(bkz: biz türev almasını da çok iyi biliriz)

kıskanmayın lan götler! hem astsubayım, hem türev alıyorum işte.
bana lnx ve türev konusunu tekrar hatırlatan yazar. hey gidi lan.
an itibariyle sozlukteki tum sokuk basliklarin sahibi.
on numara lan. helal olsun sağlam gülümsetiyor.
şu anda türev bilmeyen sözlük yazarları tarafından ciddiye alınan ve koltuğunda oturup onlara gülen yazardır; çünkü yazdığı türevler yanlıştır.
bir zamanlar sözlüğün yürüyen cinselliğiydi o zat-ı muhterem.
hafızalardasın reyiz.
Bence astsubay tabiri değişmeli. Düz bir makam ismi konsun, onun üzerine rütbe alanlar yeni rütbeleri ile çağrılsın. Öyle alt, ast gibi tabirler hoş değil.
1...3456
© copyright 2005 - 2026