bugün
- dünya7
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- japonya4
- düşün ki o bunu okuyor17
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- guyana4
- moğolistan2
- bosna hersek3
- çekya3
- cezayir2
- velvet13
- avustralya2
- ona bir şey söyle10
- bir insana inanmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- sözlük kızlarının vücutları15
- arnavutluk2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kolu kıllı kız3
- hızlı para kazanmanın yolları4
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- türk moğol kardeştir3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- aşk her şeyi affeder mi4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- belçika2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- özbekistan3
- iveco daily3
- ahududu2
- nato zirvesi3
- portekiz3
- fransa2
- coğrafya2
- kemal kılıçdaroğlu18
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- insanın bilebilen bir varlık olması4
motor sesi en tatlı melodiden daha hoş, kaputu en seksi dudaktan daha seksi, tamponu en sıkı kalçadan daha geçerli, motor performansı helin avsar'dan daha iyi, asla sahip olamayacagım hayallerimdeki araba.
(bkz: nfs carbon)
(bkz: nfs carbon)
benim de en sevdiğim arabalardandır..lambo gallardo çıkana kadar bu arabayla idare etmek mümkündür nsf carbon black te...
motor sesi ve yol tutuşu çok iyidir..
motor sesi ve yol tutuşu çok iyidir..
bu inanılmaz makinayı anlatacak kelime bulunamayacağından...
(http://ttp://www.muscleca...neuman/shot1_fullsize.jpg)
(http://www.v10.pl/archiwu...vrolet_camaro_ss_1967.jpg)
(http://img170.imageshack....4699/doubletedited5lz.jpg)
(http://ttp://www.muscleca...neuman/shot1_fullsize.jpg)
(http://www.v10.pl/archiwu...vrolet_camaro_ss_1967.jpg)
(http://img170.imageshack....4699/doubletedited5lz.jpg)
galerimize yaklaşık 2 hafta önce bırakılan, full orjinal olan ve henüz orjinalden 45.000 kilometreye sahip bu canavarın satılmaması için hergün dua etmekteyim. soranlara ise "almayın be kardeşim hem benzin de pahalı" vb. ithamlarda bulunarak geri çevirmekteyim. her gece evime gelmek için çekmek zorunda olduğum yarım saatlik yolu büyük bir zevkle 1,5 -2 saatte gelmeme vesile olan bu canavara ve bu canavarı galeriye bırakan embesil adama çok teşekkür ediyorum. * *
insanın içinden çıkmak istemeyeceği bir araba. motor sesi ,yol tutuşu mükemmel.
(bkz: http://www.blogcdn.com/ww...ht-stand-camaro-580op.jpg)
(bkz: http://www.blogcdn.com/ww...ht-stand-camaro-580op.jpg)
bir defa uzaktan görme şansı bulduğum dört tekerlekli uçak.
hayallerin arabası. tatu'nun all about us klibinde muhteşem hallerinden birini görmek mümkün.
chevrolet bu arabayı yapmış, çok hoş, çok güzel de hangi akla hizmet üstüne cruze'daki direksiyondan koymuş onu anlamadım.
yahu şu arabayı tasarlamışsın, koysana şöyle spor bi simit.
neyse olur o kadar.
yahu şu arabayı tasarlamışsın, koysana şöyle spor bi simit.
neyse olur o kadar.
tek böbrek verme nedeni.
yıllar sonra ulaştığı satış rakamları ile chevrolet nin can kurtaran simidi olmuş ve yüzünü güldürmüş modellerden biridir. tabi transformers serisinde (bkz: bumblebee) vasıtası ile yapılan camaro reklamının da bunda payı büyük olsa gerek.
67 olacak. Siyah olacak.
Firebird Trans am ile yıllarca aynı gövdeye üretilmiş , pontiac markası kapatılınca yalnız kalmış Corvette in altında konumlanmış GM otomobili .Birçok güçlü Chevrolet serisi gibi ss (supersport) olanı makbuldür.
en sevdiğim arabadır özellikle 1969 ve 2017 modeli.
Bu Kıçını kaldırana kadar 402 metreyi Gt-r çoktan bitirmiş olur.
Ustekki entry yi refere edecegim ancak.
1969 ss ile 1969 skyline i karsilastirirsak ss yer.
2018 ss ile 2018 gt-r i larsilastiriyorsak gt-r yer.
2014 gt-r ve 67 ss kullanicisi bildirdi.
1969 ss ile 1969 skyline i karsilastirirsak ss yer.
2018 ss ile 2018 gt-r i larsilastiriyorsak gt-r yer.
2014 gt-r ve 67 ss kullanicisi bildirdi.
en güçlü versiyonu zl1 olan 6.2 v8 motorlu 650 beygirdir. ss supersport rs rallysport dur. her ne kadar camaro hayranı olsamda 2019 modelini batırdıklarını söyleyebilirim sanki ön tamponu honda civic gibi. kim yapmış o tasarımı anlamıyorum ki.
69 modeli hayran hayran baktırır.
Gri rengine sahip olduğum, güzel arabam. Çok benzin tüketmesi dışında kötü bir özelliği yok. Normal sakin kullanımda bile aşırı yakıt tüketiyor.
amerikada deli gibi restore edilen hatta modern 600-700 lük motor, şanzıman ve diferansiyel ile donatılan efsanevi araç. adamlar paslı tabanı kesip fabrikadan yeni çıkmış gibi imal ediyorlar. gerçekten hasta işi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar