bugün

bilisiz

kendisi hakkında şuna kanaat getirdim. okumuyor, okusa da tükürdüğünü yalamaktan korktuğu için bazı şeyleri kabullenemiyor. istediği gibi at koşturabilir, hakkımda asılsız iddialarda bulunabilir. ciddiye alınacak bir tarafı olduğunu görmüyorum.

not: liberalim, kapitalistim.
© copyright 2005 - 2026