bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- hoşgeldin pazartesi4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım2
- netflix yasaklanmalıdır4
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- yer çekimine küsmek2
- bugün de meme atan olmaması7
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- seksten sonra bira içmek5
- morkstar2
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 2026 dünya kupası14
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- alevilerde muhammed ismi5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
nesildaşımdır hoş gelmiştir..
Gıyabında sempatık olduğunu dusunduğum yazar
sözlüğün yeni ikonu olacak gibi görünen zat.
aşırı süratli yazar. uçmasa dediğim...
edit: saygılar abim.
edit: saygılar abim.
selamını esirgemeyen uludağ sözlük abisi adayıdır. Saygılarını da sunar. *
ayrıca nick altı rezerve edilesidir. Çok değerlenecek buralar.
ayrıca nick altı rezerve edilesidir. Çok değerlenecek buralar.
hg cafer abi.
Gerçek bir beyefendi, kültürlü bir yazar.
her yazdığı entryden sonra saygılar yazan yazar.
güzel yazmasına rağmen format gerçeğini unutuyor.*
entry'sine "merhaba kardeşlerim" nidasıyla bizleri selamlayarak başlayıp "saygılar" sözcüğüyle yine biz sekizinci nesillere saygılarını sunarak sözlerine son veren, bir nevi her yere imzasını çakan nesildaş. reklam kokan hareketler bunlar. ama olsun. nerde görsem tanırmıyım artık kendisini? tanırım.
merhaba cafer abi. saygılar abim.
merhaba cafer abi. saygılar abim.
komiser cemal olmaması gereken yazar. komiser cemal'i itü sözlükten tanırım. o cümlelerini esen kalınız diye bitirirdi.
saygılar.
merhaba kardeşim cümlesiyle başlayan entrylerle dikkat çeken yazar. güldürüyor mu güldürüyor. (#12098568).
merhaba kardeşim.
güzel bir yazar.
saygılar.
güzel bir yazar.
saygılar.
bize tuvalete gitmenin normal olduğunu öğreten yazarımızdır. *
dün geldi yazar oldu. bugün bir baktım çaylak. ana sonra özel mesaj kutum yandı. o da kim cafer abi. yazar olmuş. akıl sır erdiremedim doğrusu.
meşhur sıçtı cafer bez getir lafını akıllara getiren yazardır.
bildiğiniz gibi yazar,
kafiye ile saygılar.
kafiye ile saygılar.
(bkz: #12107531) şişman kızlarla aynı havayı solumaktan rahatsız arkadaş. ben de senin zihniyetindeki insanlarla aynı havayı solumaktan hicap duyuyorum. hadi şişman kızlar 5 ay bi şey yemeyince sorun çözüldü diyelim. peki seni napıcaz?!
kalemi ergen... modifiye şahin kullanır gibi kalem kullanıyor... ne denli kıymeti harbiyesi olur, takdir sizin...
bilindiği gibi,
Benim sözlükte yazmama aracı olan nicktir.
Kendi nick altıma gireceğim ilk ve son entry'dir. An itibariyle sözlükte 656 kişi online* şu başlığa "Ve insana insan gözüyle bakamamak/#12184355" benden başka yalnızca 1 kişi yorum yazıyorsa, geri kalan yazarların bir çoğu "daşşak" evet evet "daşşak" ile ilgili entryler girmeye devam ediyorsa, sözlük çok kötü bir durumdadır.
Saygılar.
Benim sözlükte yazmama aracı olan nicktir.
Kendi nick altıma gireceğim ilk ve son entry'dir. An itibariyle sözlükte 656 kişi online* şu başlığa "Ve insana insan gözüyle bakamamak/#12184355" benden başka yalnızca 1 kişi yorum yazıyorsa, geri kalan yazarların bir çoğu "daşşak" evet evet "daşşak" ile ilgili entryler girmeye devam ediyorsa, sözlük çok kötü bir durumdadır.
Saygılar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar