bugün
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması6
- yagmurcu ile revani yemek4
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sedat pekmez12
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün2
- kadında güzellik aramayan erkek2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- dut ağacı4
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- muşlettin amca4
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- agresif süs köpeği2
- utanmadan şort giyen erkek7
- elimde goruntuleriniz var4
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- yazarlara gelen son mesaj4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- askerlik3
- sofra adabı2
- uludağ sözlük ün kokusu2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- diamond bosphoruss denen yazar2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- ismet gurbuz 202418
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- küfreden kız iticiliği8
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- eski mesajları okumak3
- san marino nun dünya kupasını alması3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
istanbul Üniversitesi Elektrik Elektronik Mühendisliği bölümü hocalarındandır. Bölümün en kaprisli en gereksiz hocasıdır. Şu güne kadar tek bir hoca hakkında tek kelime yazmadım ama bu hoca bu söylediklerimi hakediyor. istanbul Üni.de bu bölümde okuyorsanız, zaten mecburi ders olarak elektrik makinaları 1 dersinde bu hocayla karşılacaksınız ve anlarsınız ne mal olduğunu.
Şöyle ki, bu hoca derste kafasına göre birşeyler anlatır, konudan konuya atlar kendince espiri yapar, örneğin durduk yere osmanlı tarihine girer, sonra derse tekrar devam eder. Bir konuya girer, biraz anlatır kafanızı karıştırıp "neyse" diyerek başka bir konuya geçer. Ulan öğretmek istemiyorsan s.ktir git, okula uğradığın yok.
Bir hoca düşünün ki final kağıdıyla birlikte vizeyi okuyacak kadar okulu boşvermiş olsun. Finallerin üzerinden bir haftadan fazla süre geçmiş ortada ne final notu ne vize notu var.
Aynı kağıdı veren iki öğrencinin notları arasında yirmi puan oynar mı ya. Neye not verilir zaten anlamazsınız, herkese kafasına göre not verir. En çok kullandığı not sistemi, vize: 20, final: 30, büt: 50 dir. Burdan da kağıtları okumadığını anlayabilirsiniz. Sınavda sorduklarıyla derste anlattıkları arasında pek bi alaka yoktur. Eğer elektrik makinaları 1 dersini alıyorsanız veya alacaksınız, çıkmış sorulara ulaşın onları ezberleyin ve geçmeye bakın. Öyle bir maldır ki, bütünlemeye kalanlara sinirlenir. Daha doğrusu sınav zamanı gelir sınıfa atar yapıp gider.
Şöyle ki, biz elektrik makinları 1 dersinden bütünlemeye kaldık, Erkan geldi sınıfa, diyor "tahtaya 1 soru yazacağım ama kimse çözemez biliyorum. ikinci seçenek olarak da finaldekilerin aynısını soruyorum bütünlemede. 100lük kağıt verecek herkes bende 50 verip geçireceğim. Bir kişi yapamazsa bırakırım hepinizi" gibi saçmalıklarını söyledi, bizde mecbur 2. seçeneği kabul ettik neyse dersi DD ile geçtik.
Ben bir öküzlük yapıp gidip bir sonraki dönem seçmeli dersi olan elektrik makinaları 2 dersini aldım. Hangi hoca vizeye kadar derse uğramaz diye sorarsanız cevabı bu hocadır. Vizeden önceki hafta bir gün ayarlayıp yalandan ders işledi. Yine gelen not: 20. eyvallah. ortalama kasmıyoruz sonuçta. Asıl olay burda: Geldik finale. Erkan geldi yine sınıfa. "Sakın kimse kopya çekmesin. Birşeyler karalayın geçiririm. Eğer kopya çekmeye niyeti olan biri varsa ismini yazsın, 50 verip geçireceğim". Neyse birkaç dakika geçti, biri kalktı "hocam adımı yazdım, kopya çekmeye niyetim vardı" dedi verdi kağıdı. Bu hoca sinirlenip köpürmeye başladı, iyi niyetimi suistimal ediyorsunuz, böylesiniz şöylesiniz, bundan sonra dersimi almayın s.ktirin gidin" dedi. Yemin ediyorum sınavda 's.ktirin gidin' dedi ki kızlar da vardı sınıfta. Ben yapmışım birşeyler geçeceğimi düşünüyorum gelen not finalden daha düşük. Gel de küfretme. inanın başka bir dersten kalsam üzülmem ama bu sikindirik hocanın dersinden son sınıfta kaldığım için 2. dönem zehir oldu bana. Tabii son sınıfta bırakması ayrı bi stres.
Not: Siz siz olun bu gereksiz hocanın derslerini seçmeyin. Zaten elektrik makinaları 1 dersinde tanıyacaksınız ama benim gibi 2. dersini denerseniz pişman olabilirsiniz. Benden söylemesi.
Şöyle ki, bu hoca derste kafasına göre birşeyler anlatır, konudan konuya atlar kendince espiri yapar, örneğin durduk yere osmanlı tarihine girer, sonra derse tekrar devam eder. Bir konuya girer, biraz anlatır kafanızı karıştırıp "neyse" diyerek başka bir konuya geçer. Ulan öğretmek istemiyorsan s.ktir git, okula uğradığın yok.
Bir hoca düşünün ki final kağıdıyla birlikte vizeyi okuyacak kadar okulu boşvermiş olsun. Finallerin üzerinden bir haftadan fazla süre geçmiş ortada ne final notu ne vize notu var.
Aynı kağıdı veren iki öğrencinin notları arasında yirmi puan oynar mı ya. Neye not verilir zaten anlamazsınız, herkese kafasına göre not verir. En çok kullandığı not sistemi, vize: 20, final: 30, büt: 50 dir. Burdan da kağıtları okumadığını anlayabilirsiniz. Sınavda sorduklarıyla derste anlattıkları arasında pek bi alaka yoktur. Eğer elektrik makinaları 1 dersini alıyorsanız veya alacaksınız, çıkmış sorulara ulaşın onları ezberleyin ve geçmeye bakın. Öyle bir maldır ki, bütünlemeye kalanlara sinirlenir. Daha doğrusu sınav zamanı gelir sınıfa atar yapıp gider.
Şöyle ki, biz elektrik makinları 1 dersinden bütünlemeye kaldık, Erkan geldi sınıfa, diyor "tahtaya 1 soru yazacağım ama kimse çözemez biliyorum. ikinci seçenek olarak da finaldekilerin aynısını soruyorum bütünlemede. 100lük kağıt verecek herkes bende 50 verip geçireceğim. Bir kişi yapamazsa bırakırım hepinizi" gibi saçmalıklarını söyledi, bizde mecbur 2. seçeneği kabul ettik neyse dersi DD ile geçtik.
Ben bir öküzlük yapıp gidip bir sonraki dönem seçmeli dersi olan elektrik makinaları 2 dersini aldım. Hangi hoca vizeye kadar derse uğramaz diye sorarsanız cevabı bu hocadır. Vizeden önceki hafta bir gün ayarlayıp yalandan ders işledi. Yine gelen not: 20. eyvallah. ortalama kasmıyoruz sonuçta. Asıl olay burda: Geldik finale. Erkan geldi yine sınıfa. "Sakın kimse kopya çekmesin. Birşeyler karalayın geçiririm. Eğer kopya çekmeye niyeti olan biri varsa ismini yazsın, 50 verip geçireceğim". Neyse birkaç dakika geçti, biri kalktı "hocam adımı yazdım, kopya çekmeye niyetim vardı" dedi verdi kağıdı. Bu hoca sinirlenip köpürmeye başladı, iyi niyetimi suistimal ediyorsunuz, böylesiniz şöylesiniz, bundan sonra dersimi almayın s.ktirin gidin" dedi. Yemin ediyorum sınavda 's.ktirin gidin' dedi ki kızlar da vardı sınıfta. Ben yapmışım birşeyler geçeceğimi düşünüyorum gelen not finalden daha düşük. Gel de küfretme. inanın başka bir dersten kalsam üzülmem ama bu sikindirik hocanın dersinden son sınıfta kaldığım için 2. dönem zehir oldu bana. Tabii son sınıfta bırakması ayrı bi stres.
Not: Siz siz olun bu gereksiz hocanın derslerini seçmeyin. Zaten elektrik makinaları 1 dersinde tanıyacaksınız ama benim gibi 2. dersini denerseniz pişman olabilirsiniz. Benden söylemesi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar