlar kendince espiri yapar, örneğin durduk yere osmanlı tarihine girer, sonra derse tekrar devam eder. Bir konuya girer, biraz anlatır kafanızı karıştırıp "neyse" diyerek başka bir konuya geçer. Ulan öğretmek istemiyorsan s.ktir git, okula uğradığın yok.
Bir hoca düşünün ki final kağıdıyla birlikte vizeyi okuyacak kadar okulu boşvermiş olsun. Finallerin üzerinden bir haftadan fazla süre geçmiş ortada ne final notu ne vize notu var.
Aynı kağıdı veren iki öğrencinin notları arasında yirmi puan oynar mı ya. Neye not verilir zaten anlamazsınız, herkese kafasına göre not verir. En çok kullandığı not sistemi, vize: 20, final: 30, büt: 50 dir. Burdan da kağıtları okumadığını anlayabilirsiniz. Sınavda sorduklarıyla derste anlattıkları arasında pek bi alaka yoktur. Eğer elektrik makinaları 1 dersini alıyorsanız veya alacaksınız, çıkmış sorulara ulaşın onları ezberleyin ve geçmeye bakın. Öyle bir maldır ki, bütünlemeye kalanlara sinirlenir. Daha doğrusu sınav zamanı gelir sınıfa atar yapıp gider.
Şöyle ki, biz elektrik makinları 1 dersinden bütünlemeye kaldık, Erkan geldi sınıfa, diyor "tahtaya 1 soru yazacağım ama kimse çözemez biliyorum. ikinci seçenek olarak da finaldekilerin aynısını soruyorum bütünlemede. 100lük kağıt verecek herkes bende 50 verip geçireceğim. Bir kişi yapamazsa bırakırım hepinizi" gibi saçmalıklarını söyledi, bizde mecbur 2. seçeneği kabul ettik neyse dersi DD ile geçtik.
Ben bir öküzlük yapıp gidip bir sonraki dönem seçmeli dersi olan elektrik makinaları 2 dersini aldım. Hangi hoca vizeye kadar derse uğramaz diye sorarsanız cevabı bu hocadır. Vizeden önceki hafta bir gün ayarlayıp yalandan ders işledi. Yine gelen not: 20. eyvallah. ortalama kasmıyoruz sonuçta. Asıl olay burda: Geldik finale. Erkan geldi yine sınıfa. "Sakın kimse kopya çekmesin. Birşeyler karalayın geçiririm. Eğer kopya çekmeye niyeti olan biri varsa ismini yazsın, 50 verip geçireceğim". Neyse birkaç dakika geçti, biri kalktı "hocam adımı yazdım, kopya çekmeye niyetim vardı" dedi verdi kağıdı. Bu hoca sinirlenip köpürmeye başladı, iyi niyetimi suistimal ediyorsunuz, böylesiniz şöylesiniz, bundan sonra dersimi almayın s.ktirin gidin" dedi. Yemin ediyorum sınavda 's.ktirin gidin' dedi ki kızlar da vardı sınıfta. Ben yapmışım birşeyler geçeceğimi düşünüyorum gelen not finalden daha düşük. Gel de küfretme. inanın başka bir dersten kalsam üzülmem ama bu sikindirik hocanın dersinden son sınıfta kaldığım için 2. dönem zehir oldu bana. Tabii son sınıfta bırakması ayrı bi stres.
Not: Siz siz olun bu gereksiz hocanın derslerini seçmeyin. Zaten elektrik makinaları 1 dersinde tanıyacaksınız ama benim gibi 2. dersini denerseniz pişman olabilirsiniz. Benden söylemesi.
Şöyle ki, bu hoca derste kafasına göre birşeyler anlatır, konudan konuya atlar kendince espiri yapar, örneğin durduk yere osmanlı tarihine girer, sonra derse tekrar devam eder. Bir konuya girer, biraz anlatır kafanızı karıştırıp "neyse" diyerek başka bir konuya geçer. Ulan öğretmek istemiyorsan s.ktir git, okula uğradığın yok.
Bir hoca düşünün ki final kağıdıyla birlikte vizeyi okuyacak kadar okulu boşvermiş olsun. Finallerin üzerinden bir haftadan fazla süre geçmiş ortada ne final notu ne vize notu var.
Aynı kağıdı veren iki öğrencinin notları arasında yirmi puan oynar mı ya. Neye not verilir zaten anlamazsınız, herkese kafasına göre not verir. En çok kullandığı not sistemi, vize: 20, final: 30, büt: 50 dir. Burdan da kağıtları okumadığını anlayabilirsiniz. Sınavda sorduklarıyla derste anlattıkları arasında pek bi alaka yoktur. Eğer elektrik makinaları 1 dersini alıyorsanız veya alacaksınız, çıkmış sorulara ulaşın onları ezberleyin ve geçmeye bakın. Öyle bir maldır ki, bütünlemeye kalanlara sinirlenir. Daha doğrusu sınav zamanı gelir sınıfa atar yapıp gider.
Şöyle ki, biz elektrik makinları 1 dersinden bütünlemeye kaldık, Erkan geldi sınıfa, diyor "tahtaya 1 soru yazacağım ama kimse çözemez biliyorum. ikinci seçenek olarak da finaldekilerin aynısını soruyorum bütünlemede. 100lük kağıt verecek herkes bende 50 verip geçireceğim. Bir kişi yapamazsa bırakırım hepinizi" gibi saçmalıklarını söyledi, bizde mecbur 2. seçeneği kabul ettik neyse dersi DD ile geçtik.
Ben bir öküzlük yapıp gidip bir sonraki dönem seçmeli dersi olan elektrik makinaları 2 dersini aldım. Hangi hoca vizeye kadar derse uğramaz diye sorarsanız cevabı bu hocadır. Vizeden önceki hafta bir gün ayarlayıp yalandan ders işledi. Yine gelen not: 20. eyvallah. ortalama kasmıyoruz sonuçta. Asıl olay burda: Geldik finale. Erkan geldi yine sınıfa. "Sakın kimse kopya çekmesin. Birşeyler karalayın geçiririm. Eğer kopya çekmeye niyeti olan biri varsa ismini yazsın, 50 verip geçireceğim". Neyse birkaç dakika geçti, biri kalktı "hocam adımı yazdım, kopya çekmeye niyetim vardı" dedi verdi kağıdı. Bu hoca sinirlenip köpürmeye başladı, iyi niyetimi suistimal ediyorsunuz, böylesiniz şöylesiniz, bundan sonra dersimi almayın s.ktirin gidin" dedi. Yemin ediyorum sınavda 's.ktirin gidin' dedi ki kızlar da vardı sınıfta. Ben yapmışım birşeyler geçeceğimi düşünüyorum gelen not finalden daha düşük. Gel de küfretme. inanın başka bir dersten kalsam üzülmem ama bu sikindirik hocanın dersinden son sınıfta kaldığım için 2. dönem zehir oldu bana. Tabii son sınıfta bırakması ayrı bi stres.
Not: Siz siz olun bu gereksiz hocanın derslerini seçmeyin. Zaten elektrik makinaları 1 dersinde tanıyacaksınız ama benim gibi 2. dersini denerseniz pişman olabilirsiniz. Benden söylemesi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar