bugün

FSF (free software foundation) tarafından başlatılan Windows Vistanın ne menem bi şey olduğunu ortaya döken hareket.
http://badvista.fsf.org/

Ayrıca gezerken bi kaç değerlendirme yazısı da gördüm:
http://linuxhelp.blogspot...f-microsoft-vista-os.html
http://www.fazlamesai.net/?a=article&sid=4361
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026