bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- olduğundan genç göstermek10
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bir gün ölecek olmak7
- 22 haziran 20262
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- yazarların en sevdiği meyve9
- 2026 dünya kupası14
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- paris te son tango2
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- opel omega b2
- futbol12
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
nesildaşımdır hoş gelmiştir..
Gıyabında sempatık olduğunu dusunduğum yazar
sözlüğün yeni ikonu olacak gibi görünen zat.
aşırı süratli yazar. uçmasa dediğim...
edit: saygılar abim.
edit: saygılar abim.
selamını esirgemeyen uludağ sözlük abisi adayıdır. Saygılarını da sunar. *
ayrıca nick altı rezerve edilesidir. Çok değerlenecek buralar.
ayrıca nick altı rezerve edilesidir. Çok değerlenecek buralar.
hg cafer abi.
Gerçek bir beyefendi, kültürlü bir yazar.
her yazdığı entryden sonra saygılar yazan yazar.
güzel yazmasına rağmen format gerçeğini unutuyor.*
entry'sine "merhaba kardeşlerim" nidasıyla bizleri selamlayarak başlayıp "saygılar" sözcüğüyle yine biz sekizinci nesillere saygılarını sunarak sözlerine son veren, bir nevi her yere imzasını çakan nesildaş. reklam kokan hareketler bunlar. ama olsun. nerde görsem tanırmıyım artık kendisini? tanırım.
merhaba cafer abi. saygılar abim.
merhaba cafer abi. saygılar abim.
komiser cemal olmaması gereken yazar. komiser cemal'i itü sözlükten tanırım. o cümlelerini esen kalınız diye bitirirdi.
saygılar.
merhaba kardeşim cümlesiyle başlayan entrylerle dikkat çeken yazar. güldürüyor mu güldürüyor. (#12098568).
merhaba kardeşim.
güzel bir yazar.
saygılar.
güzel bir yazar.
saygılar.
bize tuvalete gitmenin normal olduğunu öğreten yazarımızdır. *
dün geldi yazar oldu. bugün bir baktım çaylak. ana sonra özel mesaj kutum yandı. o da kim cafer abi. yazar olmuş. akıl sır erdiremedim doğrusu.
meşhur sıçtı cafer bez getir lafını akıllara getiren yazardır.
bildiğiniz gibi yazar,
kafiye ile saygılar.
kafiye ile saygılar.
(bkz: #12107531) şişman kızlarla aynı havayı solumaktan rahatsız arkadaş. ben de senin zihniyetindeki insanlarla aynı havayı solumaktan hicap duyuyorum. hadi şişman kızlar 5 ay bi şey yemeyince sorun çözüldü diyelim. peki seni napıcaz?!
kalemi ergen... modifiye şahin kullanır gibi kalem kullanıyor... ne denli kıymeti harbiyesi olur, takdir sizin...
bilindiği gibi,
Benim sözlükte yazmama aracı olan nicktir.
Kendi nick altıma gireceğim ilk ve son entry'dir. An itibariyle sözlükte 656 kişi online* şu başlığa "Ve insana insan gözüyle bakamamak/#12184355" benden başka yalnızca 1 kişi yorum yazıyorsa, geri kalan yazarların bir çoğu "daşşak" evet evet "daşşak" ile ilgili entryler girmeye devam ediyorsa, sözlük çok kötü bir durumdadır.
Saygılar.
Benim sözlükte yazmama aracı olan nicktir.
Kendi nick altıma gireceğim ilk ve son entry'dir. An itibariyle sözlükte 656 kişi online* şu başlığa "Ve insana insan gözüyle bakamamak/#12184355" benden başka yalnızca 1 kişi yorum yazıyorsa, geri kalan yazarların bir çoğu "daşşak" evet evet "daşşak" ile ilgili entryler girmeye devam ediyorsa, sözlük çok kötü bir durumdadır.
Saygılar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar