bugün

görsel

kullanım hakları sadece sağlıkçılarda olmasına rağmen bir çift edinmekten kendimi alamadım.

Ayakkabı parasına Bildiğin naylon terlik satıyor adamlar. Ama o arzuya karşı gelemedim. (Amazon'da fiyatları daha uygun)

şunu söyleyeyim; çok pratik bir şey. Ayağı ayakkabı gibi sarıyor. Havuza, denize ayağına taş/fayans batmadan girilir. Acayip de rahat bir şey. Şort altına giy, çarşıya pazara çık, bana mısın demez. Araba kullanırken uzun yolda da giyilir.

Tam bir fiyat-performans ürünü falan değil, bir terlik için pahalı ama biraz kazıklanmayı göze alınca iyi bir alışveriş, denebilir.

(Kendimi kazıklanmadığıma ikna etmek için girdim bu entry’i :(
© copyright 2005 - 2026