bugün

beşir denen karakterinin çok sağlam bünyeye sahip olduğu dizi. uzun zamandır izlemiyordum diziyi bugün bakayım dedim, öldü ölecekti hala ölememiş adam. bihter ölür beşir ölmez arkadaş.
kanal d'nin internet sitesine girdiğimde aşk-ı memnu'nun vedası için geri sayım sayacını gördüm. oğlum lost biterken böyle bişey olmadı. napıyosunuz lan? *
porn u memnu...
bi güiza yaktı bizi böyle gözyaşlarıyla bir de sen behlül, nerdeyse al lan bihter sana helal olsun o kaşındı diyesimiz geldi.
adnanın hayırsız yiğenine almış olduğu süper tekne agzımızın suyunu akıtmıştır.
bihter in koyu renk ruj sürüp o ağzını kepçük kepçük kaydırmasıyla tam bir joey potterolduğu dizidir. ayrıca o doğum günü sonrası yat önünde yapılan muhabbetler neydi öyle yaa? eski türk filmlerinde 70 li yıllar zengin piç şımarık topluluklar vardır ya, aynen öyleydiler. sürekli vuhuuuu...
iki bölümdür, behlül karakterinin "aha şimdi siki tuttuk" bakışıyla sonlanmaktadır.
boş vakitlerinde amcasının genç ve güzel karısını düdüklemeyi* kendine iş edinmiş adamın hikayesini anlatan akıllara zarar dizi.
o değil de beşir'in dudakları gün geçtikçe daha korkunç oluyor.*
bir genç kız nasıl olmamalı :

(bkz: nihal ziyagil)
kim ne derse desin türkiye nin en çok izlenen dizisidir, sırf istanbul un güzelliğini, büyüsünü ekrana başarıyla yansıttığı için bile izlenebilir. beğenmeyen arkadaşalara saygı duyarım ancak yerin dibine sokmaya çalışan arkadaşlar, sizlere sesleniyorum, lost ayarında senaryolar yazdınızda yapımcılar mı sallamadı? yemeyin beni allah aşkına.
o değil de bu beşir'in anuna koyim ben ya. ske sürülecek akıl yok adamda.

oh rahatladım.
ben anlamadım bu emo ednan yalı almadı mı bunlara? e ama bunlar amarıgada yaşıcaz diyolar bi de andaval nihal diyo ki garibim beşire "ay istediğin zaman gelir kalırsın bizde... gerçi yurtdışında yaşıcaz biz tadını çıkaramıcaz ama olsun yine de evimiz." Allahım ölücem ya bi de tekne almış bunlara bi de yine güdük nihal "ben almadım ki babam alduu" demedi mi kafasına ıslak odunla vurmak istedim. rahat mısın kızım ya ne utanmaz karısın. "alcak tabi o kadar parası var eşek gibi de alıcak" modunda gezme artık lan. ben valla okulu bitirip işe başladığımdan beri babamdan kuruş para istemiyorum. adamcağız soruyo paran var mı kızım diye de yoksa bile var diyorum lan utanıyorum çünkü. sen ne öküz bi insansın?
çok pis sinirliyim.
yatta nihal'in behlül'e şimdi bu sakinliği bırak git işlerle uğraş demesi de gerçekten insanı çileden çıkarır.doğrudur belki nihalin yorgunluk anlayışı sağa sola emir vermektir.
Halid Ziya Uşaklıgil'in okumakta zorluk çekilebilecek kitaplarından biri. Dili ağır gelebilir. Kişinin seçtiği konular genelde aynıdır, üzerinde durduğu konularda aynı şekilde yoğun romantizm yüklüdür ve birbirini tekrarlar. Ülkenin büyük sorunlar yaşadığı dönemde yazarların romanlarında bu konuları işlemesi ne kadar doğrudur bilinmez. Gerçi istibdat dönemi nedeniyle siyasi içerikli kitaplar yazmaktan çekinir yazarlarımız bu da tartışmaya açık bir konudur.
usta yazar uşaklıgil in çok güzel bir eseri olup, günümüzdeki dizi uyarlamasında biraz çizginin dışına çıkan dizi.
--spoiler--
Eğer kitaba sadık kalınacaksa, Ednan Beyin kendi elleriyle Behlüle kaçış aracı sağladığı dizidir. bu dizideki behlül olaylar ortaya çıkar çıkmaz atlar o yata kaçar italyaya...
--spoiler--
niye ısrarla finali için eclipse ile aynı temayı yakalamaya çalışan dizidir, anlamış değilim.
iki hafta içerisinde final yapması beklenilen dizi.
nihal'in yatta behlül'ün penyesini giydiği sahne hiç estetik değildi.bu işler sana göre değil nihalcik.sen ne zaman başımıza seks abidesi oldun.okula git sen elin kalem tutsun başka bişey değil.
dizi senaristleri sayesinde,adnan beyin genişliği ve yatak sahneleriyle tepkilere sebep olan bir yapıma dönüşen halit ziya uşaklıgil'in ölümsüz eseri.
24 haziran gecesi entry rekoru kırması beklenen dizidir.
insanların önceden bilinen bir final için bu kadar nasıl heyecanlandığını anlayamadığım tuhaf, çok ratingli, onun bunun birbiriyle yattığı tuhaf dizi. kanal bastırır perşembe gecesini kapat diye. gereksiz sahnelerle uzar da uzar. anlamsızdır.
beşir in kaldığı odanın penceresinin akvaryuma benzediği dizi. beşir resmen o camın altında balık gibi duruyor.*
(bir kısım) türk insanının seviyesini gösteren filmdir.