bugün
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- burç saçmalığı4
- cut the crap3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek4
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek2
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- nofap5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tekerlek kaşar4
- sedat pekmez18
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- tarot falına inanan salak8
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- kadınlar neden aldatır16
- eski uludağ sözlük ortamı2
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- 2026 dünya kupası15
- futbol8
- devşirmelik makamı13
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- özbekistan2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- portekiz2
- aldım kabul ettim4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- hoşçakal leyla2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- lionel messi11
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ithal et3
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- fransız arabaları3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
hindistan menşeili motosiklet markası. türkiye pazarına kuralkan motosiklet tarafından getirildi. şimdilik pulsar ve dıscovery modelleri bayilerde satışlarda. kanuni bayi ve servisleri tarafından da hizmet sağlanmakta olup, pazardaki etkisi biraz zaman geçtikten sonra belli olacaktır.
şimdide gündeme türkiye pazarına çıkaracağı motorsiklet motorlu otomobil ile geliyor. 15 bin tl olacakmış fiyatı. yokuş çıkar mı sorusu akıllarda.
camlarını şeffaf poşetten yapmışlar. 217cc motoru var. 50cc kaportayı kaldırır. 150cc 4 kişiyi kaldırır 17cc lastikleri hesaplarsak rahat çıkar yokuş. hava sogutmalı 4 zamanlı motoru var. çevre dostu motoru var demek.
eğer 2 zamanlı motoru olsa bilinçli kişiler almazdı.
motorun enjeksiyonlu üç tane bujisi olduğundan bahsediliyor doğrumu yoksa şehir efsanesimi.
sözcü tv de su soğutmalı diyor. web sitesinde hava soğutmalı yazıyor.
http://www.sozcu.com.tr/2...ozcu-tv-test-etti-987741/
eğer 2 zamanlı motoru olsa bilinçli kişiler almazdı.
motorun enjeksiyonlu üç tane bujisi olduğundan bahsediliyor doğrumu yoksa şehir efsanesimi.
sözcü tv de su soğutmalı diyor. web sitesinde hava soğutmalı yazıyor.
http://www.sozcu.com.tr/2...ozcu-tv-test-etti-987741/
Hindistan menşeili motosiklet üreticisi.
Türkiye'ye kuralkan holding tarafından getiriliyor. Boxer, discover, pulsar 200ns, pulsar 200rs gibi fiyat performans canavarı motorları var.
Kalite olarak bir japon olmasa da çinli'den kat kat iyi motosikletler üretiyor bajaj. Ayrıca ktm'nin motorlarını da üreten firmadır.
Kalite olarak bir iddiaları yok. Sadece sağlam, az yakan ve rakiplerine oranla uygun ürünler satma peşindeler. Müşteri konusunda da oldukça hassas oldukları söyleniyor. Motordaki sorun Ne olursa olsun garantiden değiştirip birebir ilgileniyorlarmış.
Bajaj'ın ülkemizdeki motosiklet pazarını canlandırdığını düşünüyorum. özellikle 10 yıllık cbf'e neredeyse 6000 lira isteyen honda'ya bu klasmanda ciddi bir rakip geldi diyebiliriz.
Türkiye'ye kuralkan holding tarafından getiriliyor. Boxer, discover, pulsar 200ns, pulsar 200rs gibi fiyat performans canavarı motorları var.
Kalite olarak bir japon olmasa da çinli'den kat kat iyi motosikletler üretiyor bajaj. Ayrıca ktm'nin motorlarını da üreten firmadır.
Kalite olarak bir iddiaları yok. Sadece sağlam, az yakan ve rakiplerine oranla uygun ürünler satma peşindeler. Müşteri konusunda da oldukça hassas oldukları söyleniyor. Motordaki sorun Ne olursa olsun garantiden değiştirip birebir ilgileniyorlarmış.
Bajaj'ın ülkemizdeki motosiklet pazarını canlandırdığını düşünüyorum. özellikle 10 yıllık cbf'e neredeyse 6000 lira isteyen honda'ya bu klasmanda ciddi bir rakip geldi diyebiliriz.
Sen yıllarca ingiliz sömürgesi ol. Gel.böyle bir marka yarat.
Türkiye mi, yıllardır özgür bir ülke ama nedense böyle şeyler yapmak götümüze zor geliyor.
Türkiye mi, yıllardır özgür bir ülke ama nedense böyle şeyler yapmak götümüze zor geliyor.
yerli araba üretsek şartlardan dolayı satabileceğimiz ülke yok. ancak afrikaya satabilirsin. üçüncü ülke olduğumuz için bu durum böyle. ben bir alman vatandaşı olsam bmw, mersedes, opel araba alırdım. bajaj hidistanda üretiliyor senin ürettiğin arabayı hindistan vatandaşı alamaz. fakir halk. alman arabasıda alamaz.
bajaj 100km 15 tl benzin harcıyor çok fazla değilmi. motor hacmi çok küçük olduğu için çabuk yıpranır motor.
hesap kitap yaparsan rekabet şarları zorluyor çok sağlam paran olması lazım. ticaretle ugraşıp batan firmalar var sonunda adam beş parasız kalıyor intihar ediyor.
evde pasta yap. satabileceğin müşteri bul. eger başarılı olursan araba üretimini düşünebilirsin.
evde sararmayan boya üret başarılı olursan araba üretimini düşünebilirsin.
bajaj 100km 15 tl benzin harcıyor çok fazla değilmi. motor hacmi çok küçük olduğu için çabuk yıpranır motor.
hesap kitap yaparsan rekabet şarları zorluyor çok sağlam paran olması lazım. ticaretle ugraşıp batan firmalar var sonunda adam beş parasız kalıyor intihar ediyor.
evde pasta yap. satabileceğin müşteri bul. eger başarılı olursan araba üretimini düşünebilirsin.
evde sararmayan boya üret başarılı olursan araba üretimini düşünebilirsin.
kötü bir motosiklet olmadığını duydum. kendim kullanmadım. ancak cbr 250 ile kıyaslamak yanlış olur. ybr 125 ile kıyaslanabilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar