bugün
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- kemalist dünya17
- velvet18
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- birader yazar olmak13
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- üniversitelerin gereksiz olması9
- allah8
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- cemevinde hain kemal sloganları8
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- aile evinde yaşamak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- ona bir şey söyle9
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- devletin her şeye karışması3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- arda güler4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- lahmacunu elle yiyen kız20
- kemalistler9
- atilla olgaç2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- gönüllü moderatörlük2
stalinist sözlük yazarı. soylarının tükenmesi ümüdiyle...
(#18244644) ermeni tehcirine soykırım diyerek güldüren yazar.
kendi dilinde bili kelimesinin beyin anlamına geldiğini öğrendiğim yazar.
bili'si aslen kürt kökenli bir vatandaş tarafından tecavüze uğrayan yazar. sonra aldırdığını öğrendim. insan hiç bilisini aldırır mı? bu arkadaş aldırmış işte. burada saçmalaması ondanmış..
not: bili=beyin
not: bili=beyin
tahrik etmekten başka hiçbir işe yaramayan bünye. yazmayım dedikçe zorla yazdırıyor. itü sözlük'te hakkında yazdıklarımdan dolayı şutlandığımı söylemiş. bir de sincan adliyesine yakınmış bu adam her önüne geleni dava ettirmekle korkutuyor. hayır hakkında yazdıklarım hala orada duruyor git dava et. dava et de o ergen yüzünü bir görelim. çok istiyorsa yaz ayında yapılacak çayın su gibi aktığı iftar zirvesine gelebilir. hehe.
mahallemizin imamıdır. beni ne zaman cemaatin arasında görmezse hemen nick altıma gelip uyarmaktadır. allah ebeden ve daimen ondan razı olsun.
ülkücü dövermiş... güldürdün beni çocuk.
kafasına yediği darbelerden sonra böyle konuşmaya başlamış olmalı. *
kafasına yediği darbelerden sonra böyle konuşmaya başlamış olmalı. *
can sıkınca ülkücü tarafından eksilenen,
can sıkınca cemaatçi tarafından eksilenen,
can sıkınca sosyalist tarafından eksilenen,
can sıkınca kemalist tarafından eksilenen
yazardır. hell yeah!
can sıkınca cemaatçi tarafından eksilenen,
can sıkınca sosyalist tarafından eksilenen,
can sıkınca kemalist tarafından eksilenen
yazardır. hell yeah!
lise 3 öğrencisi ayarında fikirlere sahip kişi.
ankarada zirve yapılacaksa ben de katılayım diyodum ama
(#18274758)
tırstım bundan...
(bkz: smayliwazhiir)
(#18274758)
tırstım bundan...
(bkz: smayliwazhiir)
#18269448 olum niye taş atıyoz lan? bu taş nerden geldi şimdi anlamadım ki? *
linç ettireyim mi seni şimdi sözlüğe;
bakın bakın bildiği tek aktivite devletin kolluk kuvvetlerine taş atmak olan yazar bıdı bıdı diye. *
neyse şaka la şaka, taş ta atarız, sopa da atarız, sıkıntı yok. ufak şeyleri dert etme bebeem, hallolur onlar sen de bakam sınavlar nasıl gidiyor? finaller başladı mı? bitiyo demi bu sene okul!
linç ettireyim mi seni şimdi sözlüğe;
bakın bakın bildiği tek aktivite devletin kolluk kuvvetlerine taş atmak olan yazar bıdı bıdı diye. *
neyse şaka la şaka, taş ta atarız, sopa da atarız, sıkıntı yok. ufak şeyleri dert etme bebeem, hallolur onlar sen de bakam sınavlar nasıl gidiyor? finaller başladı mı? bitiyo demi bu sene okul!
(#18274758) korkutan yazar.
en büyük önderi lenin ve stalin olan yazar. onların da tarihi geçmişlerine bakıyoruz hepsi katil birer yaratıklar.
ülkücülere ayar veriyor bir de milliyetçi oluyor artık nasıl oluyorsa. solda o kadar çok bölünmüşlük var ki kendisini nereye koyacağımı bilemedim. milliyetçi sola ne deniyordu bebişim.
edit: stalin ve lenin'e ettiğim küfrü sildim, sonra moderasyon onu bile siliyor.
ülkücülere ayar veriyor bir de milliyetçi oluyor artık nasıl oluyorsa. solda o kadar çok bölünmüşlük var ki kendisini nereye koyacağımı bilemedim. milliyetçi sola ne deniyordu bebişim.
edit: stalin ve lenin'e ettiğim küfrü sildim, sonra moderasyon onu bile siliyor.
sözlüğün en bilisiz yazarı.
henüz kişiliği oturmamış neyi savunduğunu kendi bile bilmeyen yazardır.
(#18301454) ahmet şafak gibi birisine ünsüz yakıştırması yapmış, bununla da kalmamış kendi zekasına göre bir şarkı bestelemiş yazarcık.
böyle yazarlar hiç eksik olmasın sözlükten... komedi resmen. daha doğrusu çocuk lan bu.
böyle yazarlar hiç eksik olmasın sözlükten... komedi resmen. daha doğrusu çocuk lan bu.
(#18302756)
sabah sabah, bayram değil seyran değil modunda güne pek bir "heyecanlı" başlamış genç yazar. olsun ama, zamanla insanlar olgunlaşıyor, onun için de geçerli olabilir bu tabii.
sabah sabah, bayram değil seyran değil modunda güne pek bir "heyecanlı" başlamış genç yazar. olsun ama, zamanla insanlar olgunlaşıyor, onun için de geçerli olabilir bu tabii.
stalin'in meşru çocuklarından yalnızca biri.
zamanında söylenmişti, nickini bilgisiz alacaktı herhalde g harfini yazarken unutmuş.
hala hakkımda asılsız iddilarıyla aklı sıra beni hedef göstermeye çalışıyor. daha okuduğunu da anlamaktan aciz bu arkadaş. genç siviller için 20 ocak günü taksim'de yürüyeceklermiş yazımı bile anlamamış. eğer ki az buçuk türkçesi olsa yazılandan bile bir şeyler anlar ama yok malasef.
genç sivillerden olsaydım gidip, 20 ocak günü taksim'de yürüyeceklerdir yazarım ama miş ekini kullanmışım yani duymuşum içinde falan değilim.
hala aklınca bana sempatizan diyor bu ergen ruhlu arkadaş. hayır gelip ahlaksız bir basın organını kürtçülerin en sevdiği sitelerden birisi olan xeber24'ün haberini gerçekmiş gösteriyor, kürt internet sitesini itin götüne sokuyorum ve kürt oluyorum ayrıca sempatizan oluyorum.
kendisine defalarca yapma dedim, hakkımda bilmeden yalan konuşma dedikçe içerleniyor. değil sempatizan kürt bile olmadığımı cümle alem bilirken bunun beni sempatizan gibi göstermesi ciddi anlamda komik. dedim ki git hakkımda yazılan yazıları oku, ne olduğumu gör diye hala inat etti okumadı.
not: sözlükte pkklılık yapılamaz diyerek aklınca tehdit ediyor. istiyorsa anayasa mahkemesine bile gidebilir ne de olsa yazdıklarımız burada 6 ay boyunca saklanıyor. adalete güvenimiz tam ne de olsa suçluluk duymuyorum çünkü suçlu falan değilim. tabi adalet önünde hakkımda söylediği asılsız iddialardan birisi olan sempatizan lafından dolayı başı da yanar ki bunu bilmiyor.
kendisiyle aslında tek ortak yönümüz milliyetçi olmamız yoksa diğer türlü bakarsak ben anti komünist bir bireyim.
bir ara okumasını istediğim bir yazı var. 2 dakikasını bile almaz.
http://tinyurl.com/bkwuy2j
bu yazıyı okuduktan sonra eminim hakkımdaki düşünceleri değişecektir.
hala hakkımda asılsız iddilarıyla aklı sıra beni hedef göstermeye çalışıyor. daha okuduğunu da anlamaktan aciz bu arkadaş. genç siviller için 20 ocak günü taksim'de yürüyeceklermiş yazımı bile anlamamış. eğer ki az buçuk türkçesi olsa yazılandan bile bir şeyler anlar ama yok malasef.
genç sivillerden olsaydım gidip, 20 ocak günü taksim'de yürüyeceklerdir yazarım ama miş ekini kullanmışım yani duymuşum içinde falan değilim.
hala aklınca bana sempatizan diyor bu ergen ruhlu arkadaş. hayır gelip ahlaksız bir basın organını kürtçülerin en sevdiği sitelerden birisi olan xeber24'ün haberini gerçekmiş gösteriyor, kürt internet sitesini itin götüne sokuyorum ve kürt oluyorum ayrıca sempatizan oluyorum.
kendisine defalarca yapma dedim, hakkımda bilmeden yalan konuşma dedikçe içerleniyor. değil sempatizan kürt bile olmadığımı cümle alem bilirken bunun beni sempatizan gibi göstermesi ciddi anlamda komik. dedim ki git hakkımda yazılan yazıları oku, ne olduğumu gör diye hala inat etti okumadı.
not: sözlükte pkklılık yapılamaz diyerek aklınca tehdit ediyor. istiyorsa anayasa mahkemesine bile gidebilir ne de olsa yazdıklarımız burada 6 ay boyunca saklanıyor. adalete güvenimiz tam ne de olsa suçluluk duymuyorum çünkü suçlu falan değilim. tabi adalet önünde hakkımda söylediği asılsız iddialardan birisi olan sempatizan lafından dolayı başı da yanar ki bunu bilmiyor.
kendisiyle aslında tek ortak yönümüz milliyetçi olmamız yoksa diğer türlü bakarsak ben anti komünist bir bireyim.
bir ara okumasını istediğim bir yazı var. 2 dakikasını bile almaz.
http://tinyurl.com/bkwuy2j
bu yazıyı okuduktan sonra eminim hakkımdaki düşünceleri değişecektir.
kendisi hakkında şuna kanaat getirdim. okumuyor, okusa da tükürdüğünü yalamaktan korktuğu için bazı şeyleri kabullenemiyor. istediği gibi at koşturabilir, hakkımda asılsız iddialarda bulunabilir. ciddiye alınacak bir tarafı olduğunu görmüyorum.
not: liberalim, kapitalistim.
not: liberalim, kapitalistim.
(#18339855) silah bırakmasını yanlış taraftan isteyen yazar.
Sıradan bir ergen. illuminati pkk israil amerika oyunlari falan aynı tantana işte. Politikayı sadece bunlardan zanneden tipik ergen. Pkk üyesiymisiz. Pkk dernek mi amına koyim?
Ciddiye alınmaması gereken yazar.
Ciddiye alınmaması gereken yazar.
önüne gelene pkklı diyen yazar. zannedersek bu ülkedeki 60 bin kişi dışındaki herkes pkklı. 60 bin kişi de tkp'ye oy verenler. yeminle bir gün iktidara gelse tkp, stalin ve lenin gibi olur yeminle. bizden değil diyerek astırmak falan isterler. bu da cellat olur. baksana önüne gelene pkklı diyerek tatmin oluyor.
not: adam protest sanayici gibi birine bile pkklı dedi lan. eheheh.
not: adam protest sanayici gibi birine bile pkklı dedi lan. eheheh.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar