bugün
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- utanmadan şort giyen erkek7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması6
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- ashley dont look at him look at me2
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- elimde goruntuleriniz var2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- eski mesajları okumak3
- sedat pekmez9
- san marino nun dünya kupasını alması3
- küfreden kız iticiliği8
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- ismet gurbuz 202418
- lionel messi4
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- yazarlara gelen son mesaj4
- lahmacunu elle yiyen kız19
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- bugün de meme atan olmaması13
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- yürüyüş partisi7
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
öncelikle allah buraya düşen herkese koca bir sabır versin. o kadar zor ki hem hastaya hem doktora hem hemşireye. arkadaş insanlarımız o kadar sabırsız o kadar vurdum duymaz ki insan çileden çıkıyor. altı üstü kan aldırıp klasik bir kontrol yapacaksın değerleri görmek için insan üstüne insan. öncelikle herkesin acelesi var. hiç acelesi olmayan insan görmedim. hepsi ceo işler bekliyor. emekli adamsın ne işin var insan gibi beklesen zaten sıkıntı olmayacak.
devlet randevu sistemi yapmış almıyorsun numara almaya hastaneye geliyorsun bir de numaraya uymadan kapıyı çalan giren mi dersin akrabam burada mı diye bakacağım diye odaya dalan mı dersin tip adam dolu. hadi küçük görmek değil ama az saklı çalıştır ya bir sabret yok arkadaş sabretmek sıfır.
ayrıca randevu sistemi mehmet bey hoş geldiniz reklamları yalanın daniskası. insanları bu kadar kandırmayın bizden utanmıyorsunuz allah'tan utanın kaldırın lan o reklamları.
65 yaş üstü diye bir şey çıkartmışlar saçmalık. hastalığın 65'i 15'i mi olur? hasta hastadır ki belli bir yaş sonrası affedersiniz kıçı ağrısa geliyor, kaşı ağrısa geliyor bu sefer gerçek hasta olanlarda engelleniyor.
doktorlar suratsız diyorlar. vallahi ben doktor olsam kesin günde 2-3 kişi elimde kalır. adamlar iyi bile sabrediyor. öyle tip adamlar geliyor ki karşına o ne lan dersin. ne konuşması konuşma ne duruşu duruş hava bin beş yüz bir de internetten mi kulaktan duyma mıdır nedir duyduklarıyla hava atmaya kalkar. sıkıntı büyük yani.
işin özü buradaki herkes çıldırmış durumda. adamlar eğlencesine geliyor lan hastaneye kaşım ağrıyor başım ağrıyor diye hiçbir şeye yok. çözümü belli kafa hasta ama anlatmak zor. gerçek hastasına, doktoruna, hemşiresine allah sabırlar versin. evet.
devlet randevu sistemi yapmış almıyorsun numara almaya hastaneye geliyorsun bir de numaraya uymadan kapıyı çalan giren mi dersin akrabam burada mı diye bakacağım diye odaya dalan mı dersin tip adam dolu. hadi küçük görmek değil ama az saklı çalıştır ya bir sabret yok arkadaş sabretmek sıfır.
ayrıca randevu sistemi mehmet bey hoş geldiniz reklamları yalanın daniskası. insanları bu kadar kandırmayın bizden utanmıyorsunuz allah'tan utanın kaldırın lan o reklamları.
65 yaş üstü diye bir şey çıkartmışlar saçmalık. hastalığın 65'i 15'i mi olur? hasta hastadır ki belli bir yaş sonrası affedersiniz kıçı ağrısa geliyor, kaşı ağrısa geliyor bu sefer gerçek hasta olanlarda engelleniyor.
doktorlar suratsız diyorlar. vallahi ben doktor olsam kesin günde 2-3 kişi elimde kalır. adamlar iyi bile sabrediyor. öyle tip adamlar geliyor ki karşına o ne lan dersin. ne konuşması konuşma ne duruşu duruş hava bin beş yüz bir de internetten mi kulaktan duyma mıdır nedir duyduklarıyla hava atmaya kalkar. sıkıntı büyük yani.
işin özü buradaki herkes çıldırmış durumda. adamlar eğlencesine geliyor lan hastaneye kaşım ağrıyor başım ağrıyor diye hiçbir şeye yok. çözümü belli kafa hasta ama anlatmak zor. gerçek hastasına, doktoruna, hemşiresine allah sabırlar versin. evet.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar