astsubay24

Bence astsubay tabiri değişmeli. Düz bir makam ismi konsun, onun üzerine rütbe alanlar yeni rütbeleri ile çağrılsın. Öyle alt, ast gibi tabirler hoş değil.
© copyright 2005 - 2026