bugün
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- kuran-ı kerim3
- genç olmanın en güzel yanı6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- dünya12
- insan5
- almanya6
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- amerika birleşik devletleri7
- eski işyerine tekrar başlamak4
- portekiz5
- sabaha kadar okunacak kitap4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kolombiya4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- opel frontera2
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- x in memeleri3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- iran2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- kemalist dünya24
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 33 yaşında olmak3
- ilgi manyağı3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- her insanın bir cini olması8
- özbekistan4
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
Entrylerini hem begenerek okudugum, hemde haklı buldugum milliyetçi yazar. hoşgeldin sefa geldin.
sevdiğim canım yazarcığım. peşindeyim bırakmam ulemmmmmm. *
--spoiler--
bu dengesiz varsayımlarla , sığıntı olarak geldikleri ülkedei,sığıntı olduklarını unutup , dilimizde var diyen zavallılardır.
not:sapığın önde gideni olup, kendilerine ekmek veren eli ıssırmakla meşgul olan, dillin varsa siktir git geldiğin yerde konuş denilecek sapık ve bir o kadar beyinsiztiplerdir. Bizim ülkemizi begenmiyorsan sıgıntı, siktir git geldiğin topraga sizi tutan yok. halk düşmanları.
--spoiler--
acısı olan yazar. kürt acıtmış olsa gerek. ben değil kendi söylüyor.
edit: bir de not yazmış. yok yok çok acıtmış belli.
"Türkiyede bölücülük yapmak için dili bahane eden , türklerle alıp veremediğin her neyse kendine fena girip çıkmış yazardır.
not:size acıyoruz paranoyaksınız.sonuna kadar bu ülkeyi bölmeye çalışan ibnelere karşıyım. pkk sempatizanı olan ve türkiyeyi bölmeye çalışan gerek dil gerek diğer davranışlara düşmanım ve olacagım."
bu dengesiz varsayımlarla , sığıntı olarak geldikleri ülkedei,sığıntı olduklarını unutup , dilimizde var diyen zavallılardır.
not:sapığın önde gideni olup, kendilerine ekmek veren eli ıssırmakla meşgul olan, dillin varsa siktir git geldiğin yerde konuş denilecek sapık ve bir o kadar beyinsiztiplerdir. Bizim ülkemizi begenmiyorsan sıgıntı, siktir git geldiğin topraga sizi tutan yok. halk düşmanları.
--spoiler--
acısı olan yazar. kürt acıtmış olsa gerek. ben değil kendi söylüyor.
edit: bir de not yazmış. yok yok çok acıtmış belli.
"Türkiyede bölücülük yapmak için dili bahane eden , türklerle alıp veremediğin her neyse kendine fena girip çıkmış yazardır.
not:size acıyoruz paranoyaksınız.sonuna kadar bu ülkeyi bölmeye çalışan ibnelere karşıyım. pkk sempatizanı olan ve türkiyeyi bölmeye çalışan gerek dil gerek diğer davranışlara düşmanım ve olacagım."
Türkiyede bölücülük yapmak için dili bahane eden ,türklerle alıp veremediğin her neyse kendine fena girip çıkmış yazardır.
not:ne oldu yazdıklarım acıttımı. size acıyoruz paranoyaksınız.sonuna kadar bu ülkeyi bölmeye çalışan ibnelere karşıyım. pkk sempatizanı olan ve türkiyeyi bölmeye çalışan gerek dil gerek diğer davranışlara düşmanım ve olacagım. pkk sempatizanlığı yapan ülkeyi bölmek için dil davasını çıkaranlara sadece sığıntsınız diyorum.ancak kahpece sırtından vurmayı bilirsiniz. bunları yazınca fena acı çekip, koşarak yazı yazmış tip. belliki biz türkler fena acıtmışız. hala türkçe konuşuyorsunuz.
edit: zavallı mahluk notumu kopyalamış belliki fena girmiş, acıtmış...
not:ne oldu yazdıklarım acıttımı. size acıyoruz paranoyaksınız.sonuna kadar bu ülkeyi bölmeye çalışan ibnelere karşıyım. pkk sempatizanı olan ve türkiyeyi bölmeye çalışan gerek dil gerek diğer davranışlara düşmanım ve olacagım. pkk sempatizanlığı yapan ülkeyi bölmek için dil davasını çıkaranlara sadece sığıntsınız diyorum.ancak kahpece sırtından vurmayı bilirsiniz. bunları yazınca fena acı çekip, koşarak yazı yazmış tip. belliki biz türkler fena acıtmışız. hala türkçe konuşuyorsunuz.
edit: zavallı mahluk notumu kopyalamış belliki fena girmiş, acıtmış...
fa$ist ve cahil bir yazar karde$imiz. esefle izliyoruz.
olmayan bir dilin, uyduruk kelimelerle başlık açanlardan bin kat iyidir.
edit:bana ırkçı diyenler, kendi ırkçılık yaptığının farkında bile değil.
edit:bana ırkçı diyenler, kendi ırkçılık yaptığının farkında bile değil.
pkk ve yandaşları için yazdıklarımın halen arkadasındayım.
not: eger bunun için faşist olunuyorsa dibine kadar faşisttim.
not: eger bunun için faşist olunuyorsa dibine kadar faşisttim.
ırkçıdır kendileri. beynin fena halde oksijene ihtiyacı vardır ne bilim bir ormana geziye gitmesi lazımdır.
ülkesinin birlik ve bütünlüğünü savunan yazardır girdiği entrylerde de sonuna kadar haklıdır.
kürtçe diye bir dil olmadığından anlamaması normal olan yazardır.
not:türkçe yazarsan şimdiki gibi anlaşılır.
not:türkçe yazarsan şimdiki gibi anlaşılır.
türkiyede türk olanlar zerre kadar anlamıyorlar. bUnu kabul etmek zorundasınız. türkiyede resmi, dil türkçedir.
cahillikte sınır tanımayanlar kadar cahil olmadığı kesindir. pkk ve onları destekleyenlere karşı ırkçıdır.kürtçe toplamadır. bu ülkenin resmi dili türkçedir.
sevdiğim adam. herkes istediği görüşü savunur düşüncesinde modern adam. faşistlere, yavşaklara, pkk lı lara meydanı bırakmayacak kadar da cesur. kimseye sen kürtsün diye saldırmıyor. lakin nedense kendisine havlayan çok!!!
özünde türk, kürt, laz, çerkez, rum... vb. gibi olsa da, ne mutlu türküm diyebilen; yani, etnik kökeni ne olursa olsun, bir bayrak altında kardeşçe yaşamak isteyen; bölücü söylemlerin ve şahısların karşısında duran; ben dahil, milliyetçi ruhu taşıyan vatansever kardeşlerimin, yazdıklarının altına imzasını atacağı vatansever bir arkadaşımızdır.*
özünde türk olmayan ve diğer sığıntılar gibi sırf ülke nimetlerinden faydalanmak için türküm diyerek aslını inkar haramzadeliğine başvuranları pek bir seven yazar.
pkk karşıtıyım yalanıyla kürt düşmanlığını ağzından akıttığı salyalarla sağa sola saçmaktadır. hiçbir bilgi kırıntısı bile vermeden duyduklarıyla oluşturduğ "kürtçe bir dil değildir" gibi sıçmığı beynini fazla doldurmuş bu yazarın. bir de kürtlere sığıntı demiş. o değil de orta asya'da atlar meşgul olan dedeleri anadoluya gelmeden önce anadolu'da kimlerin yaşadığını öğrenmesi gerekir. öyle sığıntı gibi kelimeler kullanarak ne kadar da devşirme bir kimliğe sahip olduğunu açıkça ortaya koymaktadır. emin olun bu adam türk değil ve aslından utandığı için türk kimliğine sığınıyor. türk kimliği ne devletin ne de bu ülkede yaşayan herkesin ortak kimliği değildir. ortak kimlik türkiye cumhuriyeti vatandaşlığıdır ve bu kimlik altında; kürtler, çingeneler türkler, lazlar, çerkezler, araplar, vs. birlikte yaşamaktadır.
utanma yavrucum. aslından bahsedince ülke bölünecek değil. bak biz yıllardır aslımızdan bahsediyoruz ama ülke hala bölünmedi.
o sebeple sığıntı olduğu kimlikten arınıp gerçek kimliğine dönmesi gerekiyor bu yazarcığın.
pkk karşıtıyım yalanıyla kürt düşmanlığını ağzından akıttığı salyalarla sağa sola saçmaktadır. hiçbir bilgi kırıntısı bile vermeden duyduklarıyla oluşturduğ "kürtçe bir dil değildir" gibi sıçmığı beynini fazla doldurmuş bu yazarın. bir de kürtlere sığıntı demiş. o değil de orta asya'da atlar meşgul olan dedeleri anadoluya gelmeden önce anadolu'da kimlerin yaşadığını öğrenmesi gerekir. öyle sığıntı gibi kelimeler kullanarak ne kadar da devşirme bir kimliğe sahip olduğunu açıkça ortaya koymaktadır. emin olun bu adam türk değil ve aslından utandığı için türk kimliğine sığınıyor. türk kimliği ne devletin ne de bu ülkede yaşayan herkesin ortak kimliği değildir. ortak kimlik türkiye cumhuriyeti vatandaşlığıdır ve bu kimlik altında; kürtler, çingeneler türkler, lazlar, çerkezler, araplar, vs. birlikte yaşamaktadır.
utanma yavrucum. aslından bahsedince ülke bölünecek değil. bak biz yıllardır aslımızdan bahsediyoruz ama ülke hala bölünmedi.
o sebeple sığıntı olduğu kimlikten arınıp gerçek kimliğine dönmesi gerekiyor bu yazarcığın.
pk'ya sığıntı dedim diye bunalıma giren zavallı yazarcığa, "türk olduğum ve bu ülke toprakları türk cumhuriyetine ait olduğu için pkk'nın ve sempatizanlarının sığıntı olduğu gerçeği hatırlatır." sığıntı pkk sempatizanı veya ta kendisi ise sığıntı olan yazarcıktır.
utanılacak birileri varsa yavru "bak hala bu ülke bölünmedi " söylemeyle gelenler utansın. türk olmakla gururluyum. utanacak olan biri varsa "bizim bölücülük bu söylemlerimize rağmen bak hala bölünmediniz ibaresini kullanan bu ülkeden ekmek yiyenlerdir .
yazarımız türklere saldırıp, kürt ırkçısı, bölücü söylemli yazarcığın sürekli ben bölücü değilim ciyaklamalarına rağmen. pkk'dan nefret kişilere salyalarını akıtarak saldırması ne olduğunu göstergesidir. pkk karşıtı olan herkese hırlayıp duran bu zihniyetin. bölücü değilim cümlesini kullanması zaten inandırıcı değildir.
çerkezi, lazı, gürcüsü ve diğerleri bu vatan topragında kan dökmeyenler bizdendir. başımzın üstünde yerleri vardır. çukurcada olduğu gibi bu vatanın evladı arkasından kahpece vurmamışlardır. bu vatana zarar vermeyen herkesin başımızın üstünde yeri vardır. vatana zarar veren tüm şerefsizlerinde bu vatan topraklarında ne oldukları hatırlatıp begenmiyorsanızi defolup giderler.
bu ülkeyi tabiki bölemezsiniz. ne haddinize türkiye cumhuriyeti var karşında, çapulcu takım değil. bu ülkeye zarar veren bölücülük yapan herkes düşmandır.
not:ne oldu, ne zoruna gitti. pkk denen bölücü kudurmuş it sürüsüne, it sürüsü dememmi zoruna gitti. (bu arada itleri tenzih ediyorum mahlukları)salyalarını akıtarak saldırmışsın. pkk ve onlara yaltaklık edenlerde düşmanım. şu sıralar şerefsiz avındaydım..
utanılacak birileri varsa yavru "bak hala bu ülke bölünmedi " söylemeyle gelenler utansın. türk olmakla gururluyum. utanacak olan biri varsa "bizim bölücülük bu söylemlerimize rağmen bak hala bölünmediniz ibaresini kullanan bu ülkeden ekmek yiyenlerdir .
yazarımız türklere saldırıp, kürt ırkçısı, bölücü söylemli yazarcığın sürekli ben bölücü değilim ciyaklamalarına rağmen. pkk'dan nefret kişilere salyalarını akıtarak saldırması ne olduğunu göstergesidir. pkk karşıtı olan herkese hırlayıp duran bu zihniyetin. bölücü değilim cümlesini kullanması zaten inandırıcı değildir.
çerkezi, lazı, gürcüsü ve diğerleri bu vatan topragında kan dökmeyenler bizdendir. başımzın üstünde yerleri vardır. çukurcada olduğu gibi bu vatanın evladı arkasından kahpece vurmamışlardır. bu vatana zarar vermeyen herkesin başımızın üstünde yeri vardır. vatana zarar veren tüm şerefsizlerinde bu vatan topraklarında ne oldukları hatırlatıp begenmiyorsanızi defolup giderler.
bu ülkeyi tabiki bölemezsiniz. ne haddinize türkiye cumhuriyeti var karşında, çapulcu takım değil. bu ülkeye zarar veren bölücülük yapan herkes düşmandır.
not:ne oldu, ne zoruna gitti. pkk denen bölücü kudurmuş it sürüsüne, it sürüsü dememmi zoruna gitti. (bu arada itleri tenzih ediyorum mahlukları)salyalarını akıtarak saldırmışsın. pkk ve onlara yaltaklık edenlerde düşmanım. şu sıralar şerefsiz avındaydım..
Gündemdeki Haberler