bugün
- utanmadan şort giyen erkek6
- gocudan lezzet içmek3
- lahmacunu elle yiyen kız20
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- san marino nun dünya kupasını alması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- ismet gurbuz 202418
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur4
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- küfreden kız iticiliği7
- lionel messi3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- beyaz otomobil satın almak15
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bugün de meme atan olmaması13
- ankara4
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- wine me dine me2
- ilgi3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
gece yarıları polisler tarafından yakalanan, elleri kelepçeli bir şekilde acil kapısından giriş yapan zanlıların ilk işlem yeridir.
sabırsız, sinirli kişilerin çalıştıkları mekan.
aç karnına gidilmemesi gereken hastanedir. zira ben gibi aç gidip beklenen sırada açlık krizie girip başın dönmesiyle sonuçlanır.
bir rapor için, kıçı kırık bir sağlık raporu için insanı üç gün uğraştıran hastane.
ilgisiz personel, tanrı kompleksli doktor, yavaş çalışan çalışan, aksak ve uyumsuz işleyiş gbi nedenler bir araya gelince böyle oluyor.
personel hastaya rapor sırasında 6 doktora gitmesini söylüyor ama hiç açıklama yapmıyor. oysa bir açıklama yapsa o doktorlar için en uygun sıralamayı gösterse iş bir günde rahatlıkla biter. öyle ki sağlık rapotu için gelen kişilerin sıra beklememesi gerektiğini bile söylemiyorlar. sağlık raporu alacak kişi de mal gibi ismim yansın da gireyim diye bekliyor.
3 gün uğraşarak verdikleri sağlık raporu da nasılsın, sorusuna verilen iyiyim cevabındn ibaret sonrası imza mühür. adam gibi inceleme bile yok. ve bu kıçıkırık rapor için 3 gün hastaneye gidip gelmek.
birde üstüne kıl personel, ukala ve saçmalayan bir doktorla muhatap ol. sağlam gidip hasta çıkmak için birebir yer.
ulan denyo tamam günde belki 50 adamla muhatap oluyorsun eyvallah ta zorla mı tutuyorlar, kapı orada. alakası olmayan hastaya surat yapıp trip atmak ne demek. aptal prosedürü hatırlamak bile insanı sinirlendiriyor...
evet sağlık raporu için devlet hastanesini zorunlu tutuyorlar, özel hastanede böyle midir bilinmez.
ilgisiz personel, tanrı kompleksli doktor, yavaş çalışan çalışan, aksak ve uyumsuz işleyiş gbi nedenler bir araya gelince böyle oluyor.
personel hastaya rapor sırasında 6 doktora gitmesini söylüyor ama hiç açıklama yapmıyor. oysa bir açıklama yapsa o doktorlar için en uygun sıralamayı gösterse iş bir günde rahatlıkla biter. öyle ki sağlık rapotu için gelen kişilerin sıra beklememesi gerektiğini bile söylemiyorlar. sağlık raporu alacak kişi de mal gibi ismim yansın da gireyim diye bekliyor.
3 gün uğraşarak verdikleri sağlık raporu da nasılsın, sorusuna verilen iyiyim cevabındn ibaret sonrası imza mühür. adam gibi inceleme bile yok. ve bu kıçıkırık rapor için 3 gün hastaneye gidip gelmek.
birde üstüne kıl personel, ukala ve saçmalayan bir doktorla muhatap ol. sağlam gidip hasta çıkmak için birebir yer.
ulan denyo tamam günde belki 50 adamla muhatap oluyorsun eyvallah ta zorla mı tutuyorlar, kapı orada. alakası olmayan hastaya surat yapıp trip atmak ne demek. aptal prosedürü hatırlamak bile insanı sinirlendiriyor...
evet sağlık raporu için devlet hastanesini zorunlu tutuyorlar, özel hastanede böyle midir bilinmez.
öncelikle allah buraya düşen herkese koca bir sabır versin. o kadar zor ki hem hastaya hem doktora hem hemşireye. arkadaş insanlarımız o kadar sabırsız o kadar vurdum duymaz ki insan çileden çıkıyor. altı üstü kan aldırıp klasik bir kontrol yapacaksın değerleri görmek için insan üstüne insan. öncelikle herkesin acelesi var. hiç acelesi olmayan insan görmedim. hepsi ceo işler bekliyor. emekli adamsın ne işin var insan gibi beklesen zaten sıkıntı olmayacak.
devlet randevu sistemi yapmış almıyorsun numara almaya hastaneye geliyorsun bir de numaraya uymadan kapıyı çalan giren mi dersin akrabam burada mı diye bakacağım diye odaya dalan mı dersin tip adam dolu. hadi küçük görmek değil ama az saklı çalıştır ya bir sabret yok arkadaş sabretmek sıfır.
ayrıca randevu sistemi mehmet bey hoş geldiniz reklamları yalanın daniskası. insanları bu kadar kandırmayın bizden utanmıyorsunuz allah'tan utanın kaldırın lan o reklamları.
65 yaş üstü diye bir şey çıkartmışlar saçmalık. hastalığın 65'i 15'i mi olur? hasta hastadır ki belli bir yaş sonrası affedersiniz kıçı ağrısa geliyor, kaşı ağrısa geliyor bu sefer gerçek hasta olanlarda engelleniyor.
doktorlar suratsız diyorlar. vallahi ben doktor olsam kesin günde 2-3 kişi elimde kalır. adamlar iyi bile sabrediyor. öyle tip adamlar geliyor ki karşına o ne lan dersin. ne konuşması konuşma ne duruşu duruş hava bin beş yüz bir de internetten mi kulaktan duyma mıdır nedir duyduklarıyla hava atmaya kalkar. sıkıntı büyük yani.
işin özü buradaki herkes çıldırmış durumda. adamlar eğlencesine geliyor lan hastaneye kaşım ağrıyor başım ağrıyor diye hiçbir şeye yok. çözümü belli kafa hasta ama anlatmak zor. gerçek hastasına, doktoruna, hemşiresine allah sabırlar versin. evet.
devlet randevu sistemi yapmış almıyorsun numara almaya hastaneye geliyorsun bir de numaraya uymadan kapıyı çalan giren mi dersin akrabam burada mı diye bakacağım diye odaya dalan mı dersin tip adam dolu. hadi küçük görmek değil ama az saklı çalıştır ya bir sabret yok arkadaş sabretmek sıfır.
ayrıca randevu sistemi mehmet bey hoş geldiniz reklamları yalanın daniskası. insanları bu kadar kandırmayın bizden utanmıyorsunuz allah'tan utanın kaldırın lan o reklamları.
65 yaş üstü diye bir şey çıkartmışlar saçmalık. hastalığın 65'i 15'i mi olur? hasta hastadır ki belli bir yaş sonrası affedersiniz kıçı ağrısa geliyor, kaşı ağrısa geliyor bu sefer gerçek hasta olanlarda engelleniyor.
doktorlar suratsız diyorlar. vallahi ben doktor olsam kesin günde 2-3 kişi elimde kalır. adamlar iyi bile sabrediyor. öyle tip adamlar geliyor ki karşına o ne lan dersin. ne konuşması konuşma ne duruşu duruş hava bin beş yüz bir de internetten mi kulaktan duyma mıdır nedir duyduklarıyla hava atmaya kalkar. sıkıntı büyük yani.
işin özü buradaki herkes çıldırmış durumda. adamlar eğlencesine geliyor lan hastaneye kaşım ağrıyor başım ağrıyor diye hiçbir şeye yok. çözümü belli kafa hasta ama anlatmak zor. gerçek hastasına, doktoruna, hemşiresine allah sabırlar versin. evet.
temizlik sirketi calisani ve hastabakicilar siraya aldirmaksizin langir lungur iceri girerler. isin garibi doktor ve hemsireler bunlari ve getirdikleri hastalarini gulumseyerek iceri alirlar.
allah düşürmesin ama eksik de etmesin dedirten yer.
spinal anestezi ile yapılan ameliyat sonrası anestezinin etkilerini atamadığımdan tekrar yattığım hastane benzeri yer.
Lan az evvel gelip perdeleri söktüler, yıkayacağız diye..
Lan yedeği, yok..
E ne olacak, böyle kalacak.
teşekkür ediyorum bu devlet hastanesine kış günü güneşlenmemizi sağlıyor..
Izdırabını sikiym amk..
Lan az evvel gelip perdeleri söktüler, yıkayacağız diye..
Lan yedeği, yok..
E ne olacak, böyle kalacak.
teşekkür ediyorum bu devlet hastanesine kış günü güneşlenmemizi sağlıyor..
Izdırabını sikiym amk..
hastalık kapmak için ideal yer.
sağlam giren kişinin hem fiziksel hem ruhen hasta olarak çıktığı yer.
Her defasında gittiğimde rahat muayene olduğum devlet kuruluşu. Her gittiğimde sonradan çıkan muayene ücretlerini söylenerek ödediğim mahal. Acil doktorlarının sakin ve yavaş hareketler sergilediği ortam.
muayene odasına iki hasta birden alınan, iki dakikada hasta şutlanan hastanedir. muayene demiyorum, bu erken doğum gibi bişey çünkü.
ben özelimi doktordan başkasıyla paylaşmak zorunda mıyım sayın sağlık bakanı?
bu icraatınızdan dolayı sizi kınıyorum.
ben özelimi doktordan başkasıyla paylaşmak zorunda mıyım sayın sağlık bakanı?
bu icraatınızdan dolayı sizi kınıyorum.
sağlam girilip, hasta çıkılan yerdir.
özel ya da genel fark etmez, bir insanın nasıl biri olduğunu anlamak için hastaneleri, doktor kapılarında bekleyişlerini gözlemek yeterli.
dışardan gayet kibar, entel-ne alakaysa- sanarsın, ama doktor beklerken kapıları kıracak adam. hepimizin acelesi var, çocuğu var. bir de artistliklerini doktora değil de asgari ücretle çalışan doktor asistanlarına yaparlar.
utanıyorum bu ülkede yaşamaktan. düzen yok, kural yok, saygı yok.
(bkz: bu da böyle bir anımdı)
dışardan gayet kibar, entel-ne alakaysa- sanarsın, ama doktor beklerken kapıları kıracak adam. hepimizin acelesi var, çocuğu var. bir de artistliklerini doktora değil de asgari ücretle çalışan doktor asistanlarına yaparlar.
utanıyorum bu ülkede yaşamaktan. düzen yok, kural yok, saygı yok.
(bkz: bu da böyle bir anımdı)
istanbul haseki hastanesi, tabi hastane denirse.
acil için gidilmesi gerekiyorsa mümkünse en yakın başka hastaneye başvurun.
içi ve personeli anlatmaya kelimeler yetmez.
acil için gidilmesi gerekiyorsa mümkünse en yakın başka hastaneye başvurun.
içi ve personeli anlatmaya kelimeler yetmez.
Bitmek bilmeyen sıralar. Kendini Dr. zanneden sekreter bozmalarının havaları.
Sonta takmayan hastane.
Durumu özel hastane kurtardı.
Durumu özel hastane kurtardı.
Baştan savma işler hayatından bezmiş doktorlar ve onların eline kalmış sağlığımız.
astımım krizi sebebiyle az evvel bulunduğum mekan. kalitesiz personel yuvası. ''kalbimin üzerinde bir acı var,, demem üzerine yeni bir doktor geldi başıma, gülerek ''ben buna ne yapabilirim?,, deyip gitti, hipokratını sevdiğim
dolmuştayım bugün bir baktım arkadan bir ses bir inleme geldi. genç bir kadın koltuktan düşüp bayılmış. dolmuş durağa yakın durdu. yan tarafta bir devlet hastanesi var. hadi koşalım bir görevli çağıralım kadın fenalaştı derken. aradan gençten bir çocuk koşarak karşıya geçti. biz de sedye ve görevlilerle geri dönecek zannediyoruz. meraklı bakışlar arasında biraz tedirgin olan çocuk durumu anlattığını ama oradaki görevlinin yetkisi olmadığını 112 'yi aramaları gerektiği konusunda bilgi verdiğini söyledi. kadın mı karga tulumba kaldırıma taşındı. 112 arandı. otobüs bastı gitti. artık ne oldu allah bilir. sonuç olarak gülsem mi ağlasam mı bilemedim. bayılan bir kadın hastanenin yetkisinde nasıl olmaz? herhangi bir devlet kuruluşu olsa hadi bir nevi de insan hayatı söz konusuyken bu bürokrasi nedir ki? yani bir garip yerler.
Sabah 9 da gidip 4 de cikilan doktorun patron ayagina yattigi ortam.
Ayrica hastaya yanlis kan grubu kan nakli yapılmış mekanlar zinciri.
Binaları, altyapıları, doktorları gayet iyi fakat doktorlar dışındaki çalışan herkesin Allah'sız kitapsız cahil çomar senden çok daha ezik olmasına rağmen seni ezmeye çalışan (Gerçi uğraştıkları kişilerde belli yani pekte haksız sayılmazlar ezmeye çalışmakla.) değersiz güruhlardan oluştuğu sağlık kuruluşu.
bedava olsa da çekilecek çile değil
https://www.youtube.com/watch?v=FBCfRe4oRYA
böylelerinden yüzlerce olduğunu düşün adamın psikolojisi bozulur.
https://www.youtube.com/watch?v=FBCfRe4oRYA
böylelerinden yüzlerce olduğunu düşün adamın psikolojisi bozulur.
Hastalık öldürmez,devlet hastanesi öldürür-kamu spotu.
Devletin ve milletin parasıyla doktor olurlar ama yüzünüze bile bakmazlar.istisnalar var mı var hepsine teşekkürler ama genel olarak vatandaşa insan muamelesi yapılmayan hastanelerdir.düşmanımı düşürmesin..
Devletin ve milletin parasıyla doktor olurlar ama yüzünüze bile bakmazlar.istisnalar var mı var hepsine teşekkürler ama genel olarak vatandaşa insan muamelesi yapılmayan hastanelerdir.düşmanımı düşürmesin..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar