bugün
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı3
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- portekiz5
- kolombiya4
- genç olmanın en güzel yanı6
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- genç görünmeye çalışmak7
- özbekistan4
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- ilgi manyağı4
- panama3
- x in memeleri3
- hırvatistan3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- petrol2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- içtim şarabı13
- kadir inanır22
- 33 yaşında olmak3
- anın görüntüsü22
- öldükten sonra bana ne olacak5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- arşivlenmesi gereken resimler3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- sıcaktan ağlamak4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
azicik ibnemsi gorunmekte ya hayirlisi diyorum.
kilotlu çorap gibi giydiği kot pantolonuyla ve babetimsi ayakkabısıyla bir değişik gözüken ünlü çocuğu.
acilen düzgün, adam gibi giyinmesini diliyorum.
olmuyorrr olmuyor. o bıyıkları da sen taşıyamıyorsun, bıyıklar seni taşıyor.
acilen düzgün, adam gibi giyinmesini diliyorum.
olmuyorrr olmuyor. o bıyıkları da sen taşıyamıyorsun, bıyıklar seni taşıyor.
sadece ünlü bir çiftin dölü olmaktan başka meziyeti olmadan porsche otomobile binip 20 bin liralık abidik gubidik kıyafetleriyle gezen bıyığı tuhaf vatandaş.
biraz efemine gibi sanki!
şişko patatesdi lan bu çocuk? ne zaman cool, artiz havalarına bürünmüş. bildiğin çirkin bişidi be. bir de o dar kotlar olmamış, ne o öle gay gibi.
ibne değildir. en azından o bahsettiğiniz şeyin adı ibne değildir. gay arkadaşım onlar tercihleri farklı sadece o kadar sen kız seviyorsun o erkek. sen kaymak seviyorsun diye o da sevmek zorunda değildir. tamam biz iki meme bir kuku seviyoruz da adam sevmiyor meme falan.
biri şu çocuğa söylesin yav dar pantolon erkek için sağlıksız, hemde hiç yakışmıyor.
ibne midir değil midir bilinmez. dar giyinmeye bir sempatisi olduğu garantidir.
patates annesinin topoş oğlu.
sibel can'ın bıyıklı kı... pardon oğludur.
gay mi bilmiyorum kaşları alınmış, yanında sürekli nonoşlarla dolaşırken görüyorum.
bir bot ve spor ayakkabı için 8 bin TL ödeyen zat. sibelcanın oğlu olmak böyle bişey demek.
http://www.posta.com.tr/m...ID=311749&PageIndex=3
http://www.posta.com.tr/m...ID=311749&PageIndex=3
gazı veriyorlar bu elemana ikoncansın vs. diye. bu da gidiyor nerde abuk subuk kiyafet var alıyor.
anne yüreği dayanamıyor tabi, her şey ikoncan oğlumuz için sikindirik sikindirik işleri, ayakkabıları olan zat.
anne yüreği dayanamıyor tabi, her şey ikoncan oğlumuz için sikindirik sikindirik işleri, ayakkabıları olan zat.
yakışıklı ve uzun boylu bir genç kardeşimiz olsa da, babası, dedesi ve annesi tanınmış olsa da, son derece giyinme özürlüdür kendisi.
2 bin 650 liralık kürklü terlik giymesi olay olmuş.
görsel
http://www.posta.com.tr/m...endi.htm?ArticleID=356727
görsel
http://www.posta.com.tr/m...endi.htm?ArticleID=356727
sözlükte o...o... nickiyle takılıyo sanırım..şu andavalı bu kadar savunmanın başka açıklaması olamaz..beğenmeyenlere de klasik ve tipsiz yaftası yakıştırılmış..1-bu yakışıklı dediğiniz toparlak suratlı koca götlü iğrenç bıyıklı abimiz sevgilimle 1 gün geçirse kıskanmam..2- en pahalı markaları giyip abuk subuk kombinler yapan herkes moda ikonu bu ülkede..bu malın tarzı falan yok,cesur sadece,ayda 20 bin harcayıp da hangi kombini yaparsan yap moda ikonu olursun zaten..yeni bi star geliyomuş,hahahassiktir ordan..ülkede ajdar da star ama,evet bu da olabilir..
edit : bu başlığa nerden geldim,neden baktım bilmiyorum,o bkz'ı veren arkadaşa lanet okuyorum şuan
edit : bu başlığa nerden geldim,neden baktım bilmiyorum,o bkz'ı veren arkadaşa lanet okuyorum şuan
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar