bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- beyaz otomobil satın almak14
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- makarna süzmek5
- tgrt3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- almanya4
- anın görüntüsü15
- esra'yı aç esra'yı2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- iş kadını yazarlar6
- paris te son tango6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- lucas luthor2
- kaçak çay2
- hoşgeldin pazartesi7
- oyuncu2
- gocu bey meh meh bey birader4
- gocu abi2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- futbol9
az önce her yerime kurabiyeli aramolasını sıktım. aşırı seksi hissediyom kendimi.
sevdiğim bir deydorant.
özellikle -mümkünse yaz vakitlerinde- kaykay & taze güller, soğuk günlerde de leather & cookies kullanıyorum. ay millet koltuk altımda yatacak o derece hoş kokular.
zaten karılara da bahane olsun, he he oldu başka?
özellikle -mümkünse yaz vakitlerinde- kaykay & taze güller, soğuk günlerde de leather & cookies kullanıyorum. ay millet koltuk altımda yatacak o derece hoş kokular.
zaten karılara da bahane olsun, he he oldu başka?
(bkz: Giantic axe)
ingilizce balta.
Her reklamında kadını bir cinsel obje olarak kullanıp 8 mart dünya kadınlar günü'nde kadınların değerini ve kadın olarak yaşamanın zor olduğunu vurgulayan bir reklam hazırlayan marka.
iki gün sonra " özür dileriz. " dedikleri kadınları yine birer cinsel obje olarak oynatacakları reklamlarla yer alacaklar medyada.
Kapitalizm gerçekten tuhaf.
iki gün sonra " özür dileriz. " dedikleri kadınları yine birer cinsel obje olarak oynatacakları reklamlarla yer alacaklar medyada.
Kapitalizm gerçekten tuhaf.
warcraft dota herosu.
takım arkadaşlarını arkasına alır ve "durun önden ben giricem" diyerek kendini düşman herolarin arasına atar. onları birkaç saniyeliğine kendisine bağlar ölümü pahasına.
öyle de yiğit ve delikanlı herodur.
takım arkadaşlarını arkasına alır ve "durun önden ben giricem" diyerek kendini düşman herolarin arasına atar. onları birkaç saniyeliğine kendisine bağlar ölümü pahasına.
öyle de yiğit ve delikanlı herodur.
Avedonun sahip oldugu vuruş bırımıdır. Warrıor vslerınde sızı hbye karsı koruyabılır. Sos 3 olursa wslerde bir panthınol olabilirsiniz.
dota herolarindan kabadayi olanidir efenim.
elinde ismi ile özdeşleşmiş baltasi ile ortaliğin anasını ağlatma potansiyeli yüksek hard herolarindan birisidir.
oyun itibari ile ikiye ayrilir, dagger öncesi ve sonrası diyerek..
vuan guard-blade male-dagger 3'lüsünden sonra iyi bi support hero ile oyunu sürükleyebilme kapasitesi cok yüksektir.
combo oyunlar icin vazgeçilmezliği de ayrı bir parantez.
arkasında bir dazzle-crysal maiden 2'lisi ile harikalar yaratabilirsiniz, feeder takimda bi boka yaramaz tabii ki her hero gibi. iyi bir stunner ve silencer (earth shaker-vengeful-silencer-distrubutor) gibi herolar varsa bazen hiçbir şey ifade etmeyebiliyor tabi.
allah dagger ve berserker's i usta kullanan axe'lerden korusun.
amen.
elinde ismi ile özdeşleşmiş baltasi ile ortaliğin anasını ağlatma potansiyeli yüksek hard herolarindan birisidir.
oyun itibari ile ikiye ayrilir, dagger öncesi ve sonrası diyerek..
vuan guard-blade male-dagger 3'lüsünden sonra iyi bi support hero ile oyunu sürükleyebilme kapasitesi cok yüksektir.
combo oyunlar icin vazgeçilmezliği de ayrı bir parantez.
arkasında bir dazzle-crysal maiden 2'lisi ile harikalar yaratabilirsiniz, feeder takimda bi boka yaramaz tabii ki her hero gibi. iyi bir stunner ve silencer (earth shaker-vengeful-silencer-distrubutor) gibi herolar varsa bazen hiçbir şey ifade etmeyebiliyor tabi.
allah dagger ve berserker's i usta kullanan axe'lerden korusun.
amen.
spor salonu deodorantıdır.
Hojdir.
Çok çok iyidir beğenerek kullanıyorum.alüminyumsuz oldukları için daha bir cezbedicidir.
6 saat oyun başından kalkmama engel olan herodur. ultisini atmak zevk veriyor cidden *
bunu oynadım ilk oyunumda feedledim tabiki de ama dota güzel değil abi.
dota'nın en hayvan herosundan biri. 'vurun lan bana' deyi dolaşan tek hayvandır. (huskarı salla)
ahanda böyle bir şey:
https://www.youtube.com/watch?v=kzUCYAiDr8Q#t=26
ahanda böyle bir şey:
https://www.youtube.com/watch?v=kzUCYAiDr8Q#t=26
Reklamıyla basitliğini bir kez daha anımsatmıştır.
o kadar iğrenç bir koku ki, alıyonuz bimden axe deodorant basıyonuz üstünüze, otobüs, etraf, her yer leş kokuyor. inanmayın öyle reklamlarda kızların erkeklerin üstüne atladığına, aynı kutuplu mıknatıslar gibi itiyonuz etrafınızki kızları. valla ki. bakın bu bacınıza güvenin yoktan yere gelip yazmadım bunu. ben size çok güzel bi tarz bi hava yakalatıcam, kızların arzuladığı, içlerinin içim içim kaynadığı erkek edicem inşallah durun bakalım.
darktemptation serisini bayadır kullanıyorum. nivea ,fa vs. rezalet ötesi kokan deodorantlardan 5-10 adım önde kendisi.
Claudia Leitte'nin de icra ettiği, brezilya kaynaklı bir müzik türü.
dark temptation dışında bir boka yaramayan deodorant markası. onun da boku çıktı zaten.
Cikolata kokulu deodorantı iyidir fakat bir slazenger kadar değil.
(bkz: dota2)
iyi parfümlerine bazen rast geldiğim firma.
Gerçekten türkiyede yeni bir çığır açmış markadır. iyidir hoştur yaz da geliyor kullanınız.
yıllardır hemen her çeşit deodorantını kullanmış biri olarak söylemeliyim ki aralarında en iyi koku hiç şüphesiz anarchy'dir. raflardan kalkmadığı sürece bundan kullanacağım sanırım. mesela apollo var bulaşmayın, iğrenç ötesi. sıktıktan sonra kendinizden tiksiniyorsunuz.
tek kelimeyle iğrençkoku. kokuya hassas biri olarak beni hayattan soğutuyor. hayır erkeklere kim tavsiye ediyor bunu anlamıyorum ama lütfen değişin kokunuzu. sanane diyebilirsiniz belki, haklısınız ama en azından kardeşimi vazgeçirin şu lanet kokuyu kullanmaktan.
çekici değil; son derece itici, nefret ettiricidir.
çekici değil; son derece itici, nefret ettiricidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar