bugün

dersten kalmak

ilk sene biraz sıkar ama 3. sınıfa geldiğinizde bazı derslerden kalacağınızı daha dönem basından farkedip girmemeye başlarsınız.
kendimden biliyorum evet. bi yerden sonra hiç acıtmıyo merak etmeyin.
© copyright 2005 - 2026