bugün

emiliano

beni tanımadan etmeden, bir iki entrymi bile okumadan, çaylaklıktan kurtulabilmek için girmesi gereken entryleri tamamlarken benim de nick altıma yazmıştır.

"şovenist ayaklarıyla tanıdığım yazardır bu ayaklar deklare edilince kafamda negatif bir tablo çizmeme neden olmuştur. " aynen böyle demiş nick altıma.
ve entrylerini biraz inceleyince, insanları tanımadan nick altlarında barınan, yukarıdaki iki entry'yi okuyup kafasında tasarlarığını "yeni entry" olarak yazar bu arkadaş.

son entryleri:
1. vitaminliyogurt/#5670858
2. idealistkuzu/#5670847
3. defna/#5670842
4. vitaminliyogurt/#5670831
5. recep tayyip erdoğan/#5658494
6. msnal com/#5658489
7. prezervatifden balon yapmak/#5658438
8. maç izlerken etrafta duyulan yaran diyaloglar/#5658428
9. türk halkının pis olması/#5658413
10. dtp kürt halkının temsilcisidir/#5658405
11. yakarim geceleri/#5658387
12. el cuate/#5658356
13. altızlara verilebilecek isimler/#5658306
14. sözlük yazarlarının itirafları/#5658290
15. peçete kolleksiyonu yapan kız/#5658274
16. dördüncü nesilin değerinin bilinmemesi/#5658256
17. motosiklete mini etekle binen kız/#5658242
18. hastası olunan sözler/#5658223
19. sevmekten korkan kişi/#5658211
20. kaan kural/#5658204
21. kürtlerin türklere öğrettikleri/#5658190
22. hatshepsut/#5658171
23. sir isaac/#5658102
24. kaan kural ın yemekteyiz programına katılması/#5658075
25. iskender evrenosoğlu/#5658043

ne kadar da önemli noktalara parmak basmıştır bu yazarımız, gözlerim doldu...
"kapçukağızlı" lafını duyunca bunu yaran diyalog sanan, halbuki "kapçık ağızlı" kafının trakyalılarda bir hitap şekli olduğunu bilmeyen insandır.
türklere anadolu'da yaşamayı kürtlerin öğrettiğini, ve malazgirt savaşının kürtler sayesinde kazanıldığını iddia eden, tarih bilgisi de edebiyatı kadar zayıf olan, bildiğin kürtçü bir vatandaşımızdır.
"vakti halinde" gibi bir şey kullanmış, ancak anlamadım ben ne demeye çalıştığı, türkçe bilgisinin zayıflığına veriyoruz.
son etnrylerinde de gördüğünüz gibi ( aynı zamanda ilk etnryleri) tanımadığı etmediği yazarların nick altına tüneyen biridir.
ayrıca biri bu yazarcığımıza yazım kurallarını ve noktalama işaretlerini öğretsin. de/da ekinin ayrı yazıldığından bile bihaberdir.
bana şovenist demeden önce, şovenistin kelime anlamını öğrenmesini önerir, yeterince şov yaptığını belirterek kendisine "hoşgeldin" demek isterim.

haa unutmadan
tanım: tam anlamıyla sözlükte bahsi geçen bir 6. nesildir.
bu arada çaylaklığı bugün kalkmış sanırım...

edit: bakınızlar eklendi.
© copyright 2005 - 2026