bugün
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz5
- biz arap değiliz biz türk üz6
- lionel messi8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı5
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- askerlik9
- kıskançlık5
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- ismail kartal16
- sürekli esnemek6
- kadında güzellik aramayan erkek5
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- tuncay güney2
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- kimyon3
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- yazın yapılabilecek işler2
- the god himself3
- nady bondar2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- erectovanga2
- gözde celep2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- işsizlere tavsiyeler2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- kazıklı maria3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- şansın yaver gitmesi2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- kumardan para kazanmak2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- cristiano ronaldo4
yaşamaktan vazgeçtiğim ve bu şarkıyla insan kendine rağmen yaşamayı bilmeli bazen sözüyle hayata döndüren şarkı.
nev'in dinlerken akıntısına kapılınan şarkısı. içsel hesaplaşma niteliğinde sözleri tutunamayanların serzenişlerinden biri olsa gerek. bu şarkı beni anlatıyor demekten bıktım defalarca ama yine aynı şeyi söyleten bir şarkı olmuştur sözleriyle.
sözlerini yazalım bu arada;
içimde kaleler inşaa ettim kırılmamak adına
harcına gözyaşı döktüm daha da sağlam olsun diye
şimdi yarattığım zindanlarda ışıksızım
kaçtım kendime saklandım her küstüğümde
vazgeçtim aynalardan vakitsiz uykulardan
insan kendine rağmen yaşamayı bilmeli bazen
benmişim kendimden bir korkak yaratmışım
kendimi korurken en çok ben ürkütmüşüm
benmişim kendini savunurken en çok hançerleyen
bir meçhul olmuşum failim ben
ama beni bana küstüren beni bana kırdıran
kalpsizin hiç suçu yok mu?
kim demiş aşıklar hep mutlu olurlar diye
hesapsız seveceksin, canın ağzına gelse de
vururken yalnızlık yüzüne
sen pay edersin gönlünü onlarca hüzüne
sözlerini yazalım bu arada;
içimde kaleler inşaa ettim kırılmamak adına
harcına gözyaşı döktüm daha da sağlam olsun diye
şimdi yarattığım zindanlarda ışıksızım
kaçtım kendime saklandım her küstüğümde
vazgeçtim aynalardan vakitsiz uykulardan
insan kendine rağmen yaşamayı bilmeli bazen
benmişim kendimden bir korkak yaratmışım
kendimi korurken en çok ben ürkütmüşüm
benmişim kendini savunurken en çok hançerleyen
bir meçhul olmuşum failim ben
ama beni bana küstüren beni bana kırdıran
kalpsizin hiç suçu yok mu?
kim demiş aşıklar hep mutlu olurlar diye
hesapsız seveceksin, canın ağzına gelse de
vururken yalnızlık yüzüne
sen pay edersin gönlünü onlarca hüzüne
şahsi kanaatime göre en sondaki:
"ama beni bana küstüren beni bana kırdıran
kalpsizin hiç suçu yok mu?
kim demiş aşıklar hep mutlu olurlar diye
hesapsız seveceksin, canın ağzına gelse de
vururken yalnızlık yüzüne
sen pay edersin gönlünü onlarca hüzüne"
parçayla biraz alakasız olmamış. kendi kişiliğinden memnun olmayan, içsel hesaplaşmalar yaşayan adamın pek öyle aşkla meşkle arası olmaz. hele kim demiş aşıklar mutlu olur falan ne alaka bu şarkıyla.
ama onun dışında, buraya kadar olan sözler, insanı bitirir, bu sözleri ben yazmalıydım dedirtir, büyüksün be abi dedirtir.
helal olsun.
"ama beni bana küstüren beni bana kırdıran
kalpsizin hiç suçu yok mu?
kim demiş aşıklar hep mutlu olurlar diye
hesapsız seveceksin, canın ağzına gelse de
vururken yalnızlık yüzüne
sen pay edersin gönlünü onlarca hüzüne"
parçayla biraz alakasız olmamış. kendi kişiliğinden memnun olmayan, içsel hesaplaşmalar yaşayan adamın pek öyle aşkla meşkle arası olmaz. hele kim demiş aşıklar mutlu olur falan ne alaka bu şarkıyla.
ama onun dışında, buraya kadar olan sözler, insanı bitirir, bu sözleri ben yazmalıydım dedirtir, büyüksün be abi dedirtir.
helal olsun.
(bkz: meğersem)
içimi kemiren şey nedir sorusunun cevabıdır.
''şimdi yarattığım zindanlarda ışıksızım''
''insan kendine rağmen yaşamayı bilmeli bazen''
ne güzel yazmış adam. klibi gibi eğlenceli bir şarkıdır.
''insan kendine rağmen yaşamayı bilmeli bazen''
ne güzel yazmış adam. klibi gibi eğlenceli bir şarkıdır.
nakaratları beni anlatan şarkı. klibi de şarkıyla muazzam ikili oluşturmuş. iyi ki varsın nev.
Klibide sözleride mükemmel. Şarkıyı dinlerken hakikaten benmişim diyorsun.
Sözleri çok anlamlı olan, mükemmel şarkı.
Başlığı okuyunca aklıma direk o güzel şarkı geldi. Düşününce şarkı bayağı beni anlatıyor.
görsel
bana yakın geldin dedi;
sevdi...
bana yakın geldin dedi;
vurdu...
bana yakın geldin dedi;
ve gitti...
adlarını sordum usta;
güldü kitaplar,iki ayaklılar dediler.
•••sevgili kalbim gider,kitaplar şahit olsun ki herkes gider bir hoşçakala bakar•••
bana yakın geldin dedi;
sevdi...
bana yakın geldin dedi;
vurdu...
bana yakın geldin dedi;
ve gitti...
adlarını sordum usta;
güldü kitaplar,iki ayaklılar dediler.
•••sevgili kalbim gider,kitaplar şahit olsun ki herkes gider bir hoşçakala bakar•••
Kıyıda köşede kalmış harika bir nev şarkısı. Sözler, müzik, ses hepsi çok iyi.
Daha önce yazdım mı bilmiyorum ama beni depresyondan çıkaran bir şarkıdır.
Sözleri muazzam olan nev şarkısı.
"kaçtım kendime saklandım her küstüğümde
vazgeçtim aynalardan vakitsiz uykulardan
insan kendine rağmen yaşamayı bilmeli bazen"
"kaçtım kendime saklandım her küstüğümde
vazgeçtim aynalardan vakitsiz uykulardan
insan kendine rağmen yaşamayı bilmeli bazen"
Maalesef kendime rağmen yaşamayı bilemedim nevzat abi. Olmadı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar