bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- üniversitelerin gereksiz olması3
- kemalistler6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- venezuela5
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- alan greenspan3
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- aşure2
- pozantı2
- her gün poğaça simit yemek2
- türk kızı egosu6
- zippo2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- panter emel2
- erkekler neden az yaşar10
- am okşama4
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- evde kaş bıyık alımı3
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- dünya11
- güzel huylu kezo4
- vajinizm3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- mutluluğun fark edilmemesi8
2 çeşit versiyonu vardır ; eğer boş olduğundan haberiniz varsa gidip doldurabileceğiniz akbildir, fakat boş olduğundan haberiniz yoksa ve paranız da yoksa o "dığnı" sesini duyduğunuzda tüm umutlarınızın yok olmasına sebep olan akbildir.
"dünyayı yerinden oynatırım" gazıyla dışarı çıktım. boş akbil sesiyle kendime geldim. boş akbil, insanı kibirlerinden arındırır.*
boş akbil dayanışmayı, birliği, beraberliği geliştirir.
sezgileri kuvvetlendirir: " fazla akbil'i olan var mı ?" sorusu yöneltildiğinde "bu adamda bozuk yoktur hiç bulaşmayayım" demek, doğru zamanda demek sezgi değil de nedir?. istanbulluda bu sezgi olayı akbil sayesinde çok gelişmiştir.
sezgileri kuvvetlendirir: " fazla akbil'i olan var mı ?" sorusu yöneltildiğinde "bu adamda bozuk yoktur hiç bulaşmayayım" demek, doğru zamanda demek sezgi değil de nedir?. istanbulluda bu sezgi olayı akbil sayesinde çok gelişmiştir.
ele biraz para geçtiğinde ilk fırsatta doldurulacak akbildir.
dododot şeklindeki sesiyle tüm otobüsün size dönüp baktığını, ulan zurna akbilinden haberin yok diye iç monologların yaşandığını, duymasanız da hissedersiniz ve gereksiz heidini al yanağı gibi yüzünüze bir ifade düşer.
sesi boş mide sesine o kadar yakındır ki acikirsin. edit: bu başlıklar başıma hey bu başlıklar başıma belalım belalım belalım belalım belaaaaaaaalım...
edit2: tamam doğru yere koydular. önceki başlık bos akbil idi.
edit2: tamam doğru yere koydular. önceki başlık bos akbil idi.
bir akbil hiçbir zaman boş değildir. http://www.izlesene.com/v...-bos-akbil-sakasi/4823079
not: yazarlarımız kusura bakmasın, bilgisayarım youtube amcaya girmiyor.
not: yazarlarımız kusura bakmasın, bilgisayarım youtube amcaya girmiyor.
Canakkale gecilmez demiyor allahtan..
Bana gurur meselesi yaptıran şey.
Akbilin boş olduğunun sinyalini o irrite edici sesle alır almaz, dönüp otobüse bile bakmam ben. Fazla akbiliniz var mı diye sormak mı? Hayatta ! Vakt-i zamanında sorduk da ne oldu ? Bilirim ki yolcular o an hep fakir kesilirler. Küçük emrah bakışı atsan kar etmez. Üstüne yüklü bir miktar para teklif etsen belki. Ama ben bu kadar curcunaya gelemeyeceğim için boş akbil ile yüz yüze geldiğim durumlarda önemli bir yere yetişecek de olsam, kırk yılın başı gelen bir araç da olsa o otobüsten iner ve uzaklaşırım. Sonunda bu hale geldim.
Akbilin boş olduğunun sinyalini o irrite edici sesle alır almaz, dönüp otobüse bile bakmam ben. Fazla akbiliniz var mı diye sormak mı? Hayatta ! Vakt-i zamanında sorduk da ne oldu ? Bilirim ki yolcular o an hep fakir kesilirler. Küçük emrah bakışı atsan kar etmez. Üstüne yüklü bir miktar para teklif etsen belki. Ama ben bu kadar curcunaya gelemeyeceğim için boş akbil ile yüz yüze geldiğim durumlarda önemli bir yere yetişecek de olsam, kırk yılın başı gelen bir araç da olsa o otobüsten iner ve uzaklaşırım. Sonunda bu hale geldim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar