bugün

uludağ sözlük yazar kişisidir.

gotchaaa...

"de ve ki" ayrı mı bitişik mi yazılır bilemeyip,

bütün nicki bitişik yazmış anlaşılan.

nickiyle ne kadar da örtüşen bir hareket.

neyse yazsın çizsin bakalım.
bugün zirvede tanıştığım ve kaç yıllık güzellik anlayışıma yeni bir tanım getirmiş sevimli mi sevimli, kibar mı kibar ama bir o kadar da derin bir yazar. şarap gibi yıllandıkça hem güzelleşiyor sanırım. bir de ne istediğine karar verebilse diyorum ama o fizik o endam zaten göreni direk etkiliyor, yapsın nolucak diyorum.

(bkz: eğlen güzelim gününü gün et)
An itibariyle anlamsiz bir sekilde seri eksilenen yazardir.

Eksileyen şahısa: Derdin nedir, neden ben, sapigim mi oldun konusarak cozebiliriz cekinme gel.
© copyright 2005 - 2026