bugün
- velvet27
- aile evinde yaşamak12
- sedat pekmez17
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ingiliz aksanı6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ebu muhammed el culani3
- kemalist dünya19
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- fight club4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- çomar putu3
- maklube4
- tavuk iskender2
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- bir gecede cahil kaldık5
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- yazarların iyi olduğu konular2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- beynin güzelce yıkanması2
- galatasaray lobisi10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- muşlettin amca birader bey2
- manyak bey biraderin silik olması2
- yazarların ilk kedileri3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- hızlı para kazanmanın yolları14
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak13
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- allah9
- sözlüğün en şey yazarı2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- midas2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- işe uykusuz gitmek2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
zamanında söylenmişti, nickini bilgisiz alacaktı herhalde g harfini yazarken unutmuş.
hala hakkımda asılsız iddilarıyla aklı sıra beni hedef göstermeye çalışıyor. daha okuduğunu da anlamaktan aciz bu arkadaş. genç siviller için 20 ocak günü taksim'de yürüyeceklermiş yazımı bile anlamamış. eğer ki az buçuk türkçesi olsa yazılandan bile bir şeyler anlar ama yok malasef.
genç sivillerden olsaydım gidip, 20 ocak günü taksim'de yürüyeceklerdir yazarım ama miş ekini kullanmışım yani duymuşum içinde falan değilim.
hala aklınca bana sempatizan diyor bu ergen ruhlu arkadaş. hayır gelip ahlaksız bir basın organını kürtçülerin en sevdiği sitelerden birisi olan xeber24'ün haberini gerçekmiş gösteriyor, kürt internet sitesini itin götüne sokuyorum ve kürt oluyorum ayrıca sempatizan oluyorum.
kendisine defalarca yapma dedim, hakkımda bilmeden yalan konuşma dedikçe içerleniyor. değil sempatizan kürt bile olmadığımı cümle alem bilirken bunun beni sempatizan gibi göstermesi ciddi anlamda komik. dedim ki git hakkımda yazılan yazıları oku, ne olduğumu gör diye hala inat etti okumadı.
not: sözlükte pkklılık yapılamaz diyerek aklınca tehdit ediyor. istiyorsa anayasa mahkemesine bile gidebilir ne de olsa yazdıklarımız burada 6 ay boyunca saklanıyor. adalete güvenimiz tam ne de olsa suçluluk duymuyorum çünkü suçlu falan değilim. tabi adalet önünde hakkımda söylediği asılsız iddialardan birisi olan sempatizan lafından dolayı başı da yanar ki bunu bilmiyor.
kendisiyle aslında tek ortak yönümüz milliyetçi olmamız yoksa diğer türlü bakarsak ben anti komünist bir bireyim.
bir ara okumasını istediğim bir yazı var. 2 dakikasını bile almaz.
http://tinyurl.com/bkwuy2j
bu yazıyı okuduktan sonra eminim hakkımdaki düşünceleri değişecektir.
hala hakkımda asılsız iddilarıyla aklı sıra beni hedef göstermeye çalışıyor. daha okuduğunu da anlamaktan aciz bu arkadaş. genç siviller için 20 ocak günü taksim'de yürüyeceklermiş yazımı bile anlamamış. eğer ki az buçuk türkçesi olsa yazılandan bile bir şeyler anlar ama yok malasef.
genç sivillerden olsaydım gidip, 20 ocak günü taksim'de yürüyeceklerdir yazarım ama miş ekini kullanmışım yani duymuşum içinde falan değilim.
hala aklınca bana sempatizan diyor bu ergen ruhlu arkadaş. hayır gelip ahlaksız bir basın organını kürtçülerin en sevdiği sitelerden birisi olan xeber24'ün haberini gerçekmiş gösteriyor, kürt internet sitesini itin götüne sokuyorum ve kürt oluyorum ayrıca sempatizan oluyorum.
kendisine defalarca yapma dedim, hakkımda bilmeden yalan konuşma dedikçe içerleniyor. değil sempatizan kürt bile olmadığımı cümle alem bilirken bunun beni sempatizan gibi göstermesi ciddi anlamda komik. dedim ki git hakkımda yazılan yazıları oku, ne olduğumu gör diye hala inat etti okumadı.
not: sözlükte pkklılık yapılamaz diyerek aklınca tehdit ediyor. istiyorsa anayasa mahkemesine bile gidebilir ne de olsa yazdıklarımız burada 6 ay boyunca saklanıyor. adalete güvenimiz tam ne de olsa suçluluk duymuyorum çünkü suçlu falan değilim. tabi adalet önünde hakkımda söylediği asılsız iddialardan birisi olan sempatizan lafından dolayı başı da yanar ki bunu bilmiyor.
kendisiyle aslında tek ortak yönümüz milliyetçi olmamız yoksa diğer türlü bakarsak ben anti komünist bir bireyim.
bir ara okumasını istediğim bir yazı var. 2 dakikasını bile almaz.
http://tinyurl.com/bkwuy2j
bu yazıyı okuduktan sonra eminim hakkımdaki düşünceleri değişecektir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar