bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı6
- eski uludağ sözlük ortamı7
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- lip balm kullanan erkek6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- aldım kabul ettim6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- burç saçmalığı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- 0 0 75
- frenkler2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- yaz aşkı bulamamak2
- cut the crap4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- anın görüntüsü16
- lionel messi11
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- 2026 dünya kupası15
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
ankaralı galiba.
#14017432 yazısıyla bende küçük yaramaz kız çocuğu izlenimi oluşturan yazar.
kuşadası'nın izmir e değil, aydın a bağlı olduğunu unutan yazar.
fransız bir gelinlik markası.
(#14423530) sanırım diyette olan yazar.
entryleri ilgi çekici.
#14864791 estetik yazar. güzel yazıyor.
iyilik yapayım derken küfredip kötülüğe dönebilir insan. hassas dengeler bunlar. duyulması beklenen minnetin karşılanmaması öfke doğurabilir.
eskiler ''iyilik yap denize at balık bilmezse halık bilir der'' iyilik yapacaksan da at kaç nankör insanlara karşı, yüz göz olma sonucuna vardım ben. selam ederim.
iyilik yapayım derken küfredip kötülüğe dönebilir insan. hassas dengeler bunlar. duyulması beklenen minnetin karşılanmaması öfke doğurabilir.
eskiler ''iyilik yap denize at balık bilmezse halık bilir der'' iyilik yapacaksan da at kaç nankör insanlara karşı, yüz göz olma sonucuna vardım ben. selam ederim.
iyi biri herhalde öyle söylüyorlar.
Zannedersem türküsever biri,iyidir.
siyaset bilimi okuduğunu düşündüğüm yazar okuduysa boşa okumuştur.
türkçesi güzel, aklı başında
mürekkep yalamış bir çalışkan karınca.
genel kültür, çok iyi.
daha ne olsun.
hep var olsun.
mürekkep yalamış bir çalışkan karınca.
genel kültür, çok iyi.
daha ne olsun.
hep var olsun.
artık yeter yahu yazarıdır. özel mesajdan durmadan ''beni tehdit ediyosun, terbiyesiz'' modunda takıldıktan sonra hala 3-5 ırkçının yancılığını yapıp, ondan sonra da hala nickaltıma ya da başkalarının nickaltına dadanıp olur olmadık şeyler yazar. bu ne ikiyüzlülüktür.
beyin bedava demiş de, belli ki kendisi bedava olan şeyleri almıyor. yazık.
beyin bedava demiş de, belli ki kendisi bedava olan şeyleri almıyor. yazık.
kendisi eminim 1,62 boyunda 86 kilo 1 km yürüdüğünde boncuk boncuk terleyen suratı nemlenen, her akşam yatmadan çikolatalı pasta yiyip ertesi sabahında diyete başlayıp 1 kase salata yediğinde sıkılan, sonra da ''fazlam var yaaaüü:('' diye dövünen bir yazar arkadaşımızdır. öyle ki hiç kimse kendisine dişiliğinden ötürü espri yapamamış, yapanı da çocuk gibi şikayet etmiştir oraya buraya. velhasılı kendisinin o ilkokul zamanlarımızda yapılan her türlü yaramazlığı öğretmene söyleyen çirkin, pigme, tıknaz kızdan farkı yoktur. aslında hepimizin hayatında bir dönem böylesi var olmuştur. aman evlerden ırak.
(#16443757) türkçeyi, hatasız cümlede bile hata bulabilecek kadar iyi bildiğini düşünen yazar.
"susun bakayım, türkçeyi en çok ben biliyorum!" diyeceğim yazar.
bir kere baştan yanlış yapmıştır. yapım eki almış kelimelere çekim eki geldiğinde kesme işareti kullanılmaz.
(#16481885) ("türkçe'yi" değil evladım, "türkçeyi")
bir kere baştan yanlış yapmıştır. yapım eki almış kelimelere çekim eki geldiğinde kesme işareti kullanılmaz.
(#16481885) ("türkçe'yi" değil evladım, "türkçeyi")
(#16481885) sanısına nereden ulaştığını anlamadığım yazar.
(#16481987)
tdk'nın imla klavuzunun sunuş bölümü olan şu linkteki http://tdk.gov.tr/index.p...m-kurallar&Itemid=132 metinde "türkçe" kelimesinde kullanılan tek bir kesme işareti bulsun dediğim yazardır.
bilmediğini bilmek büyüklüktür evladım...
tdk'nın imla klavuzunun sunuş bölümü olan şu linkteki http://tdk.gov.tr/index.p...m-kurallar&Itemid=132 metinde "türkçe" kelimesinde kullanılan tek bir kesme işareti bulsun dediğim yazardır.
bilmediğini bilmek büyüklüktür evladım...
yanlışı tarafımdan bulunup ayar yediği için, (#16482186) no'lu entrysinden de anlaşılacağı üzre bütün entrylerimi tek tek okumaya kalkıp yanlış arayan yazardır. şu an çıldırmış durumdadır.
"türkçe" kelimesiyle örneklendirdiğim imla kuralı sadece türkçe(veya türkçeleşmiş) özel isimler ve bu özel isimlere gelmiş yine türkçe yapım ekleri için geçerlidir.
demem o ki sosyalizm kelimesi yukarıda bahsedilen özellikleri taşımadığı için kesme işareti kullanmada bir sakınca yoktur.
ayrıca kendisi adresini verirse bir imla kılavuzu alıp yollamak isterim...
son olarak...
okullar açılsın da türkiye türkçesi hocana bir sor bakayım bu durumu... gerçi bazı üniversitelerde, 2. sınıfta, türkiye türkçesi dersi yok ama...
"türkçe" kelimesiyle örneklendirdiğim imla kuralı sadece türkçe(veya türkçeleşmiş) özel isimler ve bu özel isimlere gelmiş yine türkçe yapım ekleri için geçerlidir.
demem o ki sosyalizm kelimesi yukarıda bahsedilen özellikleri taşımadığı için kesme işareti kullanmada bir sakınca yoktur.
ayrıca kendisi adresini verirse bir imla kılavuzu alıp yollamak isterim...
son olarak...
okullar açılsın da türkiye türkçesi hocana bir sor bakayım bu durumu... gerçi bazı üniversitelerde, 2. sınıfta, türkiye türkçesi dersi yok ama...
(#16482394) entrysindeki gibi
"allasen çok zırtapoz bi kural değil mi bu ya? ayrıca imla kılavuzu kutsal kitap filan mı da bizim haberimiz yok nedir? bence her türlü kural üzerinde düşünülmeli, yeniden düşünülmeli ve aşağıdaki gibi absürd olanları da ayıklamalı."
cümleler kursun canımı yesin yazarıdır.
var olan kuralı inkar etmek, yok saymak farklıdır; üstünde tartışabiliriz demek farklıdır...
ayrıca evet, tdk, imla konusunda kutsal kitap gibi kılavuz basmaktadır. eleştiri yapmak serbest olduğu gibi bu kurallara doğru gözüyle bakmaktan başka bir yol yoktur. verdiğim linki okusaydın imla kılavuzu hazırlama yetkisinin sadece tdk'ya verildiğini görürdün.
bir de imla kurallarını bilmek o dile ne kadar hakim olduğunu göstermek demektir.
"allasen" atarlanmak yerine biraz daha geliştir kendini. gece gece yorma beni...
"allasen çok zırtapoz bi kural değil mi bu ya? ayrıca imla kılavuzu kutsal kitap filan mı da bizim haberimiz yok nedir? bence her türlü kural üzerinde düşünülmeli, yeniden düşünülmeli ve aşağıdaki gibi absürd olanları da ayıklamalı."
cümleler kursun canımı yesin yazarıdır.
var olan kuralı inkar etmek, yok saymak farklıdır; üstünde tartışabiliriz demek farklıdır...
ayrıca evet, tdk, imla konusunda kutsal kitap gibi kılavuz basmaktadır. eleştiri yapmak serbest olduğu gibi bu kurallara doğru gözüyle bakmaktan başka bir yol yoktur. verdiğim linki okusaydın imla kılavuzu hazırlama yetkisinin sadece tdk'ya verildiğini görürdün.
bir de imla kurallarını bilmek o dile ne kadar hakim olduğunu göstermek demektir.
"allasen" atarlanmak yerine biraz daha geliştir kendini. gece gece yorma beni...
symbelmyne isimli mistik çiçeği çağrıştıran isimdir.
edit: ayriyeten more albümünden bir pink floyd şarkısı.
edit: ayriyeten more albümünden bir pink floyd şarkısı.
eğitimli bir ablamız olarak görülüyor. "halk kültürü ürünü" derken kesin konuşmaktan kaçınmış gibi sanki.
takdir ettim, benim gibi direkt "türküdür" diye atlamadı. zira deyiş bile olabilir.
takdir ettim, benim gibi direkt "türküdür" diye atlamadı. zira deyiş bile olabilir.
ismini her duyduğumda nedense benim üst katta oturan sürekli ağlayıp zıplayan küçük velet piç kızı hatırlatan yazar nicki.
galiba ezginin günlüğü seven yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar