bugün
- seksten sonra bira içmek5
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın3
- cuckold erkek3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- balkonu camla kaplatmak7
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- köyde gece tuvalete gitmek7
- alevilerde muhammed ismi5
- milli takımımızın balonu patladı7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- istanbul6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- yazarların en sevdiği meyve9
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- üniversite sınavına geç kalmak5
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- güne bir şarkı bırak18
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- pornoyu bırakmak5
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- 2026 dünya kupası14
- 22 haziran 20262
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- türkiye a milli futbol takımı14
nesildaşımdır hoş gelmiştir..
Gıyabında sempatık olduğunu dusunduğum yazar
sözlüğün yeni ikonu olacak gibi görünen zat.
aşırı süratli yazar. uçmasa dediğim...
edit: saygılar abim.
edit: saygılar abim.
selamını esirgemeyen uludağ sözlük abisi adayıdır. Saygılarını da sunar. *
ayrıca nick altı rezerve edilesidir. Çok değerlenecek buralar.
ayrıca nick altı rezerve edilesidir. Çok değerlenecek buralar.
hg cafer abi.
Gerçek bir beyefendi, kültürlü bir yazar.
her yazdığı entryden sonra saygılar yazan yazar.
güzel yazmasına rağmen format gerçeğini unutuyor.*
entry'sine "merhaba kardeşlerim" nidasıyla bizleri selamlayarak başlayıp "saygılar" sözcüğüyle yine biz sekizinci nesillere saygılarını sunarak sözlerine son veren, bir nevi her yere imzasını çakan nesildaş. reklam kokan hareketler bunlar. ama olsun. nerde görsem tanırmıyım artık kendisini? tanırım.
merhaba cafer abi. saygılar abim.
merhaba cafer abi. saygılar abim.
komiser cemal olmaması gereken yazar. komiser cemal'i itü sözlükten tanırım. o cümlelerini esen kalınız diye bitirirdi.
saygılar.
merhaba kardeşim cümlesiyle başlayan entrylerle dikkat çeken yazar. güldürüyor mu güldürüyor. (#12098568).
merhaba kardeşim.
güzel bir yazar.
saygılar.
güzel bir yazar.
saygılar.
bize tuvalete gitmenin normal olduğunu öğreten yazarımızdır. *
dün geldi yazar oldu. bugün bir baktım çaylak. ana sonra özel mesaj kutum yandı. o da kim cafer abi. yazar olmuş. akıl sır erdiremedim doğrusu.
meşhur sıçtı cafer bez getir lafını akıllara getiren yazardır.
bildiğiniz gibi yazar,
kafiye ile saygılar.
kafiye ile saygılar.
(bkz: #12107531) şişman kızlarla aynı havayı solumaktan rahatsız arkadaş. ben de senin zihniyetindeki insanlarla aynı havayı solumaktan hicap duyuyorum. hadi şişman kızlar 5 ay bi şey yemeyince sorun çözüldü diyelim. peki seni napıcaz?!
kalemi ergen... modifiye şahin kullanır gibi kalem kullanıyor... ne denli kıymeti harbiyesi olur, takdir sizin...
bilindiği gibi,
Benim sözlükte yazmama aracı olan nicktir.
Kendi nick altıma gireceğim ilk ve son entry'dir. An itibariyle sözlükte 656 kişi online* şu başlığa "Ve insana insan gözüyle bakamamak/#12184355" benden başka yalnızca 1 kişi yorum yazıyorsa, geri kalan yazarların bir çoğu "daşşak" evet evet "daşşak" ile ilgili entryler girmeye devam ediyorsa, sözlük çok kötü bir durumdadır.
Saygılar.
Benim sözlükte yazmama aracı olan nicktir.
Kendi nick altıma gireceğim ilk ve son entry'dir. An itibariyle sözlükte 656 kişi online* şu başlığa "Ve insana insan gözüyle bakamamak/#12184355" benden başka yalnızca 1 kişi yorum yazıyorsa, geri kalan yazarların bir çoğu "daşşak" evet evet "daşşak" ile ilgili entryler girmeye devam ediyorsa, sözlük çok kötü bir durumdadır.
Saygılar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar