bugün
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti8
- karı hoplatmak3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması7
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- yagmurcu ile revani yemek4
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- agresif süs köpeği3
- sedat pekmez12
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- z kuşağının metal dinlememesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- türk siyasetçiliği yapan araplar2
- askerlik4
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- red pill2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- dut ağacı4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- muşlettin amca4
- kadında güzellik aramayan erkek2
- utanmadan şort giyen erkek7
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- elimde goruntuleriniz var4
- ismet gurbuz 202418
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- yazarlara gelen son mesaj4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- sofra adabı2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- uludağ sözlük ün kokusu2
- küfreden kız iticiliği8
- diamond bosphoruss denen yazar2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
sanırım hersey 99 yılında basladı.ortalıkta vasıfsızca dolasıp "yaşımıza uygun" davranırken what's my age again klibini gördük mtv.de.bi anda içimiz ısındı bu adamlara **
nese cıvımadan devam edeyim.tanrım bu ne güzel şarkı,ne güzel kliptir,kimsiniz lan siz derken blink 182 araştırılır diğer enema of the state şarkıları dinlenir grup iice sevilir.ben ve benim gibi tineyç arkadaşlarım enema of the state albümünü yalarken 2 sene geçer ve bu arada blink 182 dünyanın en iyi albümünü çıkarır take off your pants and jacket çıkar artık sevgimiz farklı bi boyuta gelmiştir.göt kadar boyumla,günde 1 simit bir üçgen peynir.e yetecek harçlığımdan biriktirdiğim paralarla (çöpe atılan çukulata kağıtlarını yalıyodum * ) karşıyaka dnr'a gidilip bu dünyanın en iyi albümü alınır her lirasına değecek şekilde ve trilyon kere dinlenir.
bu arada her önüne gelene blink 182 dinletmeye çalışır bünye,seven olur hemen öpülür en güzel yerlerinden."bu ne lan punk mı bu" diyen olur ağzına süpürgeyle vurulur anında.(ha bu arada nasıl bi sevgiymiş bu arkadaş.hoşlandığım kızlara kendimi böle övmedim lan blink 182'i övdüğüm kadar,sanırım sol kolumun güçlenmesinin sebebi de blink 182 ama bu da ayrı bi konu)
2 sene daha geçer biz iyice büyürüz,onlar da bizle büyür,robert smith'le fln takılmaya başlarlar.bu haline ne yazıkki bi türlü alışılmaz.hani eski bi dost vardır ya süper uyuyodur kafalar,yediğiniz içtiğiniz ayrı gitmiyodur,ama bişey olur bir anda biraz değişirler gibi gelir size,iyiydik lan böle demek istersiniz ama diyemezsiniz kırılır diye eski dost bole sevmeye çalışırsınız eski günleri düşünürsünüz * * ,belli etmezsiniz durumu.bi de bakarsınız alakasız alakasız kişiler çok sevmeye başlarlar dostunuzu(herkesin dilinde i miss you falan).son olarak gene candır,canandır dersiniz ve alışırsınız yeni haline de.
aradan çok az süre geçer okuldasınızdır.* ogün canınız fena sıkkındır sanki kötü bişi olcakmış gibi.etrafta küçük emrah gibi dolaşırsınız,cengizden yarım ekmek arasına iki lavaş yerken,bi arkadaşınız felaket tellalı gibi başınızda biter.* lan ampul,senin bilinkvaneytitu dağılmış bu işe ne dicen? der."hayırrr" die haykırırsın son lavaş lokmasını da * ağza atarsın ve düşüncelere dalarsın,olabilr miydi lan bole bisey senelerdir beraberdik,iyiydik lan böle nerden çıktı bu dağınıklık dersin.her allaan günü şaka yaptık gene desinler die beklersin ama nafile.
7 sene geçer üstünden.bu süre içinde sevginden bişey kaybolmaz,etrafta onlara benzer binlerce grup türer ama hiçbiri blink gibi olmaz,olmucaktır devam edersin nerdeyse her allaan günü blink dinlemeye,yutup.tan konserlerini kliplerini izlemeye,bi cafede,barda onlar çalınca ağzında oluşan salak sırıtmayı ardından gelen hüznü önleyemezsin.
gene bole bigün tekrardan birleştiklerini öğrenirsin,fütursuzca sevinirsin gene eskisi gibi hoplarsın zıplarsın,bu süre zarfında blink.i sevdirdiğin 10larca arkadaşın da senle beraber sevinir * ve en kısa sürede çıkarcakları albüm dört gözle beklenir.
(bkz: o hikayedeki mal benim)
şaka maka hayatımın grubuydu blink 182 .onların şarkılarında eğlendim onların şarkıları hüznüme eşlik etti.
bu süre zarfında öğrendiğim bişey.de bazı gruplarla fanları arasında gerçekten bir bağ vardır,özel bi bağ...blink 182 da bu gruplardan biriydi.internette yolda barda biri kötüleyince blink.i hemen blink seven biri çıkar ölesiye savunur kendini savunmucağı şekilde.belki ben çok abartıyorumdur ama senelerdir gördüğüm bu.
son olarak ilk günkü heyecanla yapcakları işleri bekliyoruz mark hoppus, tom delonge ve travis barker abilerimizin...*
nese cıvımadan devam edeyim.tanrım bu ne güzel şarkı,ne güzel kliptir,kimsiniz lan siz derken blink 182 araştırılır diğer enema of the state şarkıları dinlenir grup iice sevilir.ben ve benim gibi tineyç arkadaşlarım enema of the state albümünü yalarken 2 sene geçer ve bu arada blink 182 dünyanın en iyi albümünü çıkarır take off your pants and jacket çıkar artık sevgimiz farklı bi boyuta gelmiştir.göt kadar boyumla,günde 1 simit bir üçgen peynir.e yetecek harçlığımdan biriktirdiğim paralarla (çöpe atılan çukulata kağıtlarını yalıyodum * ) karşıyaka dnr'a gidilip bu dünyanın en iyi albümü alınır her lirasına değecek şekilde ve trilyon kere dinlenir.
bu arada her önüne gelene blink 182 dinletmeye çalışır bünye,seven olur hemen öpülür en güzel yerlerinden."bu ne lan punk mı bu" diyen olur ağzına süpürgeyle vurulur anında.(ha bu arada nasıl bi sevgiymiş bu arkadaş.hoşlandığım kızlara kendimi böle övmedim lan blink 182'i övdüğüm kadar,sanırım sol kolumun güçlenmesinin sebebi de blink 182 ama bu da ayrı bi konu)
2 sene daha geçer biz iyice büyürüz,onlar da bizle büyür,robert smith'le fln takılmaya başlarlar.bu haline ne yazıkki bi türlü alışılmaz.hani eski bi dost vardır ya süper uyuyodur kafalar,yediğiniz içtiğiniz ayrı gitmiyodur,ama bişey olur bir anda biraz değişirler gibi gelir size,iyiydik lan böle demek istersiniz ama diyemezsiniz kırılır diye eski dost bole sevmeye çalışırsınız eski günleri düşünürsünüz * * ,belli etmezsiniz durumu.bi de bakarsınız alakasız alakasız kişiler çok sevmeye başlarlar dostunuzu(herkesin dilinde i miss you falan).son olarak gene candır,canandır dersiniz ve alışırsınız yeni haline de.
aradan çok az süre geçer okuldasınızdır.* ogün canınız fena sıkkındır sanki kötü bişi olcakmış gibi.etrafta küçük emrah gibi dolaşırsınız,cengizden yarım ekmek arasına iki lavaş yerken,bi arkadaşınız felaket tellalı gibi başınızda biter.* lan ampul,senin bilinkvaneytitu dağılmış bu işe ne dicen? der."hayırrr" die haykırırsın son lavaş lokmasını da * ağza atarsın ve düşüncelere dalarsın,olabilr miydi lan bole bisey senelerdir beraberdik,iyiydik lan böle nerden çıktı bu dağınıklık dersin.her allaan günü şaka yaptık gene desinler die beklersin ama nafile.
7 sene geçer üstünden.bu süre içinde sevginden bişey kaybolmaz,etrafta onlara benzer binlerce grup türer ama hiçbiri blink gibi olmaz,olmucaktır devam edersin nerdeyse her allaan günü blink dinlemeye,yutup.tan konserlerini kliplerini izlemeye,bi cafede,barda onlar çalınca ağzında oluşan salak sırıtmayı ardından gelen hüznü önleyemezsin.
gene bole bigün tekrardan birleştiklerini öğrenirsin,fütursuzca sevinirsin gene eskisi gibi hoplarsın zıplarsın,bu süre zarfında blink.i sevdirdiğin 10larca arkadaşın da senle beraber sevinir * ve en kısa sürede çıkarcakları albüm dört gözle beklenir.
(bkz: o hikayedeki mal benim)
şaka maka hayatımın grubuydu blink 182 .onların şarkılarında eğlendim onların şarkıları hüznüme eşlik etti.
bu süre zarfında öğrendiğim bişey.de bazı gruplarla fanları arasında gerçekten bir bağ vardır,özel bi bağ...blink 182 da bu gruplardan biriydi.internette yolda barda biri kötüleyince blink.i hemen blink seven biri çıkar ölesiye savunur kendini savunmucağı şekilde.belki ben çok abartıyorumdur ama senelerdir gördüğüm bu.
son olarak ilk günkü heyecanla yapcakları işleri bekliyoruz mark hoppus, tom delonge ve travis barker abilerimizin...*
seneler evvel 'i miss you' videosunu epey beğenmiş olduğum grup.
hit oldukları dönemde çektikleri klipleriyle halen yarabilen makara kukara insanları.
boy band'leri ve popçuları itin götüne sokmuşlardır.*
boy band'leri ve popçuları itin götüne sokmuşlardır.*
2010 avrupa turnesinde gene türkiye'yi es gecip bizi üzen...
Allahsızlarrrr !!!
Allahsızlarrrr !!!
ilginç tip ve tarza sahip 3 adamın bir araya gelerek bir zamanlar müthiş şarkılarla ve başarılı video klipleriyle kendilerini göstermiş olduğu fakat sonradan eski tadını vermeyi başaramayan grup.
müthiş bir klibe de sahip olan ''i miss you'' şarkısına da hala hastayım.
http://www.youtube.com/watch?v=s1tAYmMjLdY
müthiş bir klibe de sahip olan ''i miss you'' şarkısına da hala hastayım.
http://www.youtube.com/watch?v=s1tAYmMjLdY
i miss you diyerek duruma son noktayı koymuştur.
kışın dinlenirse ortamı ısıtır ve neşe katar. yazın tam moduna girilen müzik grubu.
Tam ergenlik grubu gibi geliyor acikcasi. Punk rock zamanlari, hoplayip ziplamak.
Pretty little girl adli sarkisiyla sevdigim garip bir grup.
https://youtu.be/s1tAYmMjLdY
dinlemekten kaçınacağınız intihar etmişsiniz etkisi yaratan şöyle muazzam bir şarkıya sahip bir grup.
Bu şarkıyı bu gün 3 kere dinledim.
dinlemekten kaçınacağınız intihar etmişsiniz etkisi yaratan şöyle muazzam bir şarkıya sahip bir grup.
Bu şarkıyı bu gün 3 kere dinledim.
Pop punkın efendileridir.
Özellikle de günümüzde tekrar piyasada ses getirmeye başlayan pop punk/trap işlerinin mihenk taşı olmuşlardır.
Grubun bateristi travis barker, yeni jenerasyon artistlerle collab albumler ve tekliler yaparak bagirmaktadir adeta "punk ölmedi" diye.
Bu grup bir zamanlar green day den bile daha buyuktu. Green day pop disaster turunda bu grupun açılışını yapmıstır opening act olarak.
Blink-182 üyelerinin yan projeleri olan +44 ve Box Car Racer gruplarini da unutmamak gerek.
Özellikle de günümüzde tekrar piyasada ses getirmeye başlayan pop punk/trap işlerinin mihenk taşı olmuşlardır.
Grubun bateristi travis barker, yeni jenerasyon artistlerle collab albumler ve tekliler yaparak bagirmaktadir adeta "punk ölmedi" diye.
Bu grup bir zamanlar green day den bile daha buyuktu. Green day pop disaster turunda bu grupun açılışını yapmıstır opening act olarak.
Blink-182 üyelerinin yan projeleri olan +44 ve Box Car Racer gruplarini da unutmamak gerek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar