bugün

kral geri dönüyor.
yok ya dönmesin böyle huzurluyuz.
As maca da iyidir iyi. tekerlek gibi fırıldağı yoktur.
O da bayağı mağdur oldu true, senin gibi.
Gelsin koreli kız hastası yazar. Kih Kih Kih.
asyalı kadınları seven adamdan zarar gelmez.
Aha bi tane daha çıktı.

Kore - Japon tamam da çinlisi, vietnamlısı, filipinlisi falan tercih edilmiyordur herhalde.

Edit: fark etmez diyor, ilginç.
sedat pekmez
abi beni zaten tanıyan, entrylerimi takip eden biri asyalı kadınları ne kadar sevdiğimi zaten bilir *

onun dışında çekik olan herkesi severim. çekik olsun da ülke fark etmiyor *
Hangi işsiz benim feykimi açmış lan. Komik harbiden. 20 kişilik sözlükte feyki açılacak kadar ikonik olmuşum. cvme bunu mutlaka eklerim.
ben hesabı sildiğimde gocuu, gocu nun yan hesabı falan gibi nickler alan işsizle aynıdır kesin.
© copyright 2005 - 2026