bugün

sevgilisini sevişmek için ormana götüren pislik

lanet bir pisliktir. eğer öyle olmasaydı sevgilisini sırf emellerine alet etmek için orman gibi hayvan mekanına götürmezdi. insan biraz sevgilisine değer verir yahu! yok sinemada, yok ormanda, yok kafede! yazık ki ne yazık. mesela ben sevgililerimi hep malikanemde seviyorum, çünkü ben asil bir erkeğim.
© copyright 2005 - 2026