bugün

yeni bir dokuzuncu nesil yazar. hoş gelmiştir.
(bkz: entry numarasının son rakamını 5 ile bitirmek/@beyazkas)

lan çaylak çaylak iyi güldürdün haa, çocukken demek saniseyle yapıyodunuz. * hala yapıyosunuzdur heralde. *

neyse hoşgeldin canım ciğerim, öpering. *
7.nesilden kalma bir yazarım desem çaylak damgası yemem sanırım.
neyse hoşbulduk diyelim..
© copyright 2005 - 2026