bugün

(#39048155) noktalama işaretlerinden bihaber yazarımsı. Okurken gözlerim kanadı. beyin mıncıklanması geçirdim amına koyim. Allah bilir kendine "yazarım" diyordur bu bir de!

Edit: profiline girip baktım, birkaç entryden sonrasını kafa gerçekten kaldırmıyor. Ne kelimeleri doğru düzgün yazıyor ne noktalama ne dil bilgisi... Cümleler nerede başlayıp nerede bitiyor belli değil. Bu şekilde nasıl hayatta kalabiliyor merak ediyorum.

Beybi!
(da) ayrı hayati abii..!
on birinci nesil yazar. umarım iyisinizdir çiğdem hanım. iyi yazmalar.
© copyright 2005 - 2026