bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- iş kadını yazarlar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi3
- beyaz otomobil satın almak9
- ideal sevgilinin en önemli özelliği6
- meloş nerede sorunsalı2
- nervio'nun memleketi3
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- amy adams2
- paris te son tango5
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- park etmek sanatı4
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- haksızsam haksızsın deyin2
- sol tarafın inzal olması3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- kulak arkasını keselemek3
- babalar günü hediyesi2
- izmir3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- kız ismet2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde4
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- yer çekimine küsmek3
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- netflix yasaklanmalıdır4
- pazar günü aktiviteleri3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- karaağaç ev fiyatları2
- spor sonrası pazularını öpmek2
- cuckold erkek5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 2026 trans onur yürüyüşü3
kesinlikle sek içilmesi gereken içki. içkilerin lordudur. genelde 12 yıl bekletilmiş ve koyu altın sarısı bir renk almıştır. diğer firmalar bu rengi yakalamak için karamel kullanır bunlardan kaçınınız. içimi yumuşaktır ağızda biraz bekletince boğazda şekerimsi bir tat bırakır. ve her şeyden önemlisi adam gibi içilmesi gereken bir içkidir yavaş ve sakin tadı alarak içilmesi en uygundur. diğer çeşitler için
(bkz: red label) johnnie walker'dan insanı soğutur açık ara bu firmanın en kötü serisidir.
(bkz: blue label) bulmak oldukça zordur. fiyat olarakta baya tuzludur.
(bkz: red label) johnnie walker'dan insanı soğutur açık ara bu firmanın en kötü serisidir.
(bkz: blue label) bulmak oldukça zordur. fiyat olarakta baya tuzludur.
kurban olayım şu başlıkları hortlatmayın, gözünüzü seveyim black label filan demeyin içen var içemeyen var, tövbe eden var bırakan var.allahsız olmayın ya,lütfen ya.
hali hazırda etinin yüzde 70'lik bitter çikolatası ve de badem eşliğinde tükettiğim viskidir. scotch'dur güzeldir ama yine de daha iyisi için:
(bkz: chivas regal)
daha da iyisi için:
(bkz: lagavulin)
(bkz: chivas regal)
daha da iyisi için:
(bkz: lagavulin)
içindeki yanık aroması o kadar baskındır ki kültablası yalar gibi hissettirir. evet, karakterli bir içkidir, farklıdır, serttir zarttır zurttur. ama bourbon cu biri için içki bile değildir.
Ramazan ramazan akla gelen esfane lezzettir. En son 35lik şişesi 65 tl idi.
an itibari ile kıbrısta litresi 74 liradır.
blended scotch'ların en iyisidir.
doğuşun çayıdır. 60 liralık alışverişe 160 poşetini 9 liradan verirler. içimi güzeldir.
2 gün önce ilk kez denediğim... Söylenenlerin aksine o kadar da sert gelmemiştir. Şimdi uzun uzun yorum yapamam bilgim kısıtlı viski konusunda tek diyeceğim bu kadar.
sinemada arkadaşla gömmüştük dün gibi hatırlıyorum. bayağı bir sert viski. double black'i var bunun bir de içmedim ama tahmin bile edemiyorum. tavsiye etmem klasiklerden devam beyler.
not: red label iyidir rede laf yok.
not: red label iyidir rede laf yok.
her gördüğümde aklıma rahmetli süleyman demirel geliyor.
severek ictigim viski.
herhangi birsey ile karisrmadan sakin sakin.
herhangi birsey ile karisrmadan sakin sakin.
Motorin. Red label kadar sert değil ama, bunu da içimi hoş değil. Çok daha lezzetli bir dolu viski var.
benim ağız tadıma hiç uymayan johnny walker'ın blended viskisi.
illa scotch içeceksen, bunu içeceğine, git çok daha az fiyata jb iç. (ki o da kötü bir viskidir)
bir altı red label (leş) ve bir üstü green label (hiç denemedim) ve iki üzeri blue label (fazla pahalı) serileridir.
edit: 0 0 7 uyardı. blue label dan önce bir de green label var diye. haklı. o şekilde düzeltelim.
illa scotch içeceksen, bunu içeceğine, git çok daha az fiyata jb iç. (ki o da kötü bir viskidir)
bir altı red label (leş) ve bir üstü green label (hiç denemedim) ve iki üzeri blue label (fazla pahalı) serileridir.
edit: 0 0 7 uyardı. blue label dan önce bir de green label var diye. haklı. o şekilde düzeltelim.
Eğer linç yemeyeceksem damak tadıma en uygun viski bu. Vallahi fiyatı uygun diye söylemiyorum...
görsel
görsel
Çok hasso bir viskidir ağam.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar