bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle15
- beyaz otomobil satın almak9
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği5
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- park etmek sanatı4
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- babalar günü hediyesi2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- bugün de meme atan olmaması8
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- neredesin2
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- kız ismet2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- paris te son tango4
- sol tarafın inzal olması2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- yer çekimine küsmek3
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- karaağaç ev fiyatları2
- netflix yasaklanmalıdır4
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- pazar günü aktiviteleri3
- spor sonrası pazularını öpmek2
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- cuckold erkek5
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- olduğundan genç göstermek9
kesinlikle sek içilmesi gereken içki. içkilerin lordudur. genelde 12 yıl bekletilmiş ve koyu altın sarısı bir renk almıştır. diğer firmalar bu rengi yakalamak için karamel kullanır bunlardan kaçınınız. içimi yumuşaktır ağızda biraz bekletince boğazda şekerimsi bir tat bırakır. ve her şeyden önemlisi adam gibi içilmesi gereken bir içkidir yavaş ve sakin tadı alarak içilmesi en uygundur. diğer çeşitler için
(bkz: red label) johnnie walker'dan insanı soğutur açık ara bu firmanın en kötü serisidir.
(bkz: blue label) bulmak oldukça zordur. fiyat olarakta baya tuzludur.
(bkz: red label) johnnie walker'dan insanı soğutur açık ara bu firmanın en kötü serisidir.
(bkz: blue label) bulmak oldukça zordur. fiyat olarakta baya tuzludur.
kurban olayım şu başlıkları hortlatmayın, gözünüzü seveyim black label filan demeyin içen var içemeyen var, tövbe eden var bırakan var.allahsız olmayın ya,lütfen ya.
hali hazırda etinin yüzde 70'lik bitter çikolatası ve de badem eşliğinde tükettiğim viskidir. scotch'dur güzeldir ama yine de daha iyisi için:
(bkz: chivas regal)
daha da iyisi için:
(bkz: lagavulin)
(bkz: chivas regal)
daha da iyisi için:
(bkz: lagavulin)
içindeki yanık aroması o kadar baskındır ki kültablası yalar gibi hissettirir. evet, karakterli bir içkidir, farklıdır, serttir zarttır zurttur. ama bourbon cu biri için içki bile değildir.
Ramazan ramazan akla gelen esfane lezzettir. En son 35lik şişesi 65 tl idi.
an itibari ile kıbrısta litresi 74 liradır.
blended scotch'ların en iyisidir.
doğuşun çayıdır. 60 liralık alışverişe 160 poşetini 9 liradan verirler. içimi güzeldir.
2 gün önce ilk kez denediğim... Söylenenlerin aksine o kadar da sert gelmemiştir. Şimdi uzun uzun yorum yapamam bilgim kısıtlı viski konusunda tek diyeceğim bu kadar.
sinemada arkadaşla gömmüştük dün gibi hatırlıyorum. bayağı bir sert viski. double black'i var bunun bir de içmedim ama tahmin bile edemiyorum. tavsiye etmem klasiklerden devam beyler.
not: red label iyidir rede laf yok.
not: red label iyidir rede laf yok.
her gördüğümde aklıma rahmetli süleyman demirel geliyor.
severek ictigim viski.
herhangi birsey ile karisrmadan sakin sakin.
herhangi birsey ile karisrmadan sakin sakin.
Motorin. Red label kadar sert değil ama, bunu da içimi hoş değil. Çok daha lezzetli bir dolu viski var.
benim ağız tadıma hiç uymayan johnny walker'ın blended viskisi.
illa scotch içeceksen, bunu içeceğine, git çok daha az fiyata jb iç. (ki o da kötü bir viskidir)
bir altı red label (leş) ve bir üstü green label (hiç denemedim) ve iki üzeri blue label (fazla pahalı) serileridir.
edit: 0 0 7 uyardı. blue label dan önce bir de green label var diye. haklı. o şekilde düzeltelim.
illa scotch içeceksen, bunu içeceğine, git çok daha az fiyata jb iç. (ki o da kötü bir viskidir)
bir altı red label (leş) ve bir üstü green label (hiç denemedim) ve iki üzeri blue label (fazla pahalı) serileridir.
edit: 0 0 7 uyardı. blue label dan önce bir de green label var diye. haklı. o şekilde düzeltelim.
Eğer linç yemeyeceksem damak tadıma en uygun viski bu. Vallahi fiyatı uygun diye söylemiyorum...
görsel
görsel
Çok hasso bir viskidir ağam.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar