bugün
- beyaz otomobil satın almak6
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- 2026 dünya kupası17
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hoşgeldin pazartesi6
- ibrahim hacıosmanoğlu3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar4
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- yer çekimine küsmek3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek2
- karaağaç ev fiyatları2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- spor sonrası pazularını öpmek2
- pazar günü aktiviteleri3
- netflix yasaklanmalıdır4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- bugün de meme atan olmaması7
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- paris te son tango3
- cuckold erkek5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ai analiz2
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- seksten sonra bira içmek5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- morkstar2
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- balkonu camla kaplatmak7
ludovic giuly'yi "gili" olarak telaffuz eden spiker.
kötü bir ilker yasin taklidinden başka bir şey değil. hayır madem oraya gelmişsin kendin ol. ne uğraşıyorsun ilker yasin olcam diye. Veya bak bir şöyle. ercan taner var murat kosova var güntekin onay var.
(edit: ya aslında iyi bir insanmış facebookta arkadaşım olduğu için söylemiyorum da ama eleştirilerim devam ediyor. Bir de bana emretilev fan grubunun linkini atmış. Ama bu kadar da ego olmaz ki canım.)
(edit: ya aslında iyi bir insanmış facebookta arkadaşım olduğu için söylemiyorum da ama eleştirilerim devam ediyor. Bir de bana emretilev fan grubunun linkini atmış. Ama bu kadar da ego olmaz ki canım.)
heyecanlı gibi sunmaya çalışıp her maç sıçan sunucu. hiç keyifli değil.
cambiasso'yu "kambiyossa" şeklinde telaffuz ederek beni ihya etmiş, büyük insan.
"futbolun şans perisi yalnız bırakma bizi" gibi saçma bir cümle kurabilen spiker.
interli futbolcuların isimlerinin sonundaki o harflerini a şeklinde telafuz edip bütün maç boyunca yaran insan. adam ısrarla söylemiyor.kambiyasso yerine kambiyossa,suazo yerine suaza deyip durdu. yani allah'tan figo'ya figa demedi. yoksa altımızı s*çardık heralde.
maç esnasında heyecandan ölüp, maçı sessiz bir şekilde izleyeceğimi düşünmeme sebebiyet veren kişidir, tanımları ve tepkileri son derece enteresan olup insanın maça olan ilgisini azaltıyor ve aynı zamanda da kişi kendi kendine "ne diyo lan bu adam" demiyor değil bazen.
(bkz: #2344467)
spikerler iyice çığrından çıkarmaya başladı. mustafa denizli'nin bugünkü yazısındaki söylediklerine katılmamak münkün değil. maçları seyrederken televizyonun sesinin kısmak giderek daha sağlıklı oluyor sanırım.
kacan bir pozisyondan sonra ," futbolun sans perisi , yalniz birakma bizi " diyen spiker.
içten yorumlarıyla futbol izleyenlerini stresten biraz olsun uzaklaştırıp keyifli anlar yaşatan şahıs.
"futbolun şans perisi yalnız bırakma bizi."
"fenerbahçe bu pozisyonuyla cambiasso'ya topu ısırttı."
"futbolun şans perisi yalnız bırakma bizi."
"fenerbahçe bu pozisyonuyla cambiasso'ya topu ısırttı."
"taç inter, taç fener, taç inter" şeklinde sunan "in" ekinden habersiz spiker. türkçe'nin mına ancak böyle koyulur tebrik ederim. takımın isimlerini bilmesem "taç inter" diye takım mı var diye google'dan aratırdım şerefsizim.
cambiasso'yu camoranesi yapabilecek kapasiteye sahip olduğu düşünülen spiker. zaten birsürü brezilyalı var, 2 dakka daha uzasa maç hepsi girerdi birbirine. korktum.
bir yerlerden torpilli olma olasılığı yüksek olan spiker*(!).
kimse bahsetmemiş sanırım, önceki yaz, kanal d'de galatasaray'ın bir hazırlık maçını anlatırken, akıllara zarar bir cümle sarfetmişti. biz de kendisini bu vesileyle takibe almıştık.
galatasaray mağlup, uzatmalar oynanıyor, rakip serbest vuruşu kullanmıyor ve zaman geçiriyor. o esnada, faryd aly camilo mondragon*, hakeme saat işareti yapıyor "hoca, yiyor bunlar dakikaları" der gibi. ve emre tilev insanı, şu cümleyle aklımızı başımızdan alıyor:
"evet, mondragon, hakeme maçı bitir artık diyor saat işareti yaparak." ***
kendisini izlemeye devam edin her maç yeni bombalar üretiyor.
kimse bahsetmemiş sanırım, önceki yaz, kanal d'de galatasaray'ın bir hazırlık maçını anlatırken, akıllara zarar bir cümle sarfetmişti. biz de kendisini bu vesileyle takibe almıştık.
galatasaray mağlup, uzatmalar oynanıyor, rakip serbest vuruşu kullanmıyor ve zaman geçiriyor. o esnada, faryd aly camilo mondragon*, hakeme saat işareti yapıyor "hoca, yiyor bunlar dakikaları" der gibi. ve emre tilev insanı, şu cümleyle aklımızı başımızdan alıyor:
"evet, mondragon, hakeme maçı bitir artık diyor saat işareti yaparak." ***
kendisini izlemeye devam edin her maç yeni bombalar üretiyor.
gökçek vederson-destek aurelio biraderlerin de fikir babasıdır.
19 eylul 2007 fenerbahce inter milan macında şairane özelliğini de ortaya koyan , koca cambiasso'yu kambiyossa yapan spiker.
"... futbolun şans perisi yalnız bırakma bizi... " *
"... futbolun şans perisi yalnız bırakma bizi... " *
19 eylul 2007 fenerbahce inter milan maci'nda roberto carlos'un diktiği topun 20 saniyede aşağı indiğini iddia eden adamdır. arkasından deyvit'te dikmiştir "al bir yirmi saniye daha" demiştir.
maçın heyecanında cambiasso'ya mahmut demediğine dua edilmelidir.
19 eylul 2007 fenerbahce inter milan macinda, fenerbahcenin atak gelisimi sırasında roberto carlosa, sol kanada atılan toplarda sürekli olarak 'sag kanattan yükleniyor fenerbahce' diyen spiker. *
19 eylul 2007 fenerbahce inter milan macinda karşılaşmanın ilk yarısı bitip reklam arası verildiğinde 'baba golü gördün mü baba' diye kendinden geçen spiker arkadaşımız.
izleyiniz...
http://www.youtube.com/watch?v=3hIiftwSWLs
izleyiniz...
http://www.youtube.com/watch?v=3hIiftwSWLs
beterin beteri. ayrıca;
(bkz: pozsyon)
(bkz: pozsyon)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar