bugün
- mutluluğun fark edilmemesi6
- bir insanı sevmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- anlamak2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- yazarların imza parfümleri4
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- my number one2
- dil3
- insan3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- 2026 dünya kupası21
- dünya8
- futbol16
- düşün ki o bunu okuyor16
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- velvet13
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlük kızlarının vücutları15
- pakistan3
- günaydın2
- egay sucukcu8
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- hindistan3
- kuzenin içine boşalmak14
- oyuncu2
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- guyana4
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- fas6
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- gocu2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kemal kılıçdaroğlu18
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
istiklal'de yemek yemem gerekiyorsa armada'yı tek geçerim.
bir randevu için öğle vakti istiklal'e çıktım: yemek olarak da balik yemeyi düşünüyordum...
nordsee'yi (alman balık fast food zinciri) ve üstündeki istavrit'i seviyordum; baktım, kapanmiş. istiklal'de balık fast food tutmamış; yerine 4 katlı köfteci ramiz açılmış. armada'ya kadar yürürken (istiklal'in tünel ucuna), baktım, her adım başında bir ramiz var; gıcık oldum, fıtık oldum, ifrit oldum!
dışarıda yemek yiyen memleketim insanı, kebaba ve köfteye hala doymadı: sulu yemek, ah sulu yemek, ah o esnaf lokantaları...
ben(deniz), hacı baba'yı da hacı adullah'ı da sevmeyenlerdenim: o lokantaların yemekleri, bana lezzet vermiyor. istiklal'de benim en sevdiğim lokanta armada'dır. sulu türk yemekleri yaparlar, self servistir, fiyatları makuldür ve 'temiz' bir görünüm verir. tek kötü yanı, tünel'e çok yakın, taksim'e biraz fazla uzak olması. (kanaat'a avrupa yakasında bir 'benzer' arıyorsam, armada işte öyle bir yer)
Bakınız: http://gakguk.net/gurme/armada-restaurant-beyoglu/
bir randevu için öğle vakti istiklal'e çıktım: yemek olarak da balik yemeyi düşünüyordum...
nordsee'yi (alman balık fast food zinciri) ve üstündeki istavrit'i seviyordum; baktım, kapanmiş. istiklal'de balık fast food tutmamış; yerine 4 katlı köfteci ramiz açılmış. armada'ya kadar yürürken (istiklal'in tünel ucuna), baktım, her adım başında bir ramiz var; gıcık oldum, fıtık oldum, ifrit oldum!
dışarıda yemek yiyen memleketim insanı, kebaba ve köfteye hala doymadı: sulu yemek, ah sulu yemek, ah o esnaf lokantaları...
ben(deniz), hacı baba'yı da hacı adullah'ı da sevmeyenlerdenim: o lokantaların yemekleri, bana lezzet vermiyor. istiklal'de benim en sevdiğim lokanta armada'dır. sulu türk yemekleri yaparlar, self servistir, fiyatları makuldür ve 'temiz' bir görünüm verir. tek kötü yanı, tünel'e çok yakın, taksim'e biraz fazla uzak olması. (kanaat'a avrupa yakasında bir 'benzer' arıyorsam, armada işte öyle bir yer)
Bakınız: http://gakguk.net/gurme/armada-restaurant-beyoglu/
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar