bugün

O bir gerçek seri artı oylayan melek, bildiğin emek veriyor ki sırf bu nedenle üstüne melek tanımam. *
Uzun zamandır, entry lerimi açık oylayıp üstüne bir de favlayan sevdiğim bir yazar. Teşekkürler.
Son entry favlayıcı.

inşallah okumuştur diyerek teşekkürlerimi sunuyorum.
kendisi beşiktaşlı baya baya koyu bir taraftardır.
ben profil resmimi o kapak resmini beşiktaş için ayırmıştır.
pek çok yazar gibi onunla sohbet etmesi de güzel iyi ki var.
iyi yazmalar beşiktaşlı yazar.
hem anlayışlı, hem kaliteli hem de mizah yeteneği bir hayli iyi olan yazardır.
Kendisiyle açık oylaşıp çok memnun kaldığım yazar.
Iyi yazmalar.
Bir başlık açıyorsam ya da entry giriyorsam biliyorum ki ctyyvz gelip onu oylayacak, hemde açık oylayacak.
Işte öyle bir yazardır.net
Geldi yine gönlümün efendisi açık oyluyor favlıyor mutlu oluyorum.
Ya samimi söylüyorum, yakınımda böyle bir arkadaş olsun, ona imkanımız olsun olmasın sürekli bir şey ikram etmek isterdim, her şeyimi verir iyiliği için istediği vakitte ayağına giderdim.

Bu Cömert yazar sözlükten bir kaç gün için ayrılmıştı, inşallah kötü bir durum yoktur, geri döner dönmez geldiğinden bu yana o yokken girdigim bütün entrylerimi okuyup, beğenmiş yeri gelmiş favlamis, sözlükte bu kadar Cömert yazarlar görmek çok hoş. +92 bildirim insana küçük bir kalp krizi geçirmiyor değil var olsun. Allah başımızdan eksik etmesin.
az önce inanılmaz bir etkileşim yaşadığım yazardır kendisi.

tanımadan sevdirdi kendini hınzır. selam olsun.
Değişik bir tarzı var. Az önce konuştuk. Böyle tarz biri. Kendine has uslubu var. Mesela tarzından konuşur gibi bitireyim entryi. Heyy Tuttum seni moruk...
Gönüllerin efendisidir.
Beşiktaşlı kardeşim , umarım bir gün nargile içerken şampiyonluğumuzu konuşuruz.
kaliteli yazar.
Nicki 6 harfli olabilir ama kendisi 4 harflidir.
Adam!
Değişik bir nick almış yazar.
Acaba anlamı ne ki?

Şaka lan şaka gram merak etmiyorum, seri oy verince teşekkür edeyim dedim*
görsel
(bkz: teşekkürler süpermen)
Zihnime kazinan bu yazar adi bir donemler tum sosyal medya hesaplarimin sifresi olmustu. Tabi yazarin bile haberi yoktu.

Tesekkur ediyoruz efendim.
Adamlıkta farklı bir boyuta geçmiş adam yazardır.
Nee benden başkasını da mı oyluyor?

görsel

Bitti buraya kada.. Taam şakaydı.

Serici nesildaş yazardır kendisi.
seri şukulayan yazar.
Ismi Çağatay yavuz olabilir.
Ne olduğu farketmez ben Kısaca adam diyorum kendisine.
özlediğim sözlük dostum.
Eksikliği hissedilen biri. Hayatta her şey gönlüne göre gidiyordur inşallah. Şayet öyleyse buraya hiç dönmene gerek yok, değilse oturup dertlesiriz. Her şey gönlüne göre olmasını dilediğim yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026