bugün

böyle yazarlar az işte. azaldı demiyorum. o da saçmasapan bi saçmala zaten. bakıyon 11. nesil sözlük çok bozdu diyor aq. neyse seviyeli ve terbiyeli bi yazar. oleydir yaşasındır.
bu kadar çok az nickaltı girilmesiyle şaşırtan yazardır. verdiği bilgilerle ufuk genişletir.
Entry'lerini sonra okuyacağım yazardır. Bilgi kapasitesi sanırım ihtiyacımız olan bir genişlikte.
Keşke giden böyleleri olmasa dedirtmiştir.

Bir yazar.
© copyright 2005 - 2026