bugün
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- beyaz otomobil satın almak6
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- 2026 dünya kupası17
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu4
- hoşgeldin pazartesi6
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- karaağaç ev fiyatları2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı4
- spor sonrası pazularını öpmek2
- pazar günü aktiviteleri3
- netflix yasaklanmalıdır4
- bugün de meme atan olmaması7
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- cuckold erkek5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- paris te son tango3
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- ai analiz2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- olduğundan genç göstermek9
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- seksten sonra bira içmek5
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- ona bir şey söyle16
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- morkstar2
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- sözlük kadınları5
kesinlikle sek içilmesi gereken içki. içkilerin lordudur. genelde 12 yıl bekletilmiş ve koyu altın sarısı bir renk almıştır. diğer firmalar bu rengi yakalamak için karamel kullanır bunlardan kaçınınız. içimi yumuşaktır ağızda biraz bekletince boğazda şekerimsi bir tat bırakır. ve her şeyden önemlisi adam gibi içilmesi gereken bir içkidir yavaş ve sakin tadı alarak içilmesi en uygundur. diğer çeşitler için
(bkz: red label) johnnie walker'dan insanı soğutur açık ara bu firmanın en kötü serisidir.
(bkz: blue label) bulmak oldukça zordur. fiyat olarakta baya tuzludur.
(bkz: red label) johnnie walker'dan insanı soğutur açık ara bu firmanın en kötü serisidir.
(bkz: blue label) bulmak oldukça zordur. fiyat olarakta baya tuzludur.
kurban olayım şu başlıkları hortlatmayın, gözünüzü seveyim black label filan demeyin içen var içemeyen var, tövbe eden var bırakan var.allahsız olmayın ya,lütfen ya.
hali hazırda etinin yüzde 70'lik bitter çikolatası ve de badem eşliğinde tükettiğim viskidir. scotch'dur güzeldir ama yine de daha iyisi için:
(bkz: chivas regal)
daha da iyisi için:
(bkz: lagavulin)
(bkz: chivas regal)
daha da iyisi için:
(bkz: lagavulin)
içindeki yanık aroması o kadar baskındır ki kültablası yalar gibi hissettirir. evet, karakterli bir içkidir, farklıdır, serttir zarttır zurttur. ama bourbon cu biri için içki bile değildir.
Ramazan ramazan akla gelen esfane lezzettir. En son 35lik şişesi 65 tl idi.
an itibari ile kıbrısta litresi 74 liradır.
blended scotch'ların en iyisidir.
doğuşun çayıdır. 60 liralık alışverişe 160 poşetini 9 liradan verirler. içimi güzeldir.
2 gün önce ilk kez denediğim... Söylenenlerin aksine o kadar da sert gelmemiştir. Şimdi uzun uzun yorum yapamam bilgim kısıtlı viski konusunda tek diyeceğim bu kadar.
sinemada arkadaşla gömmüştük dün gibi hatırlıyorum. bayağı bir sert viski. double black'i var bunun bir de içmedim ama tahmin bile edemiyorum. tavsiye etmem klasiklerden devam beyler.
not: red label iyidir rede laf yok.
not: red label iyidir rede laf yok.
her gördüğümde aklıma rahmetli süleyman demirel geliyor.
severek ictigim viski.
herhangi birsey ile karisrmadan sakin sakin.
herhangi birsey ile karisrmadan sakin sakin.
Motorin. Red label kadar sert değil ama, bunu da içimi hoş değil. Çok daha lezzetli bir dolu viski var.
benim ağız tadıma hiç uymayan johnny walker'ın blended viskisi.
illa scotch içeceksen, bunu içeceğine, git çok daha az fiyata jb iç. (ki o da kötü bir viskidir)
bir altı red label (leş) ve bir üstü green label (hiç denemedim) ve iki üzeri blue label (fazla pahalı) serileridir.
edit: 0 0 7 uyardı. blue label dan önce bir de green label var diye. haklı. o şekilde düzeltelim.
illa scotch içeceksen, bunu içeceğine, git çok daha az fiyata jb iç. (ki o da kötü bir viskidir)
bir altı red label (leş) ve bir üstü green label (hiç denemedim) ve iki üzeri blue label (fazla pahalı) serileridir.
edit: 0 0 7 uyardı. blue label dan önce bir de green label var diye. haklı. o şekilde düzeltelim.
Eğer linç yemeyeceksem damak tadıma en uygun viski bu. Vallahi fiyatı uygun diye söylemiyorum...
görsel
görsel
Çok hasso bir viskidir ağam.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar