bugün
- müşriklerin esasında putlara tapmaması4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- falıma bakmak isteyen var mı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- manipülasyon nasil önlenir5
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- chp den akp'ye jet geçiş2
- sedat pekmez18
- lip balm kullanan erkek6
- devşirmelik makamı13
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- aldım kabul ettim6
- tarot falına inanan salak8
- nofap6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- allah bu yahudilerin belası versin3
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- lionel messi11
- 0 0 75
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- dont fuck with me tony4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- 1 euro 52 93 tl2
- cut the crap4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- diamond bosphoruss denen yazar7
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- ismet gurbuz 202418
- askerlik9
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- 2026 dünya kupası15
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- tekerlek kaşar4
Farewell.
bazı ortamlar için fazla gelen nida. içtenlik derdim buna. ama yalanmış.
dün akşam sularında xir gökdeniz'in internete verdiği ve müptelası olduğum şarkıdır..
(bkz: bu adam yaşadıklarımı yazıyor)
(bkz: bu adam yaşadıklarımı yazıyor)
Ne iyi ne kötü konuşma hakkımda kapat o çeneni lan.
Mutluluk beni alda kurtar burdan,
Çünkü iyiler yok çakallar ve kurtlar burda.
Arkadaslarım sorar hep bugünlerde durusun.
Nasıl sana bunu yapabilir basit bi kız kurusu.
Ayakda duramam artık bağlıyım kodumun haplarına,
sen tamam da nasıl güveniyim o a*ına kodumun saplarına.
Ateşiyle yansamda söndüm genede.
Çünkü onu baskasıyla gördüm elele.
Ne diyim sana be kadın saygı sevene yinede,
Dürüstce söyliyim ki senden sonra kaydım gelene gidene.
Bana bunu yaptın ya artık başına darısı.
Her eve gittiğimde annem sorar yüzün neden sarımsı.
Cevap vermem suskunluğum asaletimden.
Ben yokum ya artık sana başkaları sarılsın.
NAKARAT :
Kaçıncı elveda bu? Kaçıncı haykırış?
Bu denli düşünce sinir sistemime aykırı.
Kaçıncı kez insanlar,kaçıncı kez soruyo,
Ne siz sorun ne ben söliyim bu elvedanın sonu yok.
CUMALi EFRAH ;
Merhaba gülüm. Bi parça daha, senleyim
ister gerçek de ister yalan, bi parça daha sendeyim.
Sen de bende. Kabullenmesem de,
Artık siyah beyaz bi dizi gibi gözünde pembeyim
Sensiz yaşama devam kararı verdim vereli,
Düşündüm nasıl yaşatırım lan kılına zarar vereni?
Zaman neleri gösterir belli olmasa da,
Unuttum desem nolucak kim inanır lan o masala?
içimdeki ben,senle kendini yesin
Dışım yok desede içim de var gel diyesm,
Ben haplardan uyuşmuş bu beyni kontrol edemezken,
Yüzüme bakıp diyonki bu ikimiz içinde en iyisi.
Bu parça pasaklı bi oyuncunun düz dramı.
Satsan ne kadar eder ki bi rapçinin yüzgramı
Kırık dökük bi balıkçı teknesinde takıldım nasılsa ağına.
Şimdi yüzdür avını. Hade.
NAKARAT :
Kaçıncı elveda bu? Kaçıncı haykırış?
Bu denli düşünce sinir sistemime aykırı.
Kaçıncı kez insanlar,kaçıncı kez soruyo,
Ne siz sorun ne ben söliyim bu elvedanın sonu yok
http://www.youtube.com/watch?v=pnL4B3Hhp4c
Mutluluk beni alda kurtar burdan,
Çünkü iyiler yok çakallar ve kurtlar burda.
Arkadaslarım sorar hep bugünlerde durusun.
Nasıl sana bunu yapabilir basit bi kız kurusu.
Ayakda duramam artık bağlıyım kodumun haplarına,
sen tamam da nasıl güveniyim o a*ına kodumun saplarına.
Ateşiyle yansamda söndüm genede.
Çünkü onu baskasıyla gördüm elele.
Ne diyim sana be kadın saygı sevene yinede,
Dürüstce söyliyim ki senden sonra kaydım gelene gidene.
Bana bunu yaptın ya artık başına darısı.
Her eve gittiğimde annem sorar yüzün neden sarımsı.
Cevap vermem suskunluğum asaletimden.
Ben yokum ya artık sana başkaları sarılsın.
NAKARAT :
Kaçıncı elveda bu? Kaçıncı haykırış?
Bu denli düşünce sinir sistemime aykırı.
Kaçıncı kez insanlar,kaçıncı kez soruyo,
Ne siz sorun ne ben söliyim bu elvedanın sonu yok.
CUMALi EFRAH ;
Merhaba gülüm. Bi parça daha, senleyim
ister gerçek de ister yalan, bi parça daha sendeyim.
Sen de bende. Kabullenmesem de,
Artık siyah beyaz bi dizi gibi gözünde pembeyim
Sensiz yaşama devam kararı verdim vereli,
Düşündüm nasıl yaşatırım lan kılına zarar vereni?
Zaman neleri gösterir belli olmasa da,
Unuttum desem nolucak kim inanır lan o masala?
içimdeki ben,senle kendini yesin
Dışım yok desede içim de var gel diyesm,
Ben haplardan uyuşmuş bu beyni kontrol edemezken,
Yüzüme bakıp diyonki bu ikimiz içinde en iyisi.
Bu parça pasaklı bi oyuncunun düz dramı.
Satsan ne kadar eder ki bi rapçinin yüzgramı
Kırık dökük bi balıkçı teknesinde takıldım nasılsa ağına.
Şimdi yüzdür avını. Hade.
NAKARAT :
Kaçıncı elveda bu? Kaçıncı haykırış?
Bu denli düşünce sinir sistemime aykırı.
Kaçıncı kez insanlar,kaçıncı kez soruyo,
Ne siz sorun ne ben söliyim bu elvedanın sonu yok
http://www.youtube.com/watch?v=pnL4B3Hhp4c
bektaş & sırtlan ikilisinin en güzel parçasıdır. bektaş amcamız lafı koyar bu şarkıyla hain dostlarına...
'kimbilir sözlükten hangi yazar intihar girişiminde bulunuyor' diye düşündürür bu kelime. sevgiliye ithafen söylenir her söz sonrasında, girilen her entry o kişiye karşı imalarla doludur. asıl anlamının dışında, yalan ve duygu sömürüsüne yoldaş olarak kullanıldığı farkedildikçe, bu yanı ile bakıldığında ifrit olunur bu veda sözüne. artık kullanım dışı olan, en iyi sömürü kelimelerinden sadece biri oluvermiştir.
sokrat'ın 6 parça halinde oluşturduğu şarkılar bütünü. çıkışları iyidir ve ayrıldaktan sonra ki psikolojiyi * * gayet akıcı anlatır.
http://www.facebook.com/?...=50745998737&comments
--spoiler--
yok oluşum sana koymaz, yeniden sev birini
ama sokakta yakalarsam sikerim o sevgilini
--spoiler--
http://www.facebook.com/?...=50745998737&comments
--spoiler--
yok oluşum sana koymaz, yeniden sev birini
ama sokakta yakalarsam sikerim o sevgilini
--spoiler--
harika bir teoman şarkısı. o nasıl bir melodidir.
şahane bir teoman parçası. özellikle melodisi mükemmel!
"birgün gelir de dünya tertemiz olursa isyan etmem bundan sonra zamanın ruhuna!"
https://www.youtube.com/watch?v=eKUaj049ftk burdan dinlenebilir.
"birgün gelir de dünya tertemiz olursa isyan etmem bundan sonra zamanın ruhuna!"
https://www.youtube.com/watch?v=eKUaj049ftk burdan dinlenebilir.
muhteşem teoman şarkısı.
ihtimalsiz bir hayal yok ki dünyada
Varsa bile yok farzedip
Yalvarırım Tanrı'ya
Bir gün gelir de dünya tertemiz olursa
isyan etmem bundan sonra
Zamanın ruhuna
Ağlasam aylarca
Uyusam yıllarca
Yoksa bile varedip
Yalvarırım Tanrı'ya
'Bir gün' gelir de dünya böyle kalırsa
Vazgeçer isyan ederim artık Tanrı'ya
Bırak beni kendi halime,
Bırak peşimi,
Elveda..
Ellerimi dokundurdum denizin yüzeyine
Pürüzsüz suda halkalar yapsın diye
Her baharda varolmayan birine aşık olup
Hiç varolmamış bir dünyayı
Gerçekmiş sanıp
Bırak beni kendi halime,
Bırak peşimi,
Elveda..
Bir gün gelir de dünya tertemiz olursa
isyan etmem bundan sonra
Zamanın ruhuna
'Bir gün' gelir de dünya böyle kalırsa
Vazgeçer
isyan ederim artık Tanrı'ya
Bırak beni kendi halime,
Bırak peşimi,
Elveda...
ihtimalsiz bir hayal yok ki dünyada
Varsa bile yok farzedip
Yalvarırım Tanrı'ya
Bir gün gelir de dünya tertemiz olursa
isyan etmem bundan sonra
Zamanın ruhuna
Ağlasam aylarca
Uyusam yıllarca
Yoksa bile varedip
Yalvarırım Tanrı'ya
'Bir gün' gelir de dünya böyle kalırsa
Vazgeçer isyan ederim artık Tanrı'ya
Bırak beni kendi halime,
Bırak peşimi,
Elveda..
Ellerimi dokundurdum denizin yüzeyine
Pürüzsüz suda halkalar yapsın diye
Her baharda varolmayan birine aşık olup
Hiç varolmamış bir dünyayı
Gerçekmiş sanıp
Bırak beni kendi halime,
Bırak peşimi,
Elveda..
Bir gün gelir de dünya tertemiz olursa
isyan etmem bundan sonra
Zamanın ruhuna
'Bir gün' gelir de dünya böyle kalırsa
Vazgeçer
isyan ederim artık Tanrı'ya
Bırak beni kendi halime,
Bırak peşimi,
Elveda...
ayrılıkla sonuçlanan bir aşk macerasının öyküsünü konu alan, 1958 yapımı, siyah beyaz türk filmi. yönetmen tekin akpolat, oyuncular bülent oran, gülderen ece, rengin arda, öztürk serengil, atıf kaptan.
yeni merhabaların kapılarını açar.
Hiç bi zaman anlamına uygun davranılmayan söz. Bu devirde elveda çekip iki gün sonra naber abi? diye gelen çoooook anam bacım. Lakin şöyle bi durum vardır ki artık elveda deyince koymaz da insana şu kelime çok pis koyar be sözlük :
(bkz: Eyvallah)
(bkz: Eyvallah)
teoman ın güzel şarkılarından biri.
yk'nın tek dinlenilesi şarkısıdır.
Elveda
Muzdarib bir gönülle, kâbuslu hayallerle,
Vuslatı canana ve gülistana elveda.
Gizli ah çekmelere, içli iniltilere,
Zevkine doyamadığım nevbahara elveda.
Gökler karardı yine hiçbir yer görünmüyor,
Mübhem bir kuvvet beni her an geri çekiyor,
Madem ayrılacaktın ya niçin geldin diyor,
Bastığın aziz taş ve topraklara elveda.
Gözyaşım umman oldu yol vermiyor geçeyim,
Ayrılıp göz nurumdan ben nereye gideyim,
Bu firak ateşiyle yanıp yanıp biteyim,
Her gün yeniden doğan arzulara elveda.
Zvulmet bastı cihanı, bütün emeller söndü,
Kalbim kan ağlar dâim ruhum çılgına döndü,
Demek ayrılık geldi ve bana yol göründü,
Bu dertsiz yolculara bu yollara elveda.
Rabbimden diliyorum tekrar geri gelmeni,
Ah yine görebilsem dünya gözüyle seni,
Ayrılık pek yakıyor al bağrına bas beni,
Faydasız hayallere hülyalara elveda.
Gözün gönlün arkada nereye gidiyorsun,
Bakmağa kıyamazken nasıl terk ediyorsun,
Allaha ısmarladık düşün, kime diyorsun,
Asılsız, hakikatsiz rüyalara elveda.
Nereye gidiyorsun ey yârine doymayan,
Bir an fazla görmeyi bulunmaz nimet sayan,
Hasretimle gün be gün kavrul alevlen ve yan,
Cihanı tenvir eden o son nura elveda.
Nereye gidiyorsun benden nasıl ayrıldın,
Seni yakan ben değil kendi kendini yaktın,
Düşün gözyaşlarıyla kimin yüzüne baktın,
Ayrılırken inleyen bakışlara elveda.
Maziyi hâle tebdil edip seyredeceğim,
Gönlümü gözyaşıyla teselli edeceğim,
Derin iniltiyle ah! Ayrılık diyeceğim,
Yâri bırakıp giden bu firara elveda.
Karşımdaki hayalin biraz daha kal diyor,
Kalbini benim gibi bu sevdaya sal diyor,
Öp elimi hasretle ve duamı al diyor,
O derin sevgilerle aziz yâre elveda.
Son bir defa bakayım, o hüsnü cemaline,
Bir nazarın değişmem bütün dünya malına,
ister gülsün gafiller bu garibin hâline,
Bundan böyle neşe ve sürurlara elveda.
Muzdarib bir gönülle, kâbuslu hayallerle,
Vuslatı canana ve gülistana elveda.
Gizli ah çekmelere, içli iniltilere,
Zevkine doyamadığım nevbahara elveda.
Gökler karardı yine hiçbir yer görünmüyor,
Mübhem bir kuvvet beni her an geri çekiyor,
Madem ayrılacaktın ya niçin geldin diyor,
Bastığın aziz taş ve topraklara elveda.
Gözyaşım umman oldu yol vermiyor geçeyim,
Ayrılıp göz nurumdan ben nereye gideyim,
Bu firak ateşiyle yanıp yanıp biteyim,
Her gün yeniden doğan arzulara elveda.
Zvulmet bastı cihanı, bütün emeller söndü,
Kalbim kan ağlar dâim ruhum çılgına döndü,
Demek ayrılık geldi ve bana yol göründü,
Bu dertsiz yolculara bu yollara elveda.
Rabbimden diliyorum tekrar geri gelmeni,
Ah yine görebilsem dünya gözüyle seni,
Ayrılık pek yakıyor al bağrına bas beni,
Faydasız hayallere hülyalara elveda.
Gözün gönlün arkada nereye gidiyorsun,
Bakmağa kıyamazken nasıl terk ediyorsun,
Allaha ısmarladık düşün, kime diyorsun,
Asılsız, hakikatsiz rüyalara elveda.
Nereye gidiyorsun ey yârine doymayan,
Bir an fazla görmeyi bulunmaz nimet sayan,
Hasretimle gün be gün kavrul alevlen ve yan,
Cihanı tenvir eden o son nura elveda.
Nereye gidiyorsun benden nasıl ayrıldın,
Seni yakan ben değil kendi kendini yaktın,
Düşün gözyaşlarıyla kimin yüzüne baktın,
Ayrılırken inleyen bakışlara elveda.
Maziyi hâle tebdil edip seyredeceğim,
Gönlümü gözyaşıyla teselli edeceğim,
Derin iniltiyle ah! Ayrılık diyeceğim,
Yâri bırakıp giden bu firara elveda.
Karşımdaki hayalin biraz daha kal diyor,
Kalbini benim gibi bu sevdaya sal diyor,
Öp elimi hasretle ve duamı al diyor,
O derin sevgilerle aziz yâre elveda.
Son bir defa bakayım, o hüsnü cemaline,
Bir nazarın değişmem bütün dünya malına,
ister gülsün gafiller bu garibin hâline,
Bundan böyle neşe ve sürurlara elveda.
sonuç içerir. Beklelense artçıdır. Boşalan yayın kurulması şarttır. Yani öğretidir.
söyleyen için de işiten için de, sarfedilecek en ağır sözcüklerden biridir. yolların bittiği, çarelerin tükendiği, ümitlerin yok olduğu zamanların kelimesidir. sadece aşkına, sevdiğine elveda demez insan. bazen bir yerdir, peşinde koşulan ülküdür, memlekettir veya hayatın topyekun kendisidir. ironik şekilde,barındırdığı hüzüne, ağır yorgunluğa karşın büyülü bir kelimedir elveda. sadece kopuşa kattığı soylu anlamdan dolayı değil, fonetik olarak da büyüleyicidir. yeterince uzun, gereğince kısa. giderken söylenir, biterken, bitirirken. kendini... bir zamanlar güzel, epeydir zor olan şeyleri.
veda kelimesidir.
-elveda
+e suratına sıçtığım ben seni seviyorum ne olacak şimdi?
-elveda
+e suratına sıçtığım ben seni seviyorum ne olacak şimdi?
ihtimalsiz bir hayal yok ki dünyada...
(bkz: teoman)
(bkz: teoman)
Suçumuz neydi bizim? Feryadım tanrıyaa. Sana son sözüm gülüm elvedaaa.. Özgün'ün 'Elveda' şarkısı geliyor dırek aklıma.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar