bugün

bendebilmiyorumki

bugün zirvede tanıştığım ve kaç yıllık güzellik anlayışıma yeni bir tanım getirmiş sevimli mi sevimli, kibar mı kibar ama bir o kadar da derin bir yazar. şarap gibi yıllandıkça hem güzelleşiyor sanırım. bir de ne istediğine karar verebilse diyorum ama o fizik o endam zaten göreni direk etkiliyor, yapsın nolucak diyorum.

(bkz: eğlen güzelim gününü gün et)
© copyright 2005 - 2026