bugün
- fakirin sevmesi hak mıdır9
- haitinin gol atmış olması2
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- fazla kilo2
- yazarların imza parfümleri3
- dil2
- insan2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- ameliyat olmak7
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması3
- dünya8
- egay sucukcu8
- 2026 dünya kupası23
- futbol16
- kolu kıllı kız4
- gocu2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- düşün ki o bunu okuyor17
- bir insanı sevmek2
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- pakistan3
- hindistan3
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- velvet13
- fas6
- sözlük kızlarının vücutları15
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- guyana4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- yaşamak üzerine2
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- aşure günü3
- bosna hersek3
- japonya4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
istiklal'de yemek yemem gerekiyorsa armada'yı tek geçerim.
bir randevu için öğle vakti istiklal'e çıktım: yemek olarak da balik yemeyi düşünüyordum...
nordsee'yi (alman balık fast food zinciri) ve üstündeki istavrit'i seviyordum; baktım, kapanmiş. istiklal'de balık fast food tutmamış; yerine 4 katlı köfteci ramiz açılmış. armada'ya kadar yürürken (istiklal'in tünel ucuna), baktım, her adım başında bir ramiz var; gıcık oldum, fıtık oldum, ifrit oldum!
dışarıda yemek yiyen memleketim insanı, kebaba ve köfteye hala doymadı: sulu yemek, ah sulu yemek, ah o esnaf lokantaları...
ben(deniz), hacı baba'yı da hacı adullah'ı da sevmeyenlerdenim: o lokantaların yemekleri, bana lezzet vermiyor. istiklal'de benim en sevdiğim lokanta armada'dır. sulu türk yemekleri yaparlar, self servistir, fiyatları makuldür ve 'temiz' bir görünüm verir. tek kötü yanı, tünel'e çok yakın, taksim'e biraz fazla uzak olması. (kanaat'a avrupa yakasında bir 'benzer' arıyorsam, armada işte öyle bir yer)
Bakınız: http://gakguk.net/gurme/armada-restaurant-beyoglu/
bir randevu için öğle vakti istiklal'e çıktım: yemek olarak da balik yemeyi düşünüyordum...
nordsee'yi (alman balık fast food zinciri) ve üstündeki istavrit'i seviyordum; baktım, kapanmiş. istiklal'de balık fast food tutmamış; yerine 4 katlı köfteci ramiz açılmış. armada'ya kadar yürürken (istiklal'in tünel ucuna), baktım, her adım başında bir ramiz var; gıcık oldum, fıtık oldum, ifrit oldum!
dışarıda yemek yiyen memleketim insanı, kebaba ve köfteye hala doymadı: sulu yemek, ah sulu yemek, ah o esnaf lokantaları...
ben(deniz), hacı baba'yı da hacı adullah'ı da sevmeyenlerdenim: o lokantaların yemekleri, bana lezzet vermiyor. istiklal'de benim en sevdiğim lokanta armada'dır. sulu türk yemekleri yaparlar, self servistir, fiyatları makuldür ve 'temiz' bir görünüm verir. tek kötü yanı, tünel'e çok yakın, taksim'e biraz fazla uzak olması. (kanaat'a avrupa yakasında bir 'benzer' arıyorsam, armada işte öyle bir yer)
Bakınız: http://gakguk.net/gurme/armada-restaurant-beyoglu/
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar