bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- tarot falına inanan salak8
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- kadınlar neden aldatır16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- devşirmelik makamı13
- aldım kabul ettim2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- türk telekom port zammı4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cayenne4
- helal olsun be2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ithal et2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 0 0 73
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- kadında güzellik aramayan erkek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- sürekli esnemek6
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- kimyon4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- iremga2
- ismail kartal16
aldığınız dersten başarısız olduğunuz ve aynı dersi seneye, olmadı yaz okulunda tekrardan alacağınız anlamına gelir. dersten kalmak öğrenciliğin hamurunda vardır, önemli olan dönemi en az sıyrıklarla geçebilmektir. dersten kalmak eğer ciddiye alınmazsa okulun uzamasına da neden olabilir dikkat etmek gerekir.
an itibariyle öğrendiğim hayal kırıklığına uğradığım hadise.Nasıl kaldım hoca o notu bana nasıl verdi hala akıl sır erdiremiyorum.
Allahım keşke bu bir kötü rüya olmuş olsa.Sabah kalksam tekrar baksam otomasyona geçtiğimi görsem.
(bkz: oof ulan of)
(bkz: tüm planların suya düşmesi)
Allahım keşke bu bir kötü rüya olmuş olsa.Sabah kalksam tekrar baksam otomasyona geçtiğimi görsem.
(bkz: oof ulan of)
(bkz: tüm planların suya düşmesi)
an itibariyle içime taş gibi oturmuş durum. 1 puanla 4 krediyi geleceğe taşıdık. o kağıtları nereleriyle okuyorlar merak ediyorum.
alışkın olmayanlar için son derece feci bir durum.
Lanet olası statik finalinden 0 beklediğim için kalma ihtimalim %100. Şimdiden yaz tatilim mahvoldu. Bu moral bozukluğuyla napçam anasını satiyim. Önümüzdeki yıl aynı dersi bir alt sınıflarla almak var bide. Çok fena koyacak bana. Of ulan of. Ben kalacak adam mıydım?
Lanet olası statik finalinden 0 beklediğim için kalma ihtimalim %100. Şimdiden yaz tatilim mahvoldu. Bu moral bozukluğuyla napçam anasını satiyim. Önümüzdeki yıl aynı dersi bir alt sınıflarla almak var bide. Çok fena koyacak bana. Of ulan of. Ben kalacak adam mıydım?
2 puanla dd yi kaçıran öğrencinin üzülmesidir.
an itibariyle 4 kredilik dersten bu eylemi gerçekleştirmiş bulunmaktayım. üzgünüm kızgınım, daha tatilin ilk günü eve geldik çat otomasyonda tıkamışlar *
her öğrencinin başına gelen bir şey dir.
3 yıllık üniversite öğrenciliği hayatımda ilk defa bugün başıma gelen şeydir. hayır kalmak koymadı iyi not beklerken iğrenç bir notla karşılaşmak koydu. of ulan of.
o kadar coolumki kalma ihtimalim olan derslere ; bu derslerden kalmayı düşünüyorum diyorum.. çünkü su hiç bir şey; karizma herşey!
ilk yıl cok gurur kırıcı bir durum. ilk sene böyleyse 4 yılda nasıl bitiririm diye düsünmeye baslanır.
ilk sene can acıtan durumdur. 3. sınıftayım hala kahrını çekiyorum hem de 4 tane.
ilk sene biraz sıkar ama 3. sınıfa geldiğinizde bazı derslerden kalacağınızı daha dönem basından farkedip girmemeye başlarsınız.
kendimden biliyorum evet. bi yerden sonra hiç acıtmıyo merak etmeyin.
kendimden biliyorum evet. bi yerden sonra hiç acıtmıyo merak etmeyin.
Vize'de ders hafif sıyrıklarla atlatılmıştır, geçerim ben bu dersi yea diye dolanılır ortada. Zaten hamurunda ders çalışmak olmayan öğrencimiz death note'taki kira gibi son anda kevgire döner, yedikçe yer anasını satıyım.
Arkadaşların gecer, bi de sevinc gosterileri falan yaparlar grupta, sende bakarsın öyle.
Cok canim sıkkın.
Cok canim sıkkın.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar