bugün

Rezil olunan bir durumdur. ışık yanık şekilde dolaşırsan olacağı budur.
cevre yolundayken super otesi (burada ironi var) olan seydir. Donuste yok, benzin bittigi icin de gidemiyosunuz, oyle got gibi kalirsiniz iste...
ne zaman benzin bitse en yakın benzinci birden en uzak benzinciye dönüşür.
ne zaman benzin bitse en yakın benzinci birden en uzak benzinciye dönüşür.
Almanya'da otobanda yakıtınızın bitmesi yasaların ihlalidir ve suçtur. Sürücü cezalandırılır.
Bir kere otobanda bitmişti benzinimiz. Eşim benzinliğe yürümüştü. Oğlumla arabada kalmıştık. Yanımızdan geçen arabalar çarptı çarpacak gibi... araba sallanıp duruyordu diğer arabaların hızından. Kabus gibiydi. Bir yandan polis gelecek korkusu.
Öyle durumlarda pancar gibi oluyorum utançtan insanlık suçu işlemişim gibi.

Bir seferinde de izmir'den dönerken kalıyorduk öyle. Neyseki manisa'da paralı yola girer girmez istasyon çıktı karşımıza. Gözünü sevdiğim paralı yolları. O gerilimi bir daha yaşamak istemiyorum.
benzin solması tamam da bitmesini hiç görmedim...
© copyright 2005 - 2026