bugün
- am okşama4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- milletin anasına küfretmek2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor2
- türk kızı egosu6
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- hızlı para kazanmanın yolları12
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- demet evgar2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor7
- güzel huylu kezo4
- yazarların imza parfümleri14
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- uranyum ve roket2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- vajinizm2
- erkekler neden az yaşar10
- tramer kaydı olan kız4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- biat kültürü3
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- bir insanı sevmek12
- pkk nasıl biter5
- 2026 dünya kupası23
- dünya11
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- artık sevmeyeceğim2
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- yargıcı3
- wowturkey3
- toz yumrususun unutma2
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- kemal kılıçdaroğlu19
- futbol17
- kıskanmak7
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- bidat2
doğum günün kutlu olsun canım mutlu olsun benim diğer yarım...
hazelim...
http://www.dailymotion.co...gunu-erhan-guleryuz_music
hazelim...
http://www.dailymotion.co...gunu-erhan-guleryuz_music
her gün olduğu gibi geçip giden gündür fazla bir önemi yoktur.
sağlam bir teoman şarkısı.
kreş grubunun şahane yorumladığı mükemmel bir teoman şarkısı..
09.50 itibariyle, ilk reddelişimin yıl dönümü. *
toktamış ateş'in yazıları vesilesi ile takip etmeye başladığım ve muhteviyatını anlamaya çalıştığım gazete.
bugün yani şu an. şimdi =)ümse benim için eğer duyuyorsan..
yalancıktan yazdan kalma, akşama yağmura teslim olmuş gün.
Bugün;
buca'yı golbasti
3-1 olunca trabzonda kolbasti
5-3 olunca yurdu terbasti
haydi herkes yoluna fener alayına basti.
buca'yı golbasti
3-1 olunca trabzonda kolbasti
5-3 olunca yurdu terbasti
haydi herkes yoluna fener alayına basti.
sözde kendisini yenileyen gazetedir.
kuşe kağıda basılacak dendi basılmadı (taşradayım, kuşe kağıt felan yok).
nürekkep elinize yapışmayacak dendi, en çok mürekkep bu gazetede elime bulaşır oldu.
çok kalitesiz kağıt kullanıyorlar veya mürekkep oranını ayarlayamadılar. habertürk matbaasında basılıyor lakin habertürk ün kalitesi çok yüksek. bugün gazetesi ise beş para etmez bir basıma sahip. ya fazla para yatırmamak için kalitesiz baskı üzerinde anlaştılar, yada biz taşralıları bir yerine takmadıklarından buraya boktan basım yollamaktalar.
kuşe kağıda basılacak dendi basılmadı (taşradayım, kuşe kağıt felan yok).
nürekkep elinize yapışmayacak dendi, en çok mürekkep bu gazetede elime bulaşır oldu.
çok kalitesiz kağıt kullanıyorlar veya mürekkep oranını ayarlayamadılar. habertürk matbaasında basılıyor lakin habertürk ün kalitesi çok yüksek. bugün gazetesi ise beş para etmez bir basıma sahip. ya fazla para yatırmamak için kalitesiz baskı üzerinde anlaştılar, yada biz taşralıları bir yerine takmadıklarından buraya boktan basım yollamaktalar.
bir dönümdür, milattır bugün. bir çok şeyin temellerin atıldığı gündür, devrimdir.
satırlarla özeti ise;
--spoiler--
Bugün resmine dokundum ben öptüm yine, yine.
Zaman agir ol henüz erken, demek için güle güle.
Sesini özledim özledim çok, haberim yok durmus dünya niye.
Seninle birlikte kaybolanlari ariyorum baska seylerde.
Ask sarkisi degil bu geldi içimden
Gülümse bir kez benim için eger duyuyorsan
--spoiler--
satırlarla özeti ise;
--spoiler--
Bugün resmine dokundum ben öptüm yine, yine.
Zaman agir ol henüz erken, demek için güle güle.
Sesini özledim özledim çok, haberim yok durmus dünya niye.
Seninle birlikte kaybolanlari ariyorum baska seylerde.
Ask sarkisi degil bu geldi içimden
Gülümse bir kez benim için eger duyuyorsan
--spoiler--
tüm gün yalnız kaldım.. meğer ne çok özlemişim yalnız kalmayı, kafamı dinlemeyi.. arkadaşlarım gezmeye gittiler şimdi içten içe bana üzülüyorlar gitmedim diye.. umrumda mı? hayır ben yalnız kalmayı çok özlemişim. bugün huzurlu ve mutluyum.. yaşasın yalnızlık.
en güzel teoman şarkılarından biri olmanın ötesinde dostlarımın için de yeri özel olan bir şarkıdır. sözleri ağır kaçmasına rağmen defalarca dinlettirir kendini.
aynur haşhaş ın söylediği deyiş tarzında güzel bir türkü.
http://www.youtube.com/watch?v=wiXgtOxrx-g
http://www.youtube.com/watch?v=wiXgtOxrx-g
dengesizlere ve dengesizliklere fazlasıyla tahammül ettiğim gün...
allah ım beni böyle sınama. amin.
allah ım beni böyle sınama. amin.
dün ile yarın arasında olan zamansal kavram.
ayrıca:
uludağ sözlükte sol frameyi takip etmek arada tıkladığım butondur.
ayrıca:
uludağ sözlükte sol frameyi takip etmek arada tıkladığım butondur.
dün dündür bugun bugundür, dolu dolu yaşarım gümbür gümbür.
bugunü yaşamalı insan, dünü değil..
bugunü yaşamalı insan, dünü değil..
tadını doyasıya çıkaracağım gün.*
geri kalan ömrümüzün ilk günü. ayrıca yaşadığımız anın içinde bulunduğu 24 saatlik zaman dilimi.
bugünkü manşetini " sivil iradeye direniş " olarak atan satılmış gazete.
unutulmuyor, unutmadım, doğum günün kutlu olsun..
Hürriyet in zıt kutbunda güdümlü gazete. at gözlüklü gazeteciliğe iyi bir örnek. Bünyesinde sevdiğim bir kaç yazar olmasına rağmen gazetenin genel prensibi hükümet yanlısı yayın yapmak. Hem de bunu bokunu çıkararak yapmak. Artık eylence olsun diye bakıyorum internet sitelerine. "Bugün" bugün yine kimi bitirdi diye. Ne zaman açsam "... bu sefer bitti." "bu haber doğruysa ... bu sefer bitti." diye başlıklar oluyor. Sonrada bi bok olmuyor. Aslında beni sinirlendiren bunca zaman merkez medyanın gazabına uğramış bir topluluğun içinden çıkan gazetelerden biri olmasına rağmen iktidara yakın olunca kendisininde bir zamanlar kendisini mağdur eden merkez medyaya bu kadar benzemesi. Herhalde yirmi, yirmi beş yıl sürecek bu değişim sürecinin sıkıntılarından biride bu olacak. Mağdurlar güçlendikçe gaddarlaşacak. Ve biz bu uzun sürenin sonunda gaddarlaşmanın bi bok olmadığını anladığımızda değişim tamamlanacak. Ama biz fillerin bu tepişmesinde yine öleceğiz.
"siz de mi dostlarım? dedim
öyleyse düş, sezar bugün."
öyleyse düş, sezar bugün."
mükemmel ötesi sözlere sahip,teomanın aştığı şarkıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar