bugün

/133
süper über ultra mega cool adam'dır.
(bkz: nickullah entryoglu)
(bkz: fena giydirdim bir daha başlık açamayacak)
eğer birisi cool adamı ciddiye alıp bu kendini ne sanıyo ulan şeklinde ayar vermeye çalıştıysa cool adam onla daşah ın kralını geçmiş demektir. adam eğleniyor sadece. no panic.
(bkz: jenna yı getirin bana)
(bkz: yarrak afedersin)
sözlükte ki diğer yazarlardan farkı olmadığı için rekabet etme durumu olamayacaktır. onun ben zenginim, şöyle param pulum var yalanlarına inananlarında aklına şaşayım. * eğer varsa versin parasını kapatsın 1 gün sözlüğü, ekrana da eşşek kadar cool adam yazdırsın, işte o zaman inanayım. *
orjinal adamın * orjinal arabası ;

görsel
limuzindir.
http://www.facebook.com/p...92624920831&ref=share
... güzel mi güzel şoförü de var özel mi özel, bastı mı gaza gider mi gider, maalesef ruhu yok, onun için hiç mi hiç şansı yok...*
onun arabası var cool mu cool....
cool adamın arabası 50lerden kalma klasik bir araba olmalıdır şahsımca.
rakibi varsa zaten hiç cool olamamıştır.
(bkz: #7766883) zenginliğin verdiği özgüvenle lan lı lun lu konusabilmektedir.

(bkz: imrenmeye devam ediyoruz)
(bkz: #7766899)

valla seviyorum ben bu adamı. güldürüyor beni, durduramıyoruz efendim.
-317 karma puanı ve emekli-dul-yetim karma durumuyla yaran adam.bu kadar parasının olmasının sebebi emekli dul ve yetimin hakkını yemesi galiba...
sözlük hayranı varmış cool'un sevinsin, sonra yanıma gelsin harçlık vereyim. *
spiker: evet efendim, ne diyorsunuz yolsuzluk iddialarına?

cool adam: ben. ben. ben diyecek birşey bulamıyorum ki? bunlar, hep karşıt görüşlülerin iddiaları ortada bir gerçek yok...

spiker: ama efendim, sizi geçen gün starbucks kafede frappucino içerken görmüşler, acaba nerden buldunuz oraya gidecek parayı. birde frappucino içmişsiniz.

cool adam: kim gördüyse yanlış görmüş. ben oraya frappucino içmeye değil oralet içmeye gitmiştim.

spiker: aga, topla kamerayı yürü gidelim. bu bizdende züğürt.

edit:
ulan adana'da starbuck muhabbeti yaptık. starbucks bile yokmuş adana'da.
edit 2:
var yada yok, önemli olan kebab satılıp satılmadığı.
+ sok sopayı gitsin cool.
cool adam ın teker teker açıklaması gereken mal varlığıdır. atıp tuttuğu o kadar malın kaynağını da yanında açıklarsa akıllarda soru kalmaz.
mal varlığını açıklayabilmesi için, işe almasını gerektiren ekonomik danışman sayısı da en az mal varlığı kadar ütopik miktarlardadır.
(bkz: ipiyle kuşağı sikiyle taşağı)
tahminimce bir kuru dal yoktur, çulsuzun teki, zengin görünebilmek için sabahtan akşama kadar, akşamdan sabaha kadar magazin okuyan bir tipe benziyor.
kendisidir. *
post-modern ajdar.
hakkında 143 başlık açılmış troll.*
o değil adama hayran sayfası yapmışlar.*
http://www.facebook.com/#...-Adam/159224297733?ref=ts

(bkz: bokunu çıkarmak)
© copyright 2005 - 2026