Amk bi bende mi yok şu doktor olma egosu anlamadım gitti..
yeni gelmiş heyecanlı bir doktor aday adayıdır. sağlıkla ilgili bir entry girdiğimde el elden üstündür sus bakayım diyerek bana ayar vermiş, gülmeme sebep olmuştur. canım doktorummm benim.
(bkz: #37977789) ahahhaha kahkaha attırdı şerefsiz.
vasıfsız elemandır kendisi. maltada gündüz çektiğim fotoğrafı gece paylaştım diye kandırıyorum milleti sanıyor amk sikkosu. şimdi de geceden çektim. bu da ona girsin o halde.
© copyright 2005 - 2026