bugün
- devşirmelik makamı9
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur6
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv7
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- biz arap değiliz biz türk üz2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi2
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş'ın kılıçdaroğlu nu reddetmesi2
- orospum3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kürtçüleri komünist sanmak2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- evlenmek için gereken minimum para6
- uludağ sözlük kazları2
- donald trump4
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- babanın ölmesi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- dut ağacı5
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- sedat pekmez12
- 2026 dünya kupası15
- forlove192
- altin2
- karı hoplatmak3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- chp'deki değişimciler5
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- yagmurcu ile revani yemek4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- eren ali bingöl2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- utanmadan şort giyen erkek7
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
sanırım hersey 99 yılında basladı.ortalıkta vasıfsızca dolasıp "yaşımıza uygun" davranırken what's my age again klibini gördük mtv.de.bi anda içimiz ısındı bu adamlara **
nese cıvımadan devam edeyim.tanrım bu ne güzel şarkı,ne güzel kliptir,kimsiniz lan siz derken blink 182 araştırılır diğer enema of the state şarkıları dinlenir grup iice sevilir.ben ve benim gibi tineyç arkadaşlarım enema of the state albümünü yalarken 2 sene geçer ve bu arada blink 182 dünyanın en iyi albümünü çıkarır take off your pants and jacket çıkar artık sevgimiz farklı bi boyuta gelmiştir.göt kadar boyumla,günde 1 simit bir üçgen peynir.e yetecek harçlığımdan biriktirdiğim paralarla (çöpe atılan çukulata kağıtlarını yalıyodum * ) karşıyaka dnr'a gidilip bu dünyanın en iyi albümü alınır her lirasına değecek şekilde ve trilyon kere dinlenir.
bu arada her önüne gelene blink 182 dinletmeye çalışır bünye,seven olur hemen öpülür en güzel yerlerinden."bu ne lan punk mı bu" diyen olur ağzına süpürgeyle vurulur anında.(ha bu arada nasıl bi sevgiymiş bu arkadaş.hoşlandığım kızlara kendimi böle övmedim lan blink 182'i övdüğüm kadar,sanırım sol kolumun güçlenmesinin sebebi de blink 182 ama bu da ayrı bi konu)
2 sene daha geçer biz iyice büyürüz,onlar da bizle büyür,robert smith'le fln takılmaya başlarlar.bu haline ne yazıkki bi türlü alışılmaz.hani eski bi dost vardır ya süper uyuyodur kafalar,yediğiniz içtiğiniz ayrı gitmiyodur,ama bişey olur bir anda biraz değişirler gibi gelir size,iyiydik lan böle demek istersiniz ama diyemezsiniz kırılır diye eski dost bole sevmeye çalışırsınız eski günleri düşünürsünüz * * ,belli etmezsiniz durumu.bi de bakarsınız alakasız alakasız kişiler çok sevmeye başlarlar dostunuzu(herkesin dilinde i miss you falan).son olarak gene candır,canandır dersiniz ve alışırsınız yeni haline de.
aradan çok az süre geçer okuldasınızdır.* ogün canınız fena sıkkındır sanki kötü bişi olcakmış gibi.etrafta küçük emrah gibi dolaşırsınız,cengizden yarım ekmek arasına iki lavaş yerken,bi arkadaşınız felaket tellalı gibi başınızda biter.* lan ampul,senin bilinkvaneytitu dağılmış bu işe ne dicen? der."hayırrr" die haykırırsın son lavaş lokmasını da * ağza atarsın ve düşüncelere dalarsın,olabilr miydi lan bole bisey senelerdir beraberdik,iyiydik lan böle nerden çıktı bu dağınıklık dersin.her allaan günü şaka yaptık gene desinler die beklersin ama nafile.
7 sene geçer üstünden.bu süre içinde sevginden bişey kaybolmaz,etrafta onlara benzer binlerce grup türer ama hiçbiri blink gibi olmaz,olmucaktır devam edersin nerdeyse her allaan günü blink dinlemeye,yutup.tan konserlerini kliplerini izlemeye,bi cafede,barda onlar çalınca ağzında oluşan salak sırıtmayı ardından gelen hüznü önleyemezsin.
gene bole bigün tekrardan birleştiklerini öğrenirsin,fütursuzca sevinirsin gene eskisi gibi hoplarsın zıplarsın,bu süre zarfında blink.i sevdirdiğin 10larca arkadaşın da senle beraber sevinir * ve en kısa sürede çıkarcakları albüm dört gözle beklenir.
(bkz: o hikayedeki mal benim)
şaka maka hayatımın grubuydu blink 182 .onların şarkılarında eğlendim onların şarkıları hüznüme eşlik etti.
bu süre zarfında öğrendiğim bişey.de bazı gruplarla fanları arasında gerçekten bir bağ vardır,özel bi bağ...blink 182 da bu gruplardan biriydi.internette yolda barda biri kötüleyince blink.i hemen blink seven biri çıkar ölesiye savunur kendini savunmucağı şekilde.belki ben çok abartıyorumdur ama senelerdir gördüğüm bu.
son olarak ilk günkü heyecanla yapcakları işleri bekliyoruz mark hoppus, tom delonge ve travis barker abilerimizin...*
nese cıvımadan devam edeyim.tanrım bu ne güzel şarkı,ne güzel kliptir,kimsiniz lan siz derken blink 182 araştırılır diğer enema of the state şarkıları dinlenir grup iice sevilir.ben ve benim gibi tineyç arkadaşlarım enema of the state albümünü yalarken 2 sene geçer ve bu arada blink 182 dünyanın en iyi albümünü çıkarır take off your pants and jacket çıkar artık sevgimiz farklı bi boyuta gelmiştir.göt kadar boyumla,günde 1 simit bir üçgen peynir.e yetecek harçlığımdan biriktirdiğim paralarla (çöpe atılan çukulata kağıtlarını yalıyodum * ) karşıyaka dnr'a gidilip bu dünyanın en iyi albümü alınır her lirasına değecek şekilde ve trilyon kere dinlenir.
bu arada her önüne gelene blink 182 dinletmeye çalışır bünye,seven olur hemen öpülür en güzel yerlerinden."bu ne lan punk mı bu" diyen olur ağzına süpürgeyle vurulur anında.(ha bu arada nasıl bi sevgiymiş bu arkadaş.hoşlandığım kızlara kendimi böle övmedim lan blink 182'i övdüğüm kadar,sanırım sol kolumun güçlenmesinin sebebi de blink 182 ama bu da ayrı bi konu)
2 sene daha geçer biz iyice büyürüz,onlar da bizle büyür,robert smith'le fln takılmaya başlarlar.bu haline ne yazıkki bi türlü alışılmaz.hani eski bi dost vardır ya süper uyuyodur kafalar,yediğiniz içtiğiniz ayrı gitmiyodur,ama bişey olur bir anda biraz değişirler gibi gelir size,iyiydik lan böle demek istersiniz ama diyemezsiniz kırılır diye eski dost bole sevmeye çalışırsınız eski günleri düşünürsünüz * * ,belli etmezsiniz durumu.bi de bakarsınız alakasız alakasız kişiler çok sevmeye başlarlar dostunuzu(herkesin dilinde i miss you falan).son olarak gene candır,canandır dersiniz ve alışırsınız yeni haline de.
aradan çok az süre geçer okuldasınızdır.* ogün canınız fena sıkkındır sanki kötü bişi olcakmış gibi.etrafta küçük emrah gibi dolaşırsınız,cengizden yarım ekmek arasına iki lavaş yerken,bi arkadaşınız felaket tellalı gibi başınızda biter.* lan ampul,senin bilinkvaneytitu dağılmış bu işe ne dicen? der."hayırrr" die haykırırsın son lavaş lokmasını da * ağza atarsın ve düşüncelere dalarsın,olabilr miydi lan bole bisey senelerdir beraberdik,iyiydik lan böle nerden çıktı bu dağınıklık dersin.her allaan günü şaka yaptık gene desinler die beklersin ama nafile.
7 sene geçer üstünden.bu süre içinde sevginden bişey kaybolmaz,etrafta onlara benzer binlerce grup türer ama hiçbiri blink gibi olmaz,olmucaktır devam edersin nerdeyse her allaan günü blink dinlemeye,yutup.tan konserlerini kliplerini izlemeye,bi cafede,barda onlar çalınca ağzında oluşan salak sırıtmayı ardından gelen hüznü önleyemezsin.
gene bole bigün tekrardan birleştiklerini öğrenirsin,fütursuzca sevinirsin gene eskisi gibi hoplarsın zıplarsın,bu süre zarfında blink.i sevdirdiğin 10larca arkadaşın da senle beraber sevinir * ve en kısa sürede çıkarcakları albüm dört gözle beklenir.
(bkz: o hikayedeki mal benim)
şaka maka hayatımın grubuydu blink 182 .onların şarkılarında eğlendim onların şarkıları hüznüme eşlik etti.
bu süre zarfında öğrendiğim bişey.de bazı gruplarla fanları arasında gerçekten bir bağ vardır,özel bi bağ...blink 182 da bu gruplardan biriydi.internette yolda barda biri kötüleyince blink.i hemen blink seven biri çıkar ölesiye savunur kendini savunmucağı şekilde.belki ben çok abartıyorumdur ama senelerdir gördüğüm bu.
son olarak ilk günkü heyecanla yapcakları işleri bekliyoruz mark hoppus, tom delonge ve travis barker abilerimizin...*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar