bugün
- devşirmelik makamı9
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur6
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv7
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- biz arap değiliz biz türk üz2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi2
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş'ın kılıçdaroğlu nu reddetmesi2
- orospum3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kürtçüleri komünist sanmak2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- evlenmek için gereken minimum para6
- uludağ sözlük kazları2
- donald trump4
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- babanın ölmesi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- dut ağacı5
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- sedat pekmez12
- 2026 dünya kupası15
- forlove192
- altin2
- karı hoplatmak3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- chp'deki değişimciler5
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- yagmurcu ile revani yemek4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- eren ali bingöl2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- utanmadan şort giyen erkek7
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
beni tanımadan etmeden, bir iki entrymi bile okumadan, çaylaklıktan kurtulabilmek için girmesi gereken entryleri tamamlarken benim de nick altıma yazmıştır.
"şovenist ayaklarıyla tanıdığım yazardır bu ayaklar deklare edilince kafamda negatif bir tablo çizmeme neden olmuştur. " aynen böyle demiş nick altıma.
ve entrylerini biraz inceleyince, insanları tanımadan nick altlarında barınan, yukarıdaki iki entry'yi okuyup kafasında tasarlarığını "yeni entry" olarak yazar bu arkadaş.
son entryleri:
1. vitaminliyogurt/#5670858
2. idealistkuzu/#5670847
3. defna/#5670842
4. vitaminliyogurt/#5670831
5. recep tayyip erdoğan/#5658494
6. msnal com/#5658489
7. prezervatifden balon yapmak/#5658438
8. maç izlerken etrafta duyulan yaran diyaloglar/#5658428
9. türk halkının pis olması/#5658413
10. dtp kürt halkının temsilcisidir/#5658405
11. yakarim geceleri/#5658387
12. el cuate/#5658356
13. altızlara verilebilecek isimler/#5658306
14. sözlük yazarlarının itirafları/#5658290
15. peçete kolleksiyonu yapan kız/#5658274
16. dördüncü nesilin değerinin bilinmemesi/#5658256
17. motosiklete mini etekle binen kız/#5658242
18. hastası olunan sözler/#5658223
19. sevmekten korkan kişi/#5658211
20. kaan kural/#5658204
21. kürtlerin türklere öğrettikleri/#5658190
22. hatshepsut/#5658171
23. sir isaac/#5658102
24. kaan kural ın yemekteyiz programına katılması/#5658075
25. iskender evrenosoğlu/#5658043
ne kadar da önemli noktalara parmak basmıştır bu yazarımız, gözlerim doldu...
"kapçukağızlı" lafını duyunca bunu yaran diyalog sanan, halbuki "kapçık ağızlı" kafının trakyalılarda bir hitap şekli olduğunu bilmeyen insandır.
türklere anadolu'da yaşamayı kürtlerin öğrettiğini, ve malazgirt savaşının kürtler sayesinde kazanıldığını iddia eden, tarih bilgisi de edebiyatı kadar zayıf olan, bildiğin kürtçü bir vatandaşımızdır.
"vakti halinde" gibi bir şey kullanmış, ancak anlamadım ben ne demeye çalıştığı, türkçe bilgisinin zayıflığına veriyoruz.
son etnrylerinde de gördüğünüz gibi ( aynı zamanda ilk etnryleri) tanımadığı etmediği yazarların nick altına tüneyen biridir.
ayrıca biri bu yazarcığımıza yazım kurallarını ve noktalama işaretlerini öğretsin. de/da ekinin ayrı yazıldığından bile bihaberdir.
bana şovenist demeden önce, şovenistin kelime anlamını öğrenmesini önerir, yeterince şov yaptığını belirterek kendisine "hoşgeldin" demek isterim.
haa unutmadan
tanım: tam anlamıyla sözlükte bahsi geçen bir 6. nesildir.
bu arada çaylaklığı bugün kalkmış sanırım...
edit: bakınızlar eklendi.
"şovenist ayaklarıyla tanıdığım yazardır bu ayaklar deklare edilince kafamda negatif bir tablo çizmeme neden olmuştur. " aynen böyle demiş nick altıma.
ve entrylerini biraz inceleyince, insanları tanımadan nick altlarında barınan, yukarıdaki iki entry'yi okuyup kafasında tasarlarığını "yeni entry" olarak yazar bu arkadaş.
son entryleri:
1. vitaminliyogurt/#5670858
2. idealistkuzu/#5670847
3. defna/#5670842
4. vitaminliyogurt/#5670831
5. recep tayyip erdoğan/#5658494
6. msnal com/#5658489
7. prezervatifden balon yapmak/#5658438
8. maç izlerken etrafta duyulan yaran diyaloglar/#5658428
9. türk halkının pis olması/#5658413
10. dtp kürt halkının temsilcisidir/#5658405
11. yakarim geceleri/#5658387
12. el cuate/#5658356
13. altızlara verilebilecek isimler/#5658306
14. sözlük yazarlarının itirafları/#5658290
15. peçete kolleksiyonu yapan kız/#5658274
16. dördüncü nesilin değerinin bilinmemesi/#5658256
17. motosiklete mini etekle binen kız/#5658242
18. hastası olunan sözler/#5658223
19. sevmekten korkan kişi/#5658211
20. kaan kural/#5658204
21. kürtlerin türklere öğrettikleri/#5658190
22. hatshepsut/#5658171
23. sir isaac/#5658102
24. kaan kural ın yemekteyiz programına katılması/#5658075
25. iskender evrenosoğlu/#5658043
ne kadar da önemli noktalara parmak basmıştır bu yazarımız, gözlerim doldu...
"kapçukağızlı" lafını duyunca bunu yaran diyalog sanan, halbuki "kapçık ağızlı" kafının trakyalılarda bir hitap şekli olduğunu bilmeyen insandır.
türklere anadolu'da yaşamayı kürtlerin öğrettiğini, ve malazgirt savaşının kürtler sayesinde kazanıldığını iddia eden, tarih bilgisi de edebiyatı kadar zayıf olan, bildiğin kürtçü bir vatandaşımızdır.
"vakti halinde" gibi bir şey kullanmış, ancak anlamadım ben ne demeye çalıştığı, türkçe bilgisinin zayıflığına veriyoruz.
son etnrylerinde de gördüğünüz gibi ( aynı zamanda ilk etnryleri) tanımadığı etmediği yazarların nick altına tüneyen biridir.
ayrıca biri bu yazarcığımıza yazım kurallarını ve noktalama işaretlerini öğretsin. de/da ekinin ayrı yazıldığından bile bihaberdir.
bana şovenist demeden önce, şovenistin kelime anlamını öğrenmesini önerir, yeterince şov yaptığını belirterek kendisine "hoşgeldin" demek isterim.
haa unutmadan
tanım: tam anlamıyla sözlükte bahsi geçen bir 6. nesildir.
bu arada çaylaklığı bugün kalkmış sanırım...
edit: bakınızlar eklendi.
hakkında "yahu bir insanın her entrysi mi bu kadar derin, bu kadar aydınlatıcı olur" diyemediğimiz kendi çalıp, kendi oynayan yazarımsılardan. fikrini beğenmediği kişiyle tartışmaktansa, çemkirmekte uzmanlaşmış solcu tayfanın neferlerinden.
(#5734285) entrysi ile yarmış kürt yazar. tüm mezepotamya uygarlıkları kürtlerinmiş lan!
kendisinden ''kıristof kolomp kürt'tü oğlum'' şeklinde yeni bi aforizma beklediğimiz tarihi komikçi, tarih komikçisi, komik tarihçi...
zır kürt olduğu halde, ırkını inkar edebilecek kadar geniş bir mezhepe sahip yazar.
yapacak bir şeyi kalmayınca küfürlere sığınan yazar.
(#5734675) numaralı entrysinden anlaşıldığı üzere PKK denen şerefsiz örgütün hak arama mücadelesi içerisinde olduğunu savunan bünye. Yahu adamlar bas bas bağırıyorlar "kürdistan'ı kuracağız" diye; ne hak araması... Ha eğer eşkiyanın canı istediği toprağı gaspedip adam öldürüp devlet kurma hakkı tanımlı bir haksa, bilemeyiz tabii.
(bkz: 5000 yıllık kürt tarihi/#5734285)
onun kanısına göre kürtler'in tarihi 5000 yılı geçmiş. tarih biliminin kanılarla değil bulgularla işlediğinden bihaber sanırım. kanımca regen'dir ve yakında silinir.
onun kanısına göre kürtler'in tarihi 5000 yılı geçmiş. tarih biliminin kanılarla değil bulgularla işlediğinden bihaber sanırım. kanımca regen'dir ve yakında silinir.
copy paste adamı.
nick altı fetişisti.çevre edinme çabası içinde ve beyin fırtınası yapacak insanlar arıyor.*
bilmediği konular hakkında copy paste yaparak "eheh bakın bende müslümanım" imajı vermeye çalışan yazar.
yazarlardan tokat üstüne tokat yiyen kalıbının içinde kaybolmuş kişilik.
ulu sözlüğün caner'i. hani şu benimle evlenir misin programına katılan vardı ya, canlı yayında bardak falan kırdı kafasında. o işte. gelen vurmuş, giden vurmuştu caner'e. önce sibel, sonra sibel'in ailesi, daha sonra bir de iş vereni dövmüştü caner'i. aynen o hesap. herkes bir tokat atmış bu saf, temiz, doğunun bağrından kopup gelmiş kardeşimize. kürtler tüm milletlerin anasıymış diyor. vallaha oldukça şaşırdım bunu duyunca acaba bu milletlerin babası kim o zaman diye. . bu arada caner'i en son bir hafta önce falan flash tv'de gördüm. bu hızla gidersen aynı tarifeyle yakında kardeslerboard.biz de görürüz seni.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar